Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 24. 15h:12' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 534. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
a 213 2596 10 | átadod a 213. tárgyat a 2596. kalandozónak (10 darabot) |
vv 209 11 161 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 161. varázslatot |
kb 1221 40 | kiveszel a bankból az 1221. tárgyat (40 darabot) |
a 1221 1648 40 | átadod az 1221. tárgyat az 1648. kalandozónak (40 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus nyakát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a vortexmágus bal karját. Kritikus ütés! (7 támadással 840 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+84 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 0, gyógyulás: 215, összesen: +215 ÉP}
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 8 5 | mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc nyakát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a gothag döglidérc jobb lábát. (7 támadással 668 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc bal oldalát. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gothag döglidérc jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1870, sebződés: 157, gyógyulás: 38, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [232,31] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy őshonos sziklozug közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őshonos sziklozug békés pofikáját. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod az őshonos sziklozug farkát. (7 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az őshonos sziklozug testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Shengoroth karmával végigvagdosod az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) Az őshonos sziklozug hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Az őshonos sziklozug most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 506, gyógyulás: 332, összesen: -174 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal végigvagdosod a chaktra vadászeb fejét. (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +46 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 74 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a chaktra vadászeb testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +42 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1854, sebződés: 493, gyógyulás: 482, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [231,32] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy gothag döglidérc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc bal lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a gothag döglidérc bal oldalát. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal végigvagdosod a gothag döglidérc fejét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 36 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gothag döglidérc jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13435 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1813, sebződés: 141, gyógyulás: 34, összesen: -107 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 9, gyógyulás: 464, összesen: +455 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor nyakát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +23 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) {KCC:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor szárnyas testét. (4 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod az elemi pulzátor bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.)
Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1605, sebződés: 273, gyógyulás: 456, összesen: +183 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a tleikan házőrző fejét. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 35 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tleikan házőrző fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +30 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző testét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tleikan házőrző nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +36 ÉP.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +28 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 609, gyógyulás: 405, összesen: -204 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ez mellément. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a natharion gólem testét. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a natharion gólem bal lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +51 ÉP.) {KCC:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a natharion gólem jobb karját. (7 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a natharion gólem jobb lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +48 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1766, sebződés: 492, gyógyulás: 575, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [231,34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nitmák lord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nitmák lord testét. Kritikus ütés! (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +51 ÉP.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A nitmák lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +50 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 501, gyógyulás: 237, összesen: -264 ÉP}
(Továbbmész...) [232,35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy esthari vérszopó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod az esthari vérszopó vörös bundáját. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az esthari vérszopó bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +30 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod az esthari vérszopó fejét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod az esthari vérszopó bal vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +37 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1376, sebződés: 480, gyógyulás: 322, összesen: -158 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával végigvagdosod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (7 támadással 840 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2253, sebződés: 11, gyógyulás: 451, összesen: +440 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 4 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (6 támadással 320 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az elemi pulzátor jobb vállát. (7 támadással 604 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +23 ÉP.) A lény idődet lopja (-12 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod az elemi pulzátor fejét. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az elemi pulzátor fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1619, sebződés: 289, gyógyulás: 296, összesen: +7 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kreiton bűvölő jobb vállát. (7 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +30 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1874, sebződés: 220, gyógyulás: 368, összesen: +148 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával megvagdalod a kreiton idéző fejét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a kreiton idéző testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a kreiton idéző csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +38 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (7 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kreiton idéző jobb oldalát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +37 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2073, sebződés: 367, gyógyulás: 362, összesen: -5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 9 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor bal lábát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a bal karodra. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +31 ÉP.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) {KCC:} Shengoroth karmával végigvagdosod az elemi pulzátor bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +20 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1650, sebződés: 346, gyógyulás: 304, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [232,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy natharion gólem lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a natharion gólem sziklakemény testét. Kritikus ütés! (7 támadással 743 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a natharion gólem testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +41 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a natharion gólem jobb karját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13654 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1968, sebződés: 366, gyógyulás: 420, összesen: +54 ÉP}
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
v 96 188 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,107] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "
ek 7 9 15 | t. energia kisütése: 7 9 15 |
kld 12 | küldetés végrehajtása 12 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[40 pontot használtál fel, van még 243.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 438 447 | keresed a 438. szörnyet a 447. szörnyet |
ek 273 2 363 | t. energia kisütése: 273 2 363 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (9 darabot) |
* 7. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY) Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel. |
Erő: | 73 (102) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 73 (81) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 65 (72) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 119/377 év |
Egészség: | 75 (84) | Életpont: | 1158/1573 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 73 (88) | Varázspont: | 4229/1376 | Pénz: | 1849 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 547/85 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 24/4 |
vágófegyverek: | 51/43 (+9%) | ütőfegyverek: | 26/52 | lőfegyverek: | 40/16 (+3%) |
dobófegyverek: | 27/62 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/86 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 142/36 (+18%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 35/90 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 35/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/27 |
7. gyógyítás: | 87/95 | 8. titkosírás: | 16/81 (-500%) | 9. felderítés: | 47/41 (+1511%) |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 273/19 (+105%) | 12. taumaturgia: | 219/61 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 5/74 | 14. versengés: | 15/52 (+16%) | 15. harcművészetek: | 19/24 |
16. zene: | 8/21 | 17. szörnyismeret: | 58/16 | 18. pszi: | 48/46 (+15%) |
19. zárnyitás: | 26/42 | 20. vadászat: | 11/94 | 21. vitalitás: | 7/28 |
22. bányászat: | 45/91 (+4%) | 23. úszás: | 8/62 | 24. főzés: | 10/52 (+10%) |
25. ősteológia: | 5/41 (+14%) | 26. őstaumaturgia: | 5/97 (+7%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), magnetikus praglonc (#200), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Sötétség Hercege (#296), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 13 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (98,13,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
tűzmágia (#157) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | agyburok (#90) |
a lélek védelme (#57) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | |
háló (#186) | >> | viharóriás (#278) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | ongóliant hadúr (#178) | jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
jégoszlop (#231) | >> | rubin sárkány (#330) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elemi pulzátor legyőzése igazi kihívás. Hát még tízé! (számláló: 5) |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégkristály (#593) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | spiritusz (#170) | |||
4 | varázskő (#305) | 1 | vízionár szem (#102) | 8 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | gyémánt karperec (#728) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kaja (#2) | 115 | víz (#27) |