53. forduló, 55. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 25. 9h:08'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 54. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+37 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 148.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 108 4 elkészíted a 108. tárgyat (4 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

kf 57 kézbeveszed/felveszed az 57. tárgyat
A fejedre teszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[46,-11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Nathan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acéldarázs potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy mutáns pók. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [45,-12] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy legyengült orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner sörényes ubuk trófeát, és kiszedsz egy orgyilkos trófeát. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összeakadsz Bertold. Egy bőrsisakot visel. Felszerelését egy móleon trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [24 pontot használtál fel, van még 104.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[44,-12] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Visszaugrasz a sarok mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy útonálló. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Veszélyben a világunk, Sherannak szüksége van Rád! Keresd a Fekete Druidákat! " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Vörös Szonja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy kavadu. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy kaszabolósáska trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Baljós Sugallat. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [42,-11] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 63.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[41,-10] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 51.]

ep 146 30 építed a 146. tárgyat 30 pontért
Folytatod az építést. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Már félig készen van az oltár. 22 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 21.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 16.]
Szemed csillog, ahogy az emberi elmével, a végtelen univerzummal és a létezés bonyolultságával kapcsolatos dolgokon gondolkozol. Hamarosan valami ISZONYÚAN jó dolog tárul fel előtted végtelen mélységeiben! Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-3 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért...

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez az 54. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 9 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 Életpont: 140/15 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 123 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 152 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 707 TP-t kaptál. Jelenleg 11857 TP-d van. A következő szinthez még 143 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, sullár, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 10 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzhegyű lándzsa (#87) << csontszablya (#64)
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 26
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. harcművészetek: 9
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 2 12. vadászat: 7
13. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 64.97 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 kaja (#2)
2 orgyilkos tőr (#225) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(41,-10) 5. jellempróba, oltár
(42,-11) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 1. jellempróba, Tharr oltár
(43,-12) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), Raia oltár, művészi porolit (#720), kavadu (#19), Baljós Sugallat (4334. kalandozó)
(44,-12) orgyilkos (#131), útonálló (#130)
(45,-12) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), orgyilkos (#131), Bertold (5105. kalandozó)
(46,-11) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), acéldarázs (#140), mutáns pók (#117)

Üzenet küldése a karakternek