45. forduló, 55. forduló, Keelorn Darkmount összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 13. 9h:12'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4808

KEELORN DARKMOUNT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,98] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+25 TVP).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadtroll nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 252.]

* 3. KP: mak 1 0 0 makró 1

v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

p 74 152 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 óndarab molekuláit, előállítottál 1 vasércet. [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 127 1 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

tv 110 támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: kisebb tűzlehelet. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

t 70 támadod a 70. szörnyet
FT 70 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

v 96 98 79 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

99 100 101
97
98
99
(100,98) vadtrollok (#70)

[98,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálhozó bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 52, gyógyulás: 9, összesen: -43 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (570. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 212.]

d 15 7 39 eldobod a 15. tárgyat (7 darabot) 39
Gondosan elrejtesz 7 vadász tatu bőrt. [6 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,98] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,99] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne!
(Feltételes támadás:) Egy vadtroll! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bundás Süsin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,100] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az emberevő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 7, összesen: +5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Korgó gyomrod figyelmet követel. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 182.]

m 4 mozogsz délre
[100,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 174.]

kf 123 1 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a mandibulakaszát, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[101,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Észreveszel egy elpusztított szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hayamu Oyabura előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 10, gyógyulás: 7, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő élőholt mirg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [103,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 150.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a göcsörtös bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 7 2 4 mozogsz északnyugatra, keletre, délre
[102,101] Fák, mindenütt csak fák. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwargok által elpusztított varkaudar falut. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Napsugár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított nekrofunt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat q. rohamosztagos.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos csáprágójával. (12 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel megkarcolod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 3 143 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 138, gyógyulás: 64, összesen: -74 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 53, gyógyulás: 22, összesen: -31 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 167, gyógyulás: 24, összesen: -143 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [103,101] A terep továbbra is sűrű erdő. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 39, gyógyulás: 19, összesen: -20 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg szabotőr.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 26, gyógyulás: 15, összesen: -11 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,102] A terep továbbra is sűrű erdő. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy varkaudar bajnok. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 56, gyógyulás: 11, összesen: -45 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 126.]

im 0 1 imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

kb 152 6 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

kb 153 14 kiveszel a bankból a 153. tárgyat (14 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 14 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 213 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 116.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mászókampót. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 106.]

kt 161 1 elkészíted a 161. tárgyat (1 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy nagy vaspajzsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 106.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 105 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 6, 23.
Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerő.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Kicsit bővült az FF parancs. [Vigyázz, kicsit bonyolult, ha nem érted, ne foglalkozz vele, nem jelent hátrányt, ha nem használod.] (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

VARKAUDAR (64. FAJ)
A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY)
Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod.

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK
A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni.

KARAKTERLAP

Keelorn Darkmount, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (35). Ez az 50. fordulód.

Erő: 21 (36) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 184 cm
IQ: 20 (26) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 32 Menekülés: 20 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 361/164 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (37) Varázspont: 401/3 Pénz: 4423 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 42/41 Pszi pont: 91/25 EFejl: 30
Eddig összesen 490 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 951 TP-t kaptál. Jelenleg 383 134 TP-d van. A következő szinthez még 66 866 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, q. rohamosztagos. A 47. fordulódban 156617 arany került a bankszámládra. 158966 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 22/44 (+19%) vágófegyverek: 2/45 (+27%)
ütőfegyverek: 5/90 (+12%) dobófegyverek: 14/11 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,102 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 159 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/63 (+11%) 2. nyomkövetés: 18/19 (+36%) 3. csapdakészítés: 6/62 (+15%)
4. csapdaészlelés: 1/36 5. gyógyítás: 6/49 6. titkosírás: 1/11
7. felderítés: 1/12 8. teológia: 11/78 (+12%) 9. taumaturgia: 17/108 (+16%)
10. versengés: 1/26 (+9%) 11. zene: 1/29 12. szörnyismeret: 3/40 (+25%)
13. pszi: 12/2 (+12%) 14. vadászat: 6/43 15. bányászat: 7/71 (+18%)
16. testépítés: 3/56 (+74%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (teljesítve)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 165 (limit: 1337), pontszámod: 1 980.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 24, v 28, v 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 orgyilkos tőr (#225) 1 * vámpírtőr (#364) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 2 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
5 ezüsttollú nyíl (#363)
Dobófegyverek
36 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * kvazár sisak (#266)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 * tépett lobogó (#1864)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 mentát karkötő (#1551) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 2 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 20]
5 fűszertartó (#210) [bennük 21 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 100 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
23 uzbány csőr (#169) [bennük 122 csepp ugh méreg (#166), fér még: 154]
3 vizestömlő (#3) [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
7 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 25 krónika (#1725)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 1 térhajlító kavics (#1539)
89 + varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
40 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 91 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
3 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 2 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310)
39 gyöngymangó (#135) 2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 6 madártoll (#112) 23 mákrózsa virág (#56)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758)
1 ormánygőte csont (#21) 20 pirkit (#153) 1 quwarg kristály (#2238)
2 remák szív (#264) 3 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 3 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152) 3 vízionár szem (#102)

Összsúly: 107.35 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 bányászcsákány (#434) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 Krough fejdísze (#1570)
1 kvazár kesztyű (#445) 1 Morgan kristálya (#659) 6 pirkit (#153)
1 roxati zárfaló (#314) 25 sallank karom (#128) 1 szigony (#389)
9 varkaudar látógömb (#1107) 1 vasalt bunkó (#181)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 óndarab (#85) 1 sallank karom (#128)
7 vadász tatu bőr (#15) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
85 arany (#50) 1 főnixtoll (#563) 1 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 2 madártoll (#112)
15 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 16 pirkit (#153)
9 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
97
98
99
100
101
102
103
(100,98) vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)
(100,99) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(100,100) emberevő (#119), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, érclelőhely
(100,101) vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), mélységi grittangok (#103)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99)
(102,101) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), q. rohamosztagos (#242), quwarg királynő (#153), quwarg nagymester (#214)
(102,102) patak, Tharr oltár, 37. jellempróba, élőholt mirg (#135)
(103,101) oltár, quwarg királynő (#153), quwarg felderítő (#299), quwarg szabotőr (#301)
(103,102) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.07.13 09:09 Változások a számládon! 60 zseton átutalása a(z) 7796. számlára!
˙

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Keelorn Darkmount 50. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) sakál (#28) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) zombi (#49) technokolin (#50)
bakkura (#52) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) homokféreg (#121)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) acéldarázs (#140) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) szeppent rákfatty (#186) varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) Tguarkhan (#212) quwarg nagymester (#214) massza (#217) tormikus egér (#218)
vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) pordémon (#253) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299)
quwarg szabotőr (#301) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
nektoraf (#355) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) halálhozó (#419)
troll bányász (#679) varkaudar vajákos (#690) varkaudar katona (#691) varkaudar che-pap (#704) láncravert quwarg (#744)
csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) Mallon (#960) Quirov (#975) Métely (#7000)
gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038) rücskös gigaféreg (#7039)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) kavadu iszák (#25)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) tükör (#43)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) arany (#50) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
tigroszlán fog (#63) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkő (#119) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168)
uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) nekrofun (#173) márványtorony (#175) grifftojás (#179)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) trófea nyaklánc (#196) karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230)
furulya (#233) tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) márványkulcs (#245) fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260)
remák szív (#264) kvazár sisak (#266) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) Tharr Keresztje (#287)
varázskő (#305) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) varkaudar csizma (#317) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) súlyzó (#347) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) szigony (#389) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) kígyóbőr öv (#410) teknőcpajzs (#417) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) kvazár kesztyű (#445) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) zafír védőgyűrű (#532) Chara-din monolitja (#534)
főnixtoll (#563) Thargodan tábor (#588) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659)
sáfránykristály (#675) szulfagor agyar (#677) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) ryuku nadrág (#691)
rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107)
varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) régészeti lelőhely (#1208) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) Jerome köpenye (#1527)
varkaudar szimbólum (#1528) féregnyereg (#1532) nodonrod kitűző (#1533) trikornis nyereg (#1536) térhajlító kavics (#1539)
Huddens alkarvédője (#1550) mentát karkötő (#1551) saválló fülbevaló (#1552) hősiesítő medál (#1558) Krough fejdísze (#1570)
grifftoll kesztyű (#1578) tündöklő szobor (#1587) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) aranyozott klipsz (#1623)
elhagyott bánya (#1685) krónika (#1725) mocsárivércszem (#1758) varkaudar fellegvár (#1821) tépett lobogó (#1864)
örökkéval. éjköve (#2181) leviatán hólyag (#2182) varkaudar barlang (#2200) mind. ametisztje (#2207) quwarg kristály (#2238)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
MAK   sorszám     [param1]    [param2]          -  makró definiálása, futtatása
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Makrók

Megvehető bónusz.

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció

Üzenet küldése a karakternek