TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. márc. 6. 10h:04'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű múmiaszerű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dex Mortis Dafort. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összefutsz Hínárhajúval. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz Polymorph-fal. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összeakadsz Mennydörgő Traktorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy karmos tankány cipeli.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon ismét találkozol Polymorph-fal. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Ez ám a balsors! (-2 szerencse forduló végéig.) Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 25 drótszőrt (175 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A 4. napon megintcsak találkozol Hínárhajúval. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon találkozol Ezüsthajú Balival. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a piromenyét fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a piromenyét farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 190.]
ffk 140 |
felt.fv.kozkázata: 140 |
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 180.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]
[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy patak van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy varkaudar íjász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Verminyával. Fairlight eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 165.]
kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök bal első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy varkaudar jön feléd.
Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 120.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 115.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 110.]
m 1 1 6 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra |
[103,100] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Előtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy templomot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar mágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Egy meghökkentő lénnyel találkozol. Alakját tündöklő, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselője részleteit. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [104,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy vadász varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Észreveszel egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Bee Twoman D.Monnal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy bíbor szulfagor trófea színesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [103,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar íjász. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 80.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 75.]
m 5 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
[102,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy varkaudar falu van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találsz valamit: 1 varkaudar páncél (ld. enc.). Elrakod.
(Továbbmész...) [101,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki.
(Feltételes támadás:) Egy szutykos remák! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szutykos remák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy Fortuna szentélyét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jo-Lee a Mágus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy sötét főgnóm orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[30 pontot használtál fel, van még 45.]
h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 44.]
szk 99 |
keresed a 99. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
h 233 100 |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [44 pontot használtál fel, van még 0.]
k 1 1 |
követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 2 1 |
követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 3 1 |
követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 4 1 |
követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 5 1 |
követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 6 1 |
követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 30, 25.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 191 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARKAUDAR PÁNCÉL (294. TÁRGY)
A varkaudar páncél valamilyen nagyon könnyű, de kemény bőrből készült, csak a varkaudarok által ismert eljárással. Jól véd a fegyveres csapások ellen (hattal megnöveli a védettségedet) viszont könnyen szétmarja a sav. Felöltéséhez a KF 294 parancsot kell kiadnod. |
ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez az 52. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
110/111 év |
Egészség: |
13 (15) |
Életpont: |
195/72 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
281/60 |
Pénz: |
11 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 341 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4669 TP-t kaptál. Jelenleg 86512 TP-d van. A következő szinthez még 33488 TP szükséges. Trófeáid:
erszényes elkarog,
varkaudar kósza,
szutykos remák. A 52. fordulódban 1437 arany került a bankszámládra. 1437 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
19 |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
14 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
7 (+1) |
2. nyomkövetés: |
19 |
3. mászás: |
7 |
4. csapdakészítés: |
6 (+1) |
5. gyógyítás: |
1 |
6. felderítés: |
3 |
7. teológia: |
5 |
8. taumaturgia: |
19 |
9. versengés: |
1 |
10. zene: |
5 |
11. szörnyismeret: |
2 |
12. vadászat: |
1 |
13. bányászat: |
4 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
13. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 |
|
drótszőr (#37) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,101) szutykos remák (#191), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, Fortuna szentélye (#645), művészi porolit (#720)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(102,100) Sheran oltár, vadász varkaudar (#108)
(102,101) varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), varkaudar íjász (#687), Verminya (5699. kalandozó), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191)
(103,99) oltár, varkaudar íjász (#687)
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), oltár, varkaudar mágus (#128), Langard Futu (2042. kalandozó)
(104,99) vadász varkaudar (#108), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Bee Twoman D.Mon (2588. kalandozó)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.