4. forduló, 6. forduló, Tündöklő Rhodion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 21. 15h:16'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3636
SZÁMLA : XXXX

TÜNDÖKLŐ RHODION KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,2] koordinátán.
Acharimordax átutalt a bankszámládra 200 aranyat a táborozásod 5. napján.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Egy bronzpáncélt, egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 5. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas ember férfival. Bőre teljesen fehér! Felszerelését egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Összeismerkedtek. Az ő neve Pöcök. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 18 elkészíted a 18. tárgyat
Begyűjtöttél 1 parittyát. [6 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[31,3] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy gyilkos tetű trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Public Enemy Nr.1.. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [31,4] Még mindig bozótos.

Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba).

(Továbbmész...) [31,5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 2 1 mozogsz délre, keletre, északkeletre
[31,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy gonyolék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a gonyolék bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,6] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy surranó kígyó. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 4 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával alaposan megvágod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,5] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.

Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [30 pontot használtál fel, van még 97.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

[20 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 47.]

gy 17 gyógyítás 17 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+3 életerő.) [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kezdő zöldfülű helyett tapasztalatlan kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Most már elég hatalmas vagy ahhoz, hogy nyíltan mutogasd trófeáidat, győzelmi jelvényeidet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 136 pontot. A következő körben tehát 166 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SURRANÓ KÍGYÓ (30. SZÖRNY)
Ez az apró kígyófajta szinte mindenhol megtalálható, ahol bokrok nőnek. Harapása gyenge mérget is hordoz, de ezzel csak kisebb állatokat tud megölni. A nagyobbakhoz (mint Te) több harapás szükséges.

SURRANÓ KÍGYÓ BŐRE (47. TÁRGY)
Ha sikerül ártalmatlanná tenned egy surranó kígyót (és túlélted a harapását), megnyúzhatod, igen finom és rugalmas bőrhöz jutva. Nagyon divatos lenne valami ruhadarabot szabni belőle, nem?

SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

TRÓFEÁK
Ahányszor megölsz egy szörnyet, megpróbálod kinyerni a hasznos alkatrészeit, ha van neki ilyen, és megvan a megfelelő eszközöd (pl. kőkés). Ha azonban egy szörnynek nincs is értelmes alkatrésze, akkor is felmerül az emberben/elfben/stb. a gondolat: miért ne törjem le a szarvát? Miért ne vágjam ki a fogát? Miért ne tépjem ki a nyelvét? És tűzzem a ruhámra vagy a sisakom mögé, bizonyítva, hogy képes voltam végezni vele? Trófeát tehát minden szörnyből lehet szerezni, mindenfajta segédeszköz nélkül. A trófeának nincs sorszáma, súlya, nem szerepel a tárgylistádon. Trófeát akkor gyűjtesz, ha megölsz egy olyan szörnyet, amely erősebb, mint az általad eddig megölt szörnyek legtöbbje (vagy még nincs trófeád). Ha 3-5. szintű vagy, akkor egyszerre csak egy, ha 6-8. szintű, akkor egyszerre kettő, ha 9. vagy magasabb szintű, akkor egyszerre három trófeád lehet - akkor cseréled le őket, ha jobb trófea szerzésére nyílik alkalmad. A trófea szerzésével kapcsolatban semmilyen parancs nincs, automatikusan gyűjtöd és hordod őket.

KARAKTERLAP

Tündöklő Rhodion, egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez az 5. fordulód.

Erő: 10 Szint: 3 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 13 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 10 Életpont: 64/37 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 9 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 TP-t kaptál. Jelenleg 102 TP-d van. A következő szinthez még 148 TP szükséges. A 5. fordulódban 395 arany került a bankszámládra. 395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 3. gyógyítás: 2 (+1)
4. vadászat: 4

Összsúly: 9.38 kg Megterheltség: 31%
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 parittya (#18) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,3) Public Enemy Nr.1. (5713. kalandozó)
(31,4) 13. jellempróba
(31,5) démontetű (#15), oltár
(31,6) 8. jellempróba, gonyolék (#13)
(32,6) surranó kígyó (#30), 2. jellempróba, oltár
(33,5) oltár

Üzenet küldése a karakternek