TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 27. 10h:30'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Daisyvel. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy vörösbegy piheg a vállán. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! A kalandozó kacagva előveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 remák szivet (200 arany).
Az 1. napon találkozol Thpreg Yw'Hite-tal. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Lisszia Ariaral lal . Egy láncinget, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon egy göndör kockás hajú, szemüveget viselő árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon találkozol Grafen a Vasöklűvel. Sheran első számú avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Hínárhajúval. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy tankány karmot, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon találkozol Rumival. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! (ld. enc.) Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 219.]
ff 13 516 |
felt. fegyverváltás: 13 516 |
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács << varkaudar szablya. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
ffk 200 |
felt.fv.kozkázata: 200 |
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 200 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
h 1107 |
használod az 1107. tárgyat |
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
27 |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
8 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 33, délre 24 mérföldre található.
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 209.]
a 50 4673 100 |
átadod az 50. tárgyat a 4673. kalandozónak (100 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 100 aranyat Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 209.]
v 96 97 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(101,102) piromenyétek (#99)
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 199.]
ea 57 2 |
eladod az 57. tárgyat 2 |
Eladtál 2 bőrsisakot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
ea 49 1 |
eladod a 49. tárgyat 1 |
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
ea 65 1 |
eladod a 65. tárgyat 1 |
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
ea 94 6 |
eladod a 94. tárgyat 6 |
Eladtál 6 bronzhegyű nyilat. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
ea 130 1 |
eladod a 130. tárgyat 1 |
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi őrsáncot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy sötét főgnóm egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges arató csattanat trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes erszényes elkarog trófeát. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Találkozol egy félelmetes, rettegést keltő lénnyel, alakját tündöklő misztikus fény övezi, felette óriási éjfekete felhők gomolyognak. A jelenség ugyan nem takarja el a napot, de a részleteket képtelen vagy kivenni. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Lisszia Ariaral lal . Egy láncinget, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Daisyvel. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy vörösbegy piheg a vállán. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Összeakadsz egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy sullár a hátasa. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thpreg Yw'Hite. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy patak van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy szutykos remák! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szutykos remák fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a szutykos remák fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Elhajítod a vacak vérfürdető magszim trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szutykos remák trófeát. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Polymorph-fal. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 179.]
kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy hosszú íj és egy sallank nyíl. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy varkaudar lándzsa (ld. enc.), egy rákpajzs (ld. enc.), 2 orgyilkos tőr, 3 mutáns csont, egy díszes rézpajzs (ld. enc.), egy ubuk tüske, egy mérg. ubuk tüske (ld. enc.) és egy varkaudar pálinka (ld. enc.). Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 134.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 129.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 124.]
m 1 1 6 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra |
[103,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy templomot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [104,99] Továbbra is síkságon vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar kósza lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy tavacska van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy bíbor szulfagor trófea díszíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bee Twoman D.Mon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Továbbmész...) [103,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy varkaudar bajnok. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 94.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 89.]
m 5 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
[102,100] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy varkaudar íjász. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy varkaudar falu van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Fortuna szentélyét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jo-Lee a Mágus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [101,102] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy királyi őrsáncot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sötét főgnóm vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[30 pontot használtál fel, van még 59.]
h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 58.]
szk 99 |
keresed a 99. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
h 233 100 |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [58 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 15, 13.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 190 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba. |
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
ERSZÉNYES ELKAROG (354. SZÖRNY)
Nagyapád történeteire visszaemlékezve, egyből a legendás állatfaj, a kenguru jut eszedbe, amikor erre a két lábon álló, szökdécselő emlősre nézel. Az elkarog azonban a békés növényevő fej helyett egy hatalmas ragadozófejet hord a nyakán, éles fogakkal teli állkapoccsal. Rettenetesen fürgén mozog, és fáradhatatlan üldözője prédájának, úgyhogy ha le akarod győzni, alaposan fel kell kötni a nadrágszárat... |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY)
Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez). |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez az 51. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
110/111 év |
Egészség: |
13 (15) |
Életpont: |
194/58 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
281/95 |
Pénz: |
97 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 331 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5328 TP-t kaptál. Jelenleg 81843 TP-d van. A következő szinthez még 38157 TP szükséges. Trófeáid:
erszényes elkarog,
varkaudar kósza,
szutykos remák. A 50. fordulódban 1486 arany került a bankszámládra. 1500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
19 |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
14 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
19 (+1) |
3. mászás: |
7 |
4. csapdakészítés: |
5 |
5. gyógyítás: |
1 |
6. felderítés: |
3 |
7. teológia: |
5 |
8. taumaturgia: |
19 |
9. versengés: |
1 |
10. zene: |
5 (+1) |
11. szörnyismeret: |
2 |
12. vadászat: |
1 |
13. bányászat: |
4 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
13. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,101) varkaudar behemót (#189), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, Fortuna szentélye (#645), művészi porolit (#720)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), erszényes elkarog (#354), Langard Futu (2042. kalandozó), Lisszia Ariaral (4673. kalandozó), Daisy (4938. kalandozó), Thpreg Yw'Hite (5102. kalandozó)
(102,100) varkaudar íjász (#687), Sheran oltár
(102,101) varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szutykos remák (#191), Polymorph (1841. kalandozó), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135)
(103,99) varkaudar bajnok (#190), oltár
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), oltár
(104,99) varkaudar kósza (#347), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Bee Twoman D.Mon (2588. kalandozó)