Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 9. 15h:56' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3980 SZÁMLA : XXXX |
ea 117 3 | eladod a 117. tárgyat 3 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
ea 231 2 | eladod a 231. tárgyat 2 |
ea 105 1 | eladod a 105. tárgyat 1 |
ea 677 2 | eladod a 677. tárgyat 2 |
ea 199 1 | eladod a 199. tárgyat 1 |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
ea 657 6 | eladod a 657. tárgyat 6 |
ea 99 3 | eladod a 99. tárgyat 3 |
ea 14 65 | eladod a 14. tárgyat 65 |
ea 236 2 | eladod a 236. tárgyat 2 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [96,14] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [96,13] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a kérődző etra nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner törpemammut trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kérődző etra trófeát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [96,11] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Jerome. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Jerome jobb első lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a Jerome testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a Jerome végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Jerome belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [96,10] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
m 8 | mozogsz északra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY) A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet. |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 13 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 16 (19) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 87/87 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 168/89 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 114/66 | Pénz: | 448 arany | Kép. pont: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 14 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -8.); sallank nyíl (#129) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 981 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 11 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 3 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66), bibircsók-óriás (#120), khór darázs (#348), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve) |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12, 26, 41. |
Összsúly: 60.49 kg | Megterheltség: 120% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
65 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
129 | arany (#50) | 3 | madártoll (#112) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | rézdarab (#70) | 18 | tüske (#22) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
95 | 96 | 97 | 98 | |
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|