48. forduló, 50. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 16. 9h:05'
EZ A 79. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
80. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 201.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. [20 pontot használtál fel, van még 181.]

fse 11 felt. segítség 11 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

d 16 2 eldobod a 16. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy csontváz!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 66 (limit: 905), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6725.
[5 pontot használtál fel, van még 176.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[46,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rájanyék testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a rájanyék fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [45,10] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrös pók. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A következő ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzpengével párszor kilyukasztod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 68 (limit: 905), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6925.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[46,10] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült mutáns pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a mutáns pók testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt mágus volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [47,11] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy mérges pók. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 11 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 5 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 70 (limit: 905), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7125.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [48,12] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a csontlepke testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyógykenőcsöt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 72 (limit: 905), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7325.
Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy lápi hajlék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 126.]

ep 146 120 építed a 146. tárgyat 120 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Már félig készen van az oltár. 90 tapasztalati pontot kaptál. [120 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-4 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 49. fordulód.

Erő: 18 Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 Életpont: 173/169 Jellem: jó (72) Tul. pont: 6
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 235 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 6/2
Eddig összesen 311 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 384 TP-t kaptál. Jelenleg 25 145 TP-d van. A következő szinthez még 7 855 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, trappoló dinymák, sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/28 (+15%) vágófegyverek: 9/22 (+45%) ütőfegyverek: 10/62 (+8%)
lőfegyverek: 8/31 dobófegyverek: 10/93 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,31 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/57 (+22%) 2. nyomkövetés: 9/69 (+38%) 3. mászás: 2/11
4. csapdakészítés: 3/78 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/42 6. gyógyítás: 16/92
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 1/33 9. zene: 1/20
10. szörnyismeret: 1/40 11. zárnyitás: 3/37 12. vadászat: 1/23
13. bányászat: 14/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 11 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), láplidérc (#352)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 335 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 királyi korona (#338)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 1 dárda (#10) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 7 * mérgezett tüske (#23) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 3 ubuk dobónyíl (#138)
8 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
4 kaja (#2) 1 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42)
2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
5 dözmöng szív (#122) 14 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105)
1 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 1 lapkorong (#80) 2 lapockacsont (#33)
23 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125)
5 óndarab (#85) 10 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
3 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29)
7 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 46.10 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bordacsont (#16) 1 éjkő (#2369) 2 madártoll (#112)
2 sünmedve tüske (#14) 2 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 4 gyenge méreg (#26) 2 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 1 trikornis szarv (#198) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49
8
9
10
11
12
13
(45,10) szőrös pók (#100), csontlepke (#746)
(46,9) rájanyék (#58), gumifa (#38), oltár
(46,10) mutáns pók (#117)
(47,9) a 25. labirintus bejárata, csontváz (#48)
(47,11) mérges pók (#20), csontváz (#48)
(48,12) alpesi tehén (#91), zombi (#49), csontlepke (#746), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek