510. forduló, 512. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 22. 15h:35'
EZ A 810. JÁTÉKHETED, 511. FORDULÓD
811. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 30.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy hordóagyú mameluk trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {max. varázspontja: 833; max. pszije: 69.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Drowsy Druid Abasc átadott neked a 1. napon 12 TU-t. [60 TVP-t használtál fel.]
A 2. napon találkozol Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {egészsége: 46.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon Kárász leszívott rólad pszivel 47 életpontot.
A 10. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 43 életpontot.
A 10. napon megintcsak összefutsz UgyanKedvesPotrien. {legmagasabb fegyver szakértelme: 25.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon találkozol Musashi Kenjiróval. Ő Lady Változás férje! Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy olimpia kvazármedált, egy örökkéval.smaragdját, egy párducbőr övtáskát, egy rizspapír-vértet, egy rubin koszorút, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rothadó lián trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. {egészsége: 78.} 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és 2 aranytermő ládikót.
Drowsy Druid Abasc, amikor találkoztál vele, adott neked egy ilkin ércet.
UgyanKedvesPotrien egyszer odajött hozzád, és adott neked egy galachmitot. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+308 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 916. hetének nyerőszámai: 26, 7, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy purifikátor császár fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 784.]

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 744.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 742.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 742.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 712.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 710.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]

* 5. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 703.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 695.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 695.]
[0 pontot használtál fel, van még 695.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 693.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 8. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+95 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 689.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 689.]

* 9. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 689.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 689.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]

kb 226 10 kiveszel a bankból a 226. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 ramit követ. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 657.]

a 1253 1850 3 átadod az 1253. tárgyat az 1850. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 csillezsályalevelet UgyanKedvesPotrien részére. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 652.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 642.]

a 533 5188 1 átadod az 533. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tűzúr csizmáját Ravashack részére. [0 pontot használtál fel, van még 642.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[207,102] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [208,102] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Őstroll agyalóval gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 43) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [209,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nitmák pengével alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Egyelőre még semmi. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nitmák pengével kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Nitmák pengével végigvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. {támadása: 21.}

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 585.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[210,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével alaposan megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz támad rád. {támadása: 6.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nitmák pengével végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 81-96.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP], egy mandibulakasza [mandibulakasza ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,100] Dombos terepre érkeztél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [211,99] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tud Ákos előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 520.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 515.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

lm 4 20 5 mozogsz 4 20 5
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [3. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [4. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [19. PONTRA.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [20. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [3. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [5. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [23. PONTON vagy.] [55 pontot használtál fel, van még 460.]

lm 24 40 42 mozogsz 24 40 42
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [40. PONT.] Hirtelen egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1044 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 21) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1044 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 15) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [39. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [42. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [44 pontot használtál fel, van még 416.]

lm 43 9 6 mozogsz 43 9 6
Mész tovább, előre. Egy kereszteződéshez érkeztél. [39. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [43. PONT.] Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [8. PONTON.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Fantasztikus, hogy idáig eljutottál! Ha bármikor úgy érzed, hogy szükséged van személyes áldásomra, térj vissza ebbe a labirintusba, erre a pontra, és itt mindig megtalálsz! Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Haladsz előre. [3. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [27. PONT.] [88 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 28 26 17 mozogsz 28 26 17
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [28. PONT.] Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [25. PONTON vagy.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [18. PONTRA.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 33 31 29 mozogsz 33 31 29
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [12. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [29. PONT.] Hamarosan egy Zinthurgot pillantasz meg. {támadása: 30.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nitmák pengével felnyitod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 1044 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 78) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 10, gyógyulás: 11, összesen: +1 ÉP}

Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [31. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. {védettsége: 82 szúró, 82 vágó, 11 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a degradátor jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a degradátor ízelt testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a degradátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A degradátor csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 875 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. A bőre kreolszínű. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy tanítvány övet, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 55.} Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Trollina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [31. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [30. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [29. PONT.] [132 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 38 45 51 mozogsz 38 45 51
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [34. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [44. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [46. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [45. PONT.] Hirtelen egy joviális m.szockót veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+10.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a joviális m.szockó gömbtestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével felnyitod a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 96 életpontot sebeztél. A joviális m.szockó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
429 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Hamarosan egy kneopatikus molluskot pillantasz meg. {támadása: 16.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 102 életpontot sebeztél. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a kneopatikus mollusk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy degradátor az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a degradátor testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével végigmetszed a degradátor középső potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A degradátor feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a molluszk házat, szereztél 3 degradátor váladékot. (ld. enc.) 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [47. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [48. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [49. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [110 pontot használtál fel, van még 42.]

v 7 6 40 elmormolod a 7. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 7.]

ek 90 518 t. energia kisütése: 90 518
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: keresed a 393. szörnyet a 157. szörnyet a 7004. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 652 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLLUSZK HÁZ (353. TÁRGY)
Ha leölsz egy kneopatikus molluszkot, és elég gusztusod van hozzá, kipucolhatod a nyálkát a meszes csigaházból. Bár a molluszk ház elég nagy, szerencsére nagyon könnyű, mindössze két kiló. Mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY)
Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés).

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 511. fordulód.

Erő: 56 (54) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 171 cm
IQ: 57 Támadás: 26 (28) Agresszió: 10 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 55 Védekezés: 81 (86) Menekülés: 30 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 56 (58) Életpont: 562/617 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 65 (68) Varázspont: 1006/785 Pénz: 4914 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 30/19 Pszi pont: 226/92 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 2554 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11969 TP-t kaptál. Jelenleg 2201242 TP-d van. A következő szinthez még 98758 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, albinó küklopsz, őrjáratozó katona. A 508. fordulódban 16898 arany került a bankszámládra. 17151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 27/48 (+2%)
vágófegyverek: 28/47 ütőfegyverek: 26/10 (+4%) lőfegyverek: 30/28 (+4%)
dobófegyverek: 12/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/87 2. nyomkövetés: 105/71 (+9%) 3. mászás: 18/82
4. csapdakészítés: 33/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/42 (+12%) 6. gyógyítás: 75/52
7. titkosírás: 15/0 8. felderítés: 56/63 (+15%) 9. szörnyidomítás: 17/38
10. teológia: 53/3 (+20%) 11. taumaturgia: 47/91 (+2%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 105/32 (+30%) 14. szörnyismeret: 30/94 (+20%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/91 17. vadászat: 31/2 18. bányászat: 37/83 (+3%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/73

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 687 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttőr (#322) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 quwarg tojás (#360) 2 sötét tekercs (#535) 1 tűzúr csizmája (#533)
9 víz (#27) 1 aranypikkely (#415) 1 galachmit (#310)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
82 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 csillezsályalevél (#1253) 3 degradátor váladék (#354) 2 ezüstdarab (#326)
1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 ezüstshuriken (#327) 3 ezüsttollú nyíl (#363)
2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 molluszk ház (#353)
1 óndarab (#85) 10 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(35,46) 43. jellempróba, Raia oltár
(36,46) tyrannoszaurusz rex (#160), 31. jellempróba, Tharr oltár
(37,46) csontváz (#48), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Raia oltár, 48. jellempróba
(38,45) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), Leah oltár
(39,43) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Zinthurg (#180), degradátor (#210), Trollina (2455. kalandozó), joviális m.szockó (#211), kneopatikus mollusk (#209)
(39,44) 50. jellempróba, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kristályrendből slotot nem foglaló ékszer lett.
* - A szivárványszív mentődobásait és értékét jelentősen növeltük, hogy nehezebben lehessen elpusztítani. (Az isbai jósda szerint további szivárványszíves hír is várható a közeljövőben.)
* - Az Árnypenge kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A tátika főzet hátárnya változott. -1 max. ÉP helyett -150 max. ÉP-t ad, de csak a forduló végéig. Totemből nem használható.
* - Fadabama hasítója: Ha ezzel harcolsz, az ellenfél méregimmunitása nem érvényesül. A 25 támadás és védekezés bónusza 30-ra nőtt. Kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A Vércsapoló, Agyzúzó és Árnypenge fegyverszakértelem korlátja 35-re csökkent.
* - Quttaqrua pörölyének támadás bónusza 10-ről 20-ra nőtt. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.

Üzenet küldése a karakternek