TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 23. 9h:51'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Bee Twoman D.Mon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol Örök Álom. Ő Ryomu felesége! Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összefutsz Mennydörgő Traktorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz Hínárhajúval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy bazaltelementál. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran első számú avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy fagymágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Grafen a Vasöklű. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon találkozol Polymorph-fal. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Egy meghökkentő lénnyel találkozol. Alakját tündöklő, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselője részleteit. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Langard Futu. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összeakadsz Rumival. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a piromenyét testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 218.]
a 247 4673 1 |
átadod a 247. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
a 3 4673 1 |
átadod a 3. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlőt Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
a 2 4673 6 |
átadod a 2. tárgyat a 4673. kalandozónak (6 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 6 kaját Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
a 116 4673 2 |
átadod a 116. tárgyat a 4673. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 móri gyümölcsöt Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
a 207 4673 1 |
átadod a 207. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 ovimon-bogyót Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
a 78 4673 1 |
átadod a 78. tárgyat a 4673. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Lisszia Ariaral részére. [0 pontot használtál fel, van még 218.]
v 96 96 107 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(101,102) piromenyétek (#99)
[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 208.]
bb 1113 7 |
beraksz a bankba az 1113. tárgyat (7 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 7 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
pki 300 |
kiveszel a bankból 300 aranyat |
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 1486 arany. [0 pontot használtál fel, van még 208.]
[97,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [10 pontot használtál fel, van még 198.]
ea 123 |
eladod a 123. tárgyat |
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 198.]
ea 49 |
eladod a 49. tárgyat |
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 198.]
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,102] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Látsz egy királyi őrsáncot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy sötét főgnóm formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Langard Futu. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol Örök Álom. Ő Ryomu felesége! Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran első számú avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Grafen a Vasöklű. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy patak van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy varkaudar bajnok. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 178.]
kut 45 |
kutatsz 45 pontért |
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök támad rád.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. vas dobónyíl (ld. enc.) és egy kígyóbőr kesztyű. Egy élőholt mirg jön feléd.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg jön feléd.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 133.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 123.]
m 1 6 6 |
mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
[103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy templomot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar íjász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [102,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy varkaudar falut. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar íjász. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Találsz valamit: 1 szöges páncél. Elteszed.
(Továbbmész...) [101,100] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy megsebesített varkaudar behemót. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Alaron egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy varkaudar falut. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy khór darázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a khór darázs bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 93.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[101,101] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Észreveszel egy elpusztított mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Fortuna szentélyét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Találsz egy királyi őrsáncot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy sötét főgnóm egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[20 pontot használtál fel, van még 73.]
h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 72.]
szk 99 |
keresed a 99. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 32.]
tf 4 2 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért |
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 2.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Kicsit bővült az FF parancs. [Vigyázz, kicsit bonyolult, ha nem érted, ne foglalkozz vele, nem jelent hátrányt, ha nem használod.] (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK
A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez az 50. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
110/111 év |
Egészség: |
13 (15) |
Életpont: |
193/171 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
5 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
281/132 |
Pénz: |
313 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 322 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2569 TP-t kaptál. Jelenleg 76515 TP-d van. A következő szinthez még 43485 TP szükséges. Trófeáid:
arató csattanat,
varkaudar kósza,
vérfürdető magszim. A 50. fordulódban 1486 arany került a bankszámládra. 1486 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
19 (+1) |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
14 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
18 |
3. mászás: |
7 |
4. csapdakészítés: |
5 |
5. gyógyítás: |
1 |
6. felderítés: |
3 (+1) |
7. teológia: |
5 |
8. taumaturgia: |
19 |
9. versengés: |
1 |
10. zene: |
4 |
11. szörnyismeret: |
2 |
12. vadászat: |
1 |
13. bányászat: |
4 (+1) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK |
méregsemlegesítés (#14) |
az elme hatalma (#123) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
13. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,100) varkaudar behemót (#189), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 35. jellempróba, érclelőhely, khór darázs (#348)
(101,101) vadász varkaudar (#108), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, Fortuna szentélye (#645), művészi porolit (#720)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, 22. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Langard Futu (2042. kalandozó), Örök Álom (3340. kalandozó), Vemhes Guppi (4528. kalandozó), Grafen a Vasöklű (4669. kalandozó), vérszomjas csüldő (#114)
(102,100) Sheran oltár, varkaudar íjász (#687)
(102,101) varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), varkaudar bajnok (#190), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135)
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, oltár, varkaudar íjász (#687)
TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA
Arana 50. fordulója
Szörnyek
vadász tatu (#10) |
lila brekk (#11) |
szárnyas gömböc (#12) |
gonyolék (#13) |
rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) |
homokvarány (#16) |
kavadu (#19) |
drótszőrű pincsi (#22) |
grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) |
sakál (#28) |
gyilkos mókus (#29) |
woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) |
acélkolosszus (#35) |
gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) |
százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) |
gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) |
varkaudar (#64) |
goldugar (#65) |
vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) |
evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) |
tintacsiga (#74) |
trollfa (#80) |
spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) |
bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) |
mosolygó rettenet (#97) |
téfea magoflux (#98) |
piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) |
sullár (#101) |
uzbány (#102) |
mélységi grittang (#103) |
griffőniksz (#106) |
vadász varkaudar (#108) |
nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) |
vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) |
emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) |
varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) |
élőholt mirg (#135) |
karmos tankány (#137) |
proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) |
arató csattanat (#144) |
vérfürdető magszim (#148) |
fémbontó szójer (#150) |
autentikus vámpír (#154) |
nukleáris cickány (#155) |
karmazsin huhogó (#185) |
szeppent rákfatty (#186) |
varkaudar behemót (#189) |
varkaudar bajnok (#190) |
szutykos remák (#191) |
élőholt quwarg (#202) |
tormikus egér (#218) |
pszi elementál (#221) |
ork sámán (#345) |
varkaudar kósza (#347) |
khór darázs (#348) |
északi aurach (#350) |
nektoraf (#355) |
bíbor szulfagor (#358) |
földsárkány (#359) |
ryuku légiós (#361) |
troll ritualista (#365) |
dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) |
halálhozó (#419) |
sarki róka (#636) |
varkaudar kölyök (#685) |
varkaudar íjász (#687) |
csontlepke (#746) |
Tárgyak
deus ex machina (#1) |
kaja (#2) |
vizestömlő (#3) |
bot (#4) |
bunkó (#5) |
kőkés (#6) |
kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) |
vadász tatu bőr (#15) |
szögletes kő (#17) |
parittya (#18) |
kerek kő (#19) |
ormánygőte csont (#21) |
kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) |
víz (#27) |
ököl (#28) |
smirglilevél (#29) |
smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) |
lapockacsont (#33) |
ásó (#34) |
tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) |
drótszőr (#37) |
gumifa (#38) |
grákóbőr (#41) |
távcső (#42) |
tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) |
kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) |
mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) |
szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) |
kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) |
rézsisak (#72) |
rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) |
zöld üveg (#82) |
óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) |
bronzhegyű lándzsa (#87) |
manilla-fa (#91) |
kötél (#92) |
mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) |
aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) |
magszim bél (#103) |
evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) |
rövid íj (#107) |
nyílvessző (#108) |
hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) |
göcsörtös bunkó (#123) |
rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) |
mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) |
sallank nyíl (#129) |
hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) |
gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) |
ubuk dobónyíl (#138) |
virág szimbólum (#143) |
oltár (#146) |
mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) |
pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) |
vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) |
mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) |
uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) |
rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) |
nekrofun (#173) |
márványtorony (#175) |
vashegyű lándzsa (#182) |
mérgezett vasnyíl (#187) |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
mérg. vas dobónyíl (#190) |
aranygyűrű (#193) |
amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) |
kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) |
ovimon-bogyó (#207) |
dorony tüdő (#212) |
manifeszt.nyúlvány (#214) |
dobóháló (#221) |
láncing (#222) |
orgyilkos tőr (#225) |
obszidián karkötő (#229) |
lánckesztyű (#230) |
acélpengőke (#231) |
furulya (#233) |
tankány karom (#237) |
tüskecsapda (#242) |
fekete bőrcsizma (#247) |
bumeráng (#249) |
templom (#256) |
gromak páncél (#270) |
szürke bőrkesztyű (#271) |
szuper dobóháló (#273) |
bíbor erőöv (#291) |
arany papi karkötő (#309) |
borkonyó cserje (#311) |
borkonyó bibe (#312) |
ezüsthegyű nyíl (#323) |
mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) |
rákfatty váladék (#333) |
tolmokov-koktél (#351) |
phua-kúp (#372) |
Eldaran karkötője (#373) |
fény szentélye (#376) |
szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) |
álompor (#396) |
főutca (#399) |
ház (#400) |
aranypikkely (#415) |
Vlagyimir szobra (#433) |
barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) |
sárkánytanya (#492) |
varkaudar szablya (#516) |
Chara-din monolitja (#534) |
főnixtoll (#563) |
Fortuna szentélye (#645) |
sámán erszény (#650) |
darázsszárny (#652) |
varkaudar tekercs (#653) |
aurach fog (#657) |
nektoraf faggyú (#667) |
szulfagor agyar (#677) |
művészi porolit (#720) |
jegygyűrű (#736) |
örökkéval. rubinja (#900) |
örökkéval.gyémántja (#1065) |
varkaudar látógömb (#1107) |
varkaudar falu (#1109) |
varkaudar csont (#1113) |
királyi őrsánc (#1140) |
hűségérme (#1141) |
Rodger kezdő üstje (#1167) |
tűzrakó hely (#1169) |
vark. pecsétgyűrű (#1171) |
szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) |
vadászkés (#1264) |
csodabazár (#1404) |
esélynövelő (#1409) |
tündöklő szobor (#1587) |
illatos rózsaszál (#1595) |
|
|
|
|
Parancsok
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BPB [sorszám] - befejező parancs berakása
BPK sorszám - befejező parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
ÉP épület TVP TVP építkezés
EXT - játékhét visszadátumozási kérelem
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat
FM TVP - feltételes mászás
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfből
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen
KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZK szörny 10 szörnykeresés
T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|