542. forduló, 544. forduló, Fürge Calver összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 5. 14h:51'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2957
SZÁMLA : XXXX

FÜRGE CALVER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [247,45] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Varázserőd regenerálódik. (+935 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+122 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy greén örvény nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 764.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 754.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 137. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 748.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+13 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 738.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 738.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 738.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 734.]

vv 28 220 157 elmormolod a 28. varázslatot a 220. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 728.]

fno 11 1 fejl. pont elköltés 11 1
Elköltesz 100 fejlesztés pontot a kincskeresés képesség növelésére. (+1% esélyt kaptál ritka kincs találására.) [0 pontot használtál fel, van még 728.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy szellemdarázs!

Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 471 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a szellemdarázs jobb vállát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a szellemdarázs farkát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A szellemdarázs farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1600, sebződés: 275, gyógyulás: 163, összesen: -112 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy tleikan házőrző!

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Harcra fel, ma győzni kell!" 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző bal első lábát. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző bal első lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző bal első lábát. (7 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tleikan házőrző fejét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Előremozdulva, a tleikan házőrző kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2314, sebződés: 817, gyógyulás: 389, összesen: -428 ÉP}

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+207 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+211 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [55 pontot használtál fel, van még 673.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[246,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Fairlight avatárja előtt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy vortexmágus.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 447 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal oldalát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 45 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a vortexmágus testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 46 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 12518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1444, sebződés: 46, gyógyulás: 135, összesen: +89 ÉP}


Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A következő feladatot egy troll mutatja be. Feldob egy követ a levegőbe, majd mielőtt az leesne a földre, az asztalra készített korsó tartalmát magába önti. Könnyedén megismétled a mutatványt... Az utolsó próba következik. A jósnő három kártyát tart eléd és arra biztat, húzd ki közülük a megfelelőt. Töprengsz egy kicsit, majd kiválasztod az egyiket. Csak amikor a jósnő helyeslően bólogatni kezd, könnyebbülsz meg kicsit. 1948 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a mákrózsa virág. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 1 szöges bunkó, 3 bunkó, 1 mocsári penke, 1 grifftojás, 2 csontkulcs.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Tisztítótűz, 1 Vérfürdető magszim, 1 Orbitális mackósajt, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 1948 tapasztalati pontot kaptál. 30 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 1948 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen átláthatatlanná, füstszerűvé válik körülötted a levegő. Behúzott nyakkal haladsz előre az egyre nyálkásabb ködben. Mint a megváltás, tűnik fel előtted a keresett épület: a szellemkastély. Fohászkodva lépsz közelebb, majd bátran megteszed a döntő lépést befelé. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (177 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 456 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A varázslat kudarcot vallott. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Elszántan lépkedsz előre a sötét folyosón, ami hirtelen véget ér, és egy négyszögletes teremmé szélesedik. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. Rögtön beugrik, kicsoda-micsoda. Mindig is gyűlölted a halálelementálokat. Rémülten tapogatózol az ujjadra húzott gyűrű után, és az égiekhez fohászkodsz, hogy e varázstárgy csak most ne hagyjon cserben. Mintha lassított felvételben látnád: a lény támadásra nyitja száját, hogy leheletével Leah birodalmába küldhessen, de szinte ugyanebben a pillanatban megment az ujjadra húzott tárgy. Amint újra felkapod fejed, megnyugodva tapasztalod, hogy támadód már ugyancsak köddé vált. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Kis kutatás után megtalálod a tovább vezető utat, egy zárt ajtót a terem egyik sarkában. A kapu fölé valaki apró jeleket vésett. Hamar ráébredsz, hogy a kőbe vésett betűk mindegyike valójában egy-egy gombnak felel meg. A megfelelő sorrendről csak a titkosírás megfejtése után kapsz némi információt, de innen már nem lehet megállítani. Mosolyogva indulsz tovább az ajtó mögött talált újabb folyosón. Hirtelen dühödt fújtatásra kapod fel fejed, és egy pillanat alatt sikerül felmérned kilátástalan helyzeted. Figyelmetlenségedet kihasználva két sárkánynak sikerült becserkésznie, egyikük előtted, a másikuk hátad mögött áll, mindenfajta menekülési szándékodat megakadályozván. Rémülten észleled, hogy a két bestia lehelésre nyitja a száját, mielőtt bármit tehetnél. A tűz a teljes folyosót beborítja, ami pedig a legrosszabb, te vagy az epicentrumában. Mielőtt még eszméleted vesztenéd, megérzed az égett bőr szagát, és arra gondolsz, vajon miért nem voltál óvatosabb. Később, amikor kinyitod a szemed, meglepve tapasztalod, hogy fáradtan bár, de épségben vagy, valamint sárkányok sincsenek körülötted. Úgy gondolod, elég volt a mai napi megpróbáltatásokból, inkább visszavonulsz, és visszatérsz máskor. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [245,44] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Big G egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy púpos zsokarg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 449 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Hatalmasat kiáltasz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 42 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg bal lábát. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1271, sebződés: 83, gyógyulás: 86, összesen: +3 ÉP}

Úgy néz ki, a csatazaj egy újabb szörnynek keltette fel a figyelmét, ami dühösen neked ront. Egy tleikan házőrző!

Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 35 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tleikan házőrző bal hátsó lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 227 életpontot vesztesz.) Shengoroth karmával megvagdalod a tleikan házőrző fejét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 37 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tleikan házőrző fejét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2228, sebződés: 815, gyógyulás: 410, összesen: -405 ÉP}

Gyorsan magadhoz térsz, és emberfeletti gyorsasággal menekülésbe fogsz a romba dőlt oldalfalon felfelé. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+211 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+190 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Teleeszed magad. (-3 kaja.) [135 pontot használtál fel, van még 538.]

m 6 mozogsz nyugatra
[244,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+190 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 523.]

v 198 226 36 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(245,44) ősi rúnatorony (#852), művészi porolit (#720), oltár, púpos zsokarg (#451), tleikan házőrző (#507)
(246,45) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), 255. jellempróba, Tharr oltár, 44. jellempróba, művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), kísértetvarázsló (#424)
(247,45) szellemdarázs (#481), tleikan házőrző (#507)

[226,36] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy nothar cserjét.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 513.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[225,37] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-36 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [225,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [225,39] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 483.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+192 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 477.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[226,39] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő).

(Továbbmész...) [227,39] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Találsz egy nothar cserjét. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő).

(Továbbmész...) [228,39] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 447.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 441.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[227,38] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett homokcápa. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 458 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Elkiáltod magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 40 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokcápa óriási pofáját. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a homokcápa testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vér kezd ömleni a jobb combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 439 életpontot vesztesz.) A homokcápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 8212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 439, gyógyulás: 108, összesen: -331 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+213 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Utad során felfedezel egy nekrofunt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 426.]

szk 443 keresed a 443. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy greén örvényt. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+146 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 422.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 420.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+5% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+5% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+5% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-81 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [7 pontot használtál fel, van még 368.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 185 TVP-t kell elköltened.]

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 328.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 288.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.]

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.]

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 11, 16.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 684 pontot. A következő körben tehát 884 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY)
Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen.

CÁPAZSÍR (932. TÁRGY)
A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni...

KARAKTERLAP

Fürge Calver, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, bajuszos árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. Papi hited: 992. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 543. fordulód.

Erő: 70 (90) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 109 cm
IQ: 67 (73) Támadás: 67 Agresszió: 5 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 67 (70) Védekezés: 114 Menekülés: 30 % Életkor: 34/46 év
Egészség: 68 (72) Életpont: 1278/1137 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 76 (85) Varázspont: 3525/1319 Pénz: 3945 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/20 Pszi pont: 355/150 Halhatatlanság: 10 %
Eddig összesen 5217 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49327 TP-t kaptál. Jelenleg 23516217 TP-d van. A következő szinthez még 1483783 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, ml'othag szürcsölő, vg'axtol torzító. A 534. fordulódban 891 arany került a bankszámládra. 1011 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/68 ökölvívás: 1/38 szúrófegyverek: 4/8
vágófegyverek: 48/84 (+3%) ütőfegyverek: 33/72 (+2%) lőfegyverek: 12/59
dobófegyverek: 40/39 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << Shengoroth karma (#1520)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/44 2. nyomkövetés: 141/15 (+14%) 3. lopás: 16/75
4. mászás: 31/26 (+16%) 5. csapdakészítés: 39/67 (+6%) 6. csapdaészlelés: 25/51
7. gyógyítás: 110/89 8. titkosírás: 19/19 (+11%) 9. felderítés: 27/99
10. szörnyidomítás: 20/58 11. teológia: 158/60 (+109%) 12. taumaturgia: 203/40 (+13%)
13. szerencsejáték: 6/55 (+11%) 14. versengés: 15/11 (+48%) 15. zene: 6/75 (+11%)
16. szörnyismeret: 23/43 (+18%) 17. pszi: 34/60 (+46%) 18. zárnyitás: 1/43
19. vadászat: 12/97 (+11%) 20. vitalitás: 4/49 21. bányászat: 40/70
22. úszás: 8/44 23. ordítás: 65/99 (+7%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18
11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 240 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot )
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
trikornis herceg (#261), őrjáratozó katona (#274), halált okozó lények (#9098), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), Rém (#315), Raia angyala (#333), halálmadár (#351), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
9302. szövetség (#9302), Gilthanas (#5940), Steven McCar (#1735), szubreális vámpír (#223), átokmurgattyú (#225), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +80 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +80 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) vámpirizáció (#1) áldomás III (#217) méregsemlegesítés (#14)
szemmelverés (#137) óriáserő (#53) agyburok (#90) csupasz izom (#28)
tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> őrjáratozó katona (#274) tűzgolyó (#155) >> noth szellem (#250)
villámcsapás (#50) >> ezerszemű bestia (#288) tűzgolyó (#155) >> hegyi óriás (#397)
tűzgolyó (#155) >> ongóliant hadúr (#178) éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) védelem sav ellen (#36) >> ében hadúr (#294)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) varázsvédelem II (#108) >> Thargodan mágus (#318)
agytaposás (#180) >> ezerszemű bestia (#288) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Chara-din káoszával eltűnik a mágia, és megszűnik a pénz értelme. Ezt nem hagyhatjuk - semmisítsd meg avatárját!
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre!
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Semmisíts meg egy gh'raiton ölészt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 parafenomén.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
50 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 15 gyöngymangó (#135)
3 hajító csillag (#939) 4 isteni könnycsepp (#260) 19 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 3 kerek kő (#19) 7 mákrózsa virág (#56)
7 pirkit (#153) 1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 cápazsír (#932) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(225,38) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(226,36) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923)
(227,38) homokcápa (#448), nekrofun (#173)
(227,39) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923)
(228,39) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A csatorna nyugati oldalán mostantól nem lehet olyan szörnyeket megidézni, amikkel ott nem is lehet találkozni (azaz 17-nél magasabb szintűek).
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek