4. forduló, 9. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. aug. 20. 12h:50'
EZ A 9. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
10. játékheted kezdete: aug. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-49,-39] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.)

vi 8 viselkedésed: 8
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+7 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy ork sámán közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 70.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 60.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[-50,-38] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-51,-38] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy ork sámán volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-52,-38] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy karmos tankány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 30.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[-53,-37] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy rőtmanó berzerker volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy kazmárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).

(Továbbmész...) [-54,-37] A dombság átmegy hegységbe. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy tüskés harci gromak közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza duzzadt orrát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! A massza a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a massza bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 12 életpontot vesztettél. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz. [20 pontot használtál fel, van még 10.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 136 pontot. A következő körben tehát 143 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kehes, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez az 5. fordulód.

Erő: 18 Szint: 4 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 17 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 79/29 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (16) Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 15/5
Eddig összesen 11 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 422 TP-d van. A következő szinthez még 78 TP szükséges. Trófeád: csontlepke.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 2
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 3 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,66 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 2 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 1 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 25 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bolhakutya (#17) (csak egyszer)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

Összsúly: 23.33 kg Megterheltség: 50%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-55 -54 -53 -52 -51 -50 -49 -48
-40
-39
-38
-37
-36
(-54,-37) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156), massza (#217)
(-53,-37) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 32. jellempróba
(-52,-38) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), karmos tankány (#137)
(-51,-38) ork sámán (#345), 26. jellempróba
(-50,-38) tintacsiga (#74)
(-49,-39) ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek