51. forduló, 53. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 29. 12h:50'
EZ A 830. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
831. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [17,1] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mélységi grittang nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 211.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [1 pontot használtál fel, van még 209.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Sajnos nincs nálad csuklyavirág. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

hu 151 90 hulladék: 151 90
Hulladékgyűjtés törölve: szvó-ektoplazma. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 188.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

flh 1 249 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[18,0] Amerre csak a szem ellát, dombok. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy autentikus vámpír áll veled szemben.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Magad mögé lököd a pitiáner vérszomjas csüldő trófeát, és kinyersz egy alkalmas autentikus vámpír trófeát. 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sírlidérc nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 50 életpontot! Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [18,-1] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Natal Tyr-sog előtt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy surranó kígyó közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a surranó kígyó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a surranó kígyó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [18,-2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a törpemammut nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy élőholt mágus trófea és egy pordémon trófea színesíti. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Demned Dark Angel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 152.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[18,-3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Látsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy manifesztátor. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy óriás csontváz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak rőtmanó berzerker trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő óriás csontváz trófeát. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 66 (limit: 515), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6885.
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [19,-4] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 195 1 megveszed a 195. tárgyat 1
Vásároltál 1 obszidián függőt. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 135 3 megveszed a 135. tárgyat 3
Vásároltál 3 gyöngymangót. 9 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 203 1 megveszed a 203. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 212 1 megveszed a 212. tárgyat 1
Vásároltál 1 dorony tüdőt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 76 1 megveszed a 76. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzkulcsot. 13 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 75 1 megveszed a 75. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézkulcsot. 9 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 74 1 megveszed a 74. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontkulcsot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[18,-5] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pókvadász. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a pókvadász testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pókvadász testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontlepke bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 1 királyi koronát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 68 (limit: 515), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7105.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [18,-6] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontlepke.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontlepke bordás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy élőholt mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [18,-7] Fák, mindenütt csak fák. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. "

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy zombi.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi foszladozó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Raia hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy renegát törpe trófea és egy zombi mester trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Aquila. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst gyűrűt, egy griff nyakéket, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy szerencsekockát, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar páncélt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea és egy orgyilkos trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzkardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bal Dwin junior. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Eszel valamit. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [24 pontot használtál fel, van még 110.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Kitárul az ajtó, és egy szolgálóleány jelenik meg.
- Erre parancsoljon, kedves látogató! - Egészen meglepődsz a barátságos fogadtatástól. Követed a leány ringó csípőjét. Odabent mindenhol makulátlan tisztaság uralkodik. Előjön az úrnő, egy aranyosan mosolygó, hosszú, vörös hajú leány, a városban oly divatos sötétkék, buggyos ujjú, földig érő ruhában.
- Üdvözöllek vándor szerény otthonomban. Az én nevem Lady Olivia. És téged hogy hívnak? - udvariasan bemutatkozol, és mesélsz röviden eddigi kalandjaidról. Cserébe megtudod, hogy Lady Olivia egy lovagnő, aki több éves kalandozás után, apja halálának hírére visszatért ide, a családi fészekbe. Most aránylag boldogan és békességben él, de persze ezen a vad vidéken mindig történnek apró, de bosszantó kellemetlenségek.
- Ilyen például a bundás csirmáz, amely éjszakánként állandóan bemászik a szolgálók ablakán, és összetör meg ellopdos mindent. A múltkor elvitte az egyetlen képet, amely apámról maradt. Nagyon örülnék, ha vissza tudnád szerezni. Itt egy egyszerű térképvázlat a szörny vélt kuckójáról. - megígéred a kedvesen mosolygó lovagnőnek, hogy megpróbálsz segíteni.

7
4 6 10
11
3 8 9
5
1 2
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 41. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, északra 3 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[17,-8] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 97.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 rézdarabot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 73.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 70.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 69.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 67.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 52. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 12 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 11 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 157/150 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 28/9 Pénz: 31 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/18
Eddig összesen 405 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 916 TP-t kaptál. Jelenleg 28 005 TP-d van. A következő szinthez még 4 995 TP szükséges. Trófeáid: óriás csontváz, láplidérc, autentikus vámpír.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/82 (+33%) szúrófegyverek: 8/1 (+12%) dobófegyverek: 16/44 (+45%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -);
70,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/6 (+60%) 2. nyomkövetés: 10/38 (+35%) 3. mászás: 3/66 (+9%)
4. csapdakészítés: 5/55 (+16%) 5. gyógyítás: 20/98 6. felderítés: 4/59
7. szörnyidomítás: 1/54 8. teológia: 1/17 9. harcművészetek: 15/20
10. szörnyismeret: 4/16 (+24%) 11. vadászat: 4/5 (+7%) 12. bányászat: 5/42 (-183%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 41, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1359 TU szükséges.)

Összsúly: 39.93 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36 arany (#50) 1 bronzpáncél (#90) 1 bumeráng (#249)
1 rákpáncél (#97) 1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 dorony tüdő (#212)
4 drótszőr (#37) 3 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2)
1 királyi korona (#338) 1 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195)
2 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

16 17 18 19 20
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(17,-8) mély kút (#93), Elenios oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mérges nyukmár (#95)
(17,1) mélységi grittangok (#103)
(18,-7) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, barátság szent tüze (#484), zombi (#49), autentikus vámpír (#154), Aquila (1232. kalandozó), Bal Dwin junior (4189. kalandozó)
(18,-6) csontlepke (#746)
(18,-5) pókvadász (#59), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Dornodon rúnaköve
(18,-3) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176), csontváz (#48)
(18,-2) törpemammut (#115), csontváz (#48), 37. jellempróba, Elenios oltár, Demned Dark Angel (4873. kalandozó)
(18,-1) művészi porolit (#720), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), surranó kígyó (#30)
(18,0) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), 35. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), autentikus vámpír (#154), sírlidérc (#172)
(19,-4) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek