50. forduló, 52. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 28. 17h:29'
EZ A 830. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
831. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [20,-2] koordinátán.
Astrid, amikor összefutottatok, adott neked 12 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+1 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [1 pontot használtál fel, van még 212.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 211.]

* 3. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Sajnos nincs nálad csuklyavirág. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

hu 88 48 103 hulladék: 88 48 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 204.]

ek 7 12 2 t. energia kisütése: 7 12 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 bányászat.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kt 164 1 elkészíted a 164. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vasvértet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 144.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt, majd magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[20,-3] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7800 TVP épült bele.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Tárgyainak egy részét egy királygyík viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [19,-4] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az orgyilkos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 antilopbőrt 3 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 3 magszim belet 15 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 1 2 megveszed az 1. tárgyat 2
Vásároltál 2 deus ex machinát. 74 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[20,-4] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [21,-4] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Egy arany masszariasztót, egy Eldaran karkötőjét, egy kvazár kesztyűt, egy mind. kristályát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy láplidérc trófea, egy élőholt mágus trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Összeismerkedtek. Az ő neve Lirian. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 110.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 105.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: Az Erő Öklének technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[21,-3] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy csontváz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,-2] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy hegyi rák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a hegyi rák bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a hegyi rák bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a hegyi rák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [19,-1] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hasfejlesztő Jack előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc sáros testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc jobb karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 17 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láplidérc testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz nála 1 zárnyitó készletet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 510), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6225.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 61.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[18,0] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [17,1] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A láplidérc beleharap a kezedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 8 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc jobb karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 62 (limit: 510), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6445.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Csontkéssel megkarcolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [17 pontot használtál fel, van még 44.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [1 pontot használtál fel, van még 39.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 38.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ERŐ ÖKLE
Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erődet duplázza meg (annak minden módosítójával együtt) arra a támadásra .

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 51. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 11 Merészség: 7/1 Magasság: 147 cm
IQ: 11 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 150/77 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: -2
Szerencse: 14 Varázspont: 24/4 Pénz: 67 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/20
Eddig összesen 390 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 669 TP-t kaptál. Jelenleg 24 089 TP-d van. A következő szinthez még 911 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, láplidérc, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/49 (+33%) szúrófegyverek: 7/89 (+10%) dobófegyverek: 15/99 (+33%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
70,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/46 (+30%) 2. nyomkövetés: 10/3 (+54%) 3. mászás: 3/57
4. csapdakészítés: 5/39 (+16%) 5. gyógyítás: 20/98 6. felderítés: 4/59
7. szörnyidomítás: 1/54 8. teológia: 1/17 9. harcművészetek: 15/20 (+200%)
10. szörnyismeret: 3/92 11. vadászat: 3/98 (+10%) 12. bányászat: 7/25 (+251%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1360 TU szükséges.)

Összsúly: 42.31 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
297 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 bőrpáncél (#51)
1 bronzsisak (#88) 2 kaja (#2) 3 magszim bél (#103)
30 pirkit (#153) 1 ubuk dobónyíl (#138) 20 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 deus ex machina (#1) 2 madártoll (#112) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 rákpáncél (#97) 1 szent kehely (#257) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vasvért (#164) 16 víz (#27) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

16 17 18 19 20 21 22
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(17,1) mélységi grittangok (#103), láplidérc (#352), zombi (#49), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369)
(18,0) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), 35. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, óriás csontváz (#176)
(19,-4) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), orgyilkos (#131)
(19,-1) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, láplidérc (#352), élőholt mirg (#135)
(20,-4) orgyilkos (#131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(20,-3) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(20,-2) hegyi rák (#61), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(21,-4) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Lirian (4521. kalandozó)
(21,-3) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)

Üzenet küldése a karakternek