488. forduló, 490. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 27. 9h:19'
EZ A 759. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD
760. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


41 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,10] koordinátán.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót és egy pular kristályt.
Desertus Anima, amikor találkoztál vele, adott neked 2 pular kristályt és 2 ramit követ. Furcsa álmod volt, furcsa érzésekkel: Este van. Egy újabb este. Talán ez lesz az... Talán ma újra eljön... El kell jönnie!!! A két forduló között segítetted HóKinn,CsendBennt közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+72 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy megsebzett woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 787.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 757.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 748.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 746.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +48 max. életerő, +48 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 740.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 740.]
[0 pontot használtál fel, van még 740.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 738.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 738.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 736.]

kb 310 10 kiveszel a bankból a 310. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

a 310 5188 10 átadod a 310. tárgyat az 5188. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 galachmitot Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 731.]

a 389 5230 3 átadod a 389. tárgyat az 5230. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 3 szigonyt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 726.]

a 455 5230 2 átadod a 455. tárgyat az 5230. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 2 kampós acélszigonyt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 721.]

a 454 5230 3 átadod a 454. tárgyat az 5230. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 krapixlon fürdőruhát Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 716.]

ef 25 502 energia fejlesztése 25
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 695.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 690.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 685.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 680.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 675.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 670.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 670.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[173,11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. {támadása: 50.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 43, gyógyulás: 32, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,12] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ősdentor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősdentor testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {max. életpontja: 341-390.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Fókuszpengével felnyitod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] 2359 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 634.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {védettsége: 30 szúró, 38 vágó, 47 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza fejét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a massza jobb első lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza nyálkás pracliját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 7 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 101, gyógyulás: 41, összesen: -60 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 52 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [50 pontot használtál fel, van még 584.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[176,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz! {max. életpontja: 25-30.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 3 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült ősdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Becsapódva, megdöfi az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vámpírtőrrel megérinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 1700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 57, gyógyulás: 41, összesen: -16 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [177,15] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [178,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.
Összeakadsz Shánorral. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Chara-din személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {ereje: 57.} Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
[52 pontot használtál fel, van még 532.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
19 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

m 3 mozogsz délkeletre
[179,17] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Dae. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 520.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 490.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 460.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 430.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[180,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy tímárkunyhót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [181,19] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot.


(Továbbmész...) [182,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült magger. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a magger testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal súrolod a magger bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1449 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 43, gyógyulás: 21, összesen: -22 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 382.]
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 282.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 279.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-48 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 13, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 630 pontot. A következő körben tehát 830 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 489. fordulód.

Erő: 51 (52) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 49 Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 79 Menekülés: 40 % Életkor: 32/44 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 486/458 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 62 (63) Varázspont: 906/0 Pénz: 3491 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 226/109 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2362 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13368 TP-t kaptál. Jelenleg 1787043 TP-d van. A következő szinthez még 212957 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 481. fordulódban 33071 arany került a bankszámládra. 34393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/36 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 26/52 (+9%)
vágófegyverek: *27/100 ütőfegyverek: 25/90 lőfegyverek: 29/45 (+6%)
dobófegyverek: 12/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/71 2. nyomkövetés: 102/88 3. mászás: 18/41 (+1%)
4. csapdakészítés: 32/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/51 6. gyógyítás: 75/48
7. titkosírás: 14/28 (+23%) 8. felderítés: 55/91 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 50/24 (+13%) 11. taumaturgia: 38/82 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 98/69 (+30%) 14. szörnyismeret: 29/63 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/84 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 37/40
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 22 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 169 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttőr (#322)
79 kaja (#2) 2 kampós acélszigony (#455) 2 krapixlon fürdőruha (#454)
3 szigony (#389) 1 tudás gyöngye (#522) 1 vashegyű nyíl (#176)
4 víz (#27) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
141 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dentor bőr (#551)
10 ezüstdarab (#326) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(1,-45) magger (#747), 42. jellempróba, Dornodon oltár
(2,-44) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), ősdentor (#282)
(3,-43) phua-kúp (#372), oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247), massza (#217)
(4,-42) grok-képződmény (#149), Leah oltár, bundás csirmáz (#93), ősdentor (#282)
(5,-41) Fairlight rúnaköve, 28. jellempróba
(6,-40) Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), Shánor (4531. kalandozó)
(7,-39) Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(8,-38) tímárkunyhó (#684), Chara-din monolitja (#534), oltár
(9,-37) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(10,-36) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), patak, Sheran oltár, 50. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184), magger (#747)

Üzenet küldése a karakternek