Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 20. 9h:07' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
ba 352 | nem támadod a 352. szörnyet |
d 85 3 | eldobod a 85. tárgyat (3 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a trollfa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [44,10] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gorombilla testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [43,10] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az útonálló fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az útonálló bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 539 | bemész az 539. épületbe |
ea 112 40 | eladod a 112. tárgyat 40 |
ea 41 2 | eladod a 41. tárgyat 2 |
ea 63 8 | eladod a 63. tárgyat 8 |
ea 99 2 | eladod a 99. tárgyat 2 |
ea 30 3 | eladod a 30. tárgyat 3 |
ea 100 8 | eladod a 100. tárgyat 8 |
ea 158 | eladod a 158. tárgyat |
ea 44 | eladod a 44. tárgyat |
ea 74 | eladod a 74. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,8] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bakkura. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a bakkura testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a bakkura bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bakkura csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bakkura bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 88 | elkészíted a 88. tárgyat |
kf 88 | kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY) A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT) Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 19 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 178/178 | Jellem: | jó (80) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 22/10 | Pénz: | 518 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 12/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/57 | vágófegyverek: | 12/3 (+40%) | ütőfegyverek: | 11/34 |
lőfegyverek: | 8/49 | dobófegyverek: | 11/83 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
44,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/9 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 11/3 (+22%) | 3. mászás: | 2/11 |
4. csapdakészítés: | 5/10 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 1/47 | 6. gyógyítás: | 17/58 |
7. titkosírás: | 1/33 | 8. felderítés: | 1/33 | 9. teológia: | 1/39 (+5%) |
10. zene: | 1/20 | 11. szörnyismeret: | 2/66 (+33%) | 12. zárnyitás: | 3/51 |
13. vadászat: | 1/45 | 14. bányászat: | 15/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), óriás csontváz (#176), láplidérc (#352) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! (teljesítve) |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | csontszablya (#64) | |
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | szöges bunkó (#8) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
11 | * | ubuk tüske (#131) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |
2 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 7 | kaja (#2) | ||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | távcső (#42) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 6 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | fémrúd (#104) | 2 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | 5 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mandibulapenge (#125) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 49.35 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | grákóbőr (#41) | 8 | gyenge méreg (#26) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
40 | madártoll (#112) | 5 | óndarab (#85) | 2 | rézdarab (#70) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tinta (#101) | 3 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|