56. forduló, 58. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 20. 15h:02'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,8] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+11 varázspont.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 199.]

fse 30 felt. segítség 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 164.]

ff 6 126 123 felt. fegyverváltás: 6 126 123
Felt. fegyverváltás: << kőkés << bronzpenge << göcsörtös bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

v 22 8 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy szöges bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bunkó, 12 sünmedve tüske. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 159.]

f 5 kísérletezel az 5. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

f 57 kísérletezel az 57. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vassisakot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

d 57 eldobod az 57. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[44,9] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy királygyík közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a királygyík bal első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a királygyík testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [43,10] Továbbra is síkságon vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy sörsátor van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve áldomás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. 2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] 3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! [30 pontot használtál fel, van még 89.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 szvó-ektoplazmát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. 2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 59.]

m 2 mozogsz keletre
[44,10] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pókvadász került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a pókvadász bal első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 49.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 29.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. [20 pontot használtál fel, van még 9.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 20 keresed a 20. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mérges pókot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Iszol a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

ÁLDOMÁS (6. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásakor az istened megacélozza a kezedet, vezeti a fegyveredet, amikor lesújtasz: az áldomás elmondása utáni legközelebbi csatában lesz +4 támadásod. Ez 5 VP-be kerül, de második paraméterként megadhatod, hogy a csata végeztével elmondd-e az áldomást újból (ismét 5 VP-ért), és ha igen, hányszor. Pl. V 6 2 hatására maximum a legközelebbi három csatában fogod ezt a varázslatot elmondani. Ha akarod, 3. paraméterként megadhatsz egy szintet, szörnyekkel való harc esetén, ha ennél alacsonyabb szintű szörnnyel harcolsz, akkor nem fogod az áldomást használni.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 57. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 19 Életpont: 180/153 Jellem: jó (80) Tul. pont: -2
Szerencse: 19 Varázspont: 28/13 Pénz: 518 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 12/7
Eddig összesen 382 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 259 TP-t kaptál. Jelenleg 22 701 TP-d van. A következő szinthez még 2 299 TP szükséges. Trófeáid: liumbe, trappoló dinymák, sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/61 (+4%) vágófegyverek: 12/14 (+11%) ütőfegyverek: 11/34
lőfegyverek: 8/49 dobófegyverek: 11/87 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bronzpenge (#126) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/42 (+33%) 2. nyomkövetés: 11/17 (+14%) 3. mászás: 2/11
4. csapdakészítés: 5/26 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 1/61 (+28%) 9. teológia: 1/53 (+14%)
10. zene: 1/20 11. szörnyismeret: 2/66 12. zárnyitás: 3/51
13. vadászat: 1/45 14. bányászat: 15/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), óriás csontváz (#176), láplidérc (#352)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * csontszablya (#64)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 6 ubuk dobónyíl (#138) 9 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2)
1 megsemmisítő (#1540) 1 távcső (#42) 2 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 6 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
5 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37) 1 fabontó (#106)
1 fémrúd (#104) 2 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapkorong (#80)
1 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655) 3 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125)
10 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 14 sünmedve tüske (#14)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 44.23 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
1 szöges bunkó (#8) 2 szvó-ektoplazma (#151) 2 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 10 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45
7
8
9
10
11
(43,10) patak, Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpemammut (#115)
(44,9) királygyík (#26), oltár
(44,10) pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek