55. forduló, 57. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 20. 9h:07'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,10] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mérges pók nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 186.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

ba 352 nem támadod a 352. szörnyet
BA 352 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

d 85 3 eldobod a 85. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[45,10] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trollfa közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a trollfa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (ld. enc.) 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,10] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gorombilla testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,10] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy autentikus vámpír volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy sörsátor van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 152.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 12 gyenge mérget, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! [30 pontot használtál fel, van még 122.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 100 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! [30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[42,9] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy sörsátrat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod az útonálló fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az útonálló bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Találkozol egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr kántora. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy mind. tűzopálját, egy olimpiai rézmedált, egy optiri agysisakot, egy ryuku kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy zombi mester trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy ryuku kalapácsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Összeakadsz Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Delgával. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 80.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 112 40 eladod a 112. tárgyat 40
Eladtál 40 madártollat. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 41 2 eladod a 41. tárgyat 2
Eladtál 2 grákóbőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 63 8 eladod a 63. tárgyat 8
Eladtál 8 tigroszlán fogat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 99 2 eladod a 99. tárgyat 2
Eladtál 2 fekete gyöngyöt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 30 3 eladod a 30. tárgyat 3
Eladtál 3 varányszemet. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 100 8 eladod a 100. tárgyat 8
Eladtál 8 aranyló ugarhéjat. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 158 eladod a 158. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 44 eladod a 44. tárgyat
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

ea 74 eladod a 74. tárgyat
Eladtál 1 csontkulcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[43,8] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sakál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy sírlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy oltár van. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy szökőkút van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,8] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bakkura. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a bakkura testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a bakkura bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bakkura csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bakkura bőrt. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a csontváz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [22 pontot használtál fel, van még 53.]

kt 88 elkészíted a 88. tárgyat
Legyártottál 1 bronzsisakot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 8.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
Leveszed a bőrsisakot, majd a fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont-költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz.

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 19 Életpont: 178/178 Jellem: jó (80) Tul. pont: -2
Szerencse: 19 Varázspont: 22/10 Pénz: 518 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 12/12
Eddig összesen 380 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 793 TP-t kaptál. Jelenleg 22 442 TP-d van. A következő szinthez még 2 558 TP szükséges. Trófeáid: liumbe, trappoló dinymák, sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/57 vágófegyverek: 12/3 (+40%) ütőfegyverek: 11/34
lőfegyverek: 8/49 dobófegyverek: 11/83 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/9 (+55%) 2. nyomkövetés: 11/3 (+22%) 3. mászás: 2/11
4. csapdakészítés: 5/10 (+18%) 5. csapdaészlelés: 1/47 6. gyógyítás: 17/58
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 1/33 9. teológia: 1/39 (+5%)
10. zene: 1/20 11. szörnyismeret: 2/66 (+33%) 12. zárnyitás: 3/51
13. vadászat: 1/45 14. bányászat: 15/63

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), óriás csontváz (#176), láplidérc (#352)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! (teljesítve)
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * csontszablya (#64)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 szöges bunkó (#8) 4 ubuk dobónyíl (#138)
11 * ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 7 kaja (#2)
1 megsemmisítő (#1540) 1 távcső (#42) 2 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 6 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
5 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37) 1 fabontó (#106)
1 fémrúd (#104) 2 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
1 liumbe hajtás (#655) 5 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125) 10 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 4 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 49.35 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 aranyló ugarhéj (#100) 1 csontkulcs (#74) 2 fekete gyöngy (#99)
2 grákóbőr (#41) 8 gyenge méreg (#26) 1 királygyík bőr (#44)
40 madártoll (#112) 5 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
8 tigroszlán fog (#63) 1 tinta (#101) 3 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 bakkura bőr (#95) 1 bronzsisak (#88)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
7
8
9
10
11
(42,9) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), útonálló (#130), egy ember férfi, Silistra (6107. kalandozó), Delga (6110. kalandozó), Fullánk (6113. kalandozó)
(43,8) sakálok (#28), egy ismeretlen isten rúnaköve, gumifa (#38), oltár
(43,10) rájanyék (#58), patak, Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(44,8) Raia oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), bakkura (#52), csontváz (#48)
(44,10) gorombilla (#38)
(45,10) trollfa (#80)
(46,10) mérges pók (#20)

Üzenet küldése a karakternek