484. forduló, 486. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:28'
EZ A 742. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD
743. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


33 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-6,-48] koordinátán.
Szőrös Karom átadott neked a 2. napon 8 TU-t. Ravashack átadott neked a 6. napon 12 TU-t. [60 TVP-t használtál fel.] NépekMindenSzigete átadott neked a 8. napon 3 TU-t. [15 TVP-t használtál fel.]
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy csontpálcát, egy ilkin ércet, 8 pular kristályt és 20 ramit követ.
HóKinn,CsendBenn, amikor találkoztál vele, adott neked 3 csontpálcát, egy krapixlon fürdőruhát, 2 szigonyt (ld. enc.) és egy kampós acélszigonyt.
UgyanKedvesPotrien egyszer odajött hozzád, és adott neked 5 halcsontot.
Szőrös Karom, amikor összefutottatok, adott neked 8 pular kristályt. A két forduló között segítetted HóKinn,CsendBennt közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető nyakát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 18, gyógyulás: 22, összesen: +4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 650.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 154 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 610.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 578.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 569.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +48 max. életerő, +48 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 561.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

a 280 4718 10 átadod a 280. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-9 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 tyrex csontot HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 552.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 552.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
[0 pontot használtál fel, van még 552.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[-5,-49] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor császár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}

Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [-4,-49] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy hidra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 356-395.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra egyik fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hidra egyik nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a hidra bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 106, gyógyulás: 18, összesen: -88 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy smaragd őrsárkány irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [-3,-49] Ez már a tenger! Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 516.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 511.]

vpf 15 VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 511.]
[0 pontot használtál fel, van még 511.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 506.]

kf 454 kézbeveszed/felveszed a 454. tárgyat
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

kf 455 1 kézbeveszed/felveszed a 455. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Fókuszpengét, majd a jobb kezedbe veszed a kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

lm 20 8 16 mozogsz 20 8 16
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy opati polip. {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 27]

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! {támadása: 9.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 27]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. [20. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. {támadása: 11.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 27]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. [16. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy elektromos angolna! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 27]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 27]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}


[240 pontot használtál fel, van még 261.]

lm 14 12 6 mozogsz 14 12 6
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. [14. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy hínárevő piranha! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 27]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy hínárevő piranhát pillantasz meg. {támadása: 7.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 27]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] egy diuretikus kráken lakik itt. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 27]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}


Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez? [11. PONT]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kacagó szépia. {támadása: 18.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 27]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a kacagó szépia testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy kacagó szépia! {egyik sebzési módja: 4x 4d6+4.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 27]

A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
[132 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 7 8 23 mozogsz 7 8 23
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. (ld. enc.) {támadása: 15.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 27]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy moszatrája lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 27]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.]
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [120 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 26 905 34 mozogsz 26 905 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 900 27 33 mozogsz 900 27 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [7 pontot használtál fel, van még 2.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tps 5 TVP spórolása: 2 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 2 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [2 pontot használtál fel, van még 0.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-48 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 22, 3.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Nem sikerült időben elhagyni a labirintust! Érzed, ahogy lassan gyengül a vízlélegzés varázslat. Nem tudod visszatartani a lélegzeted, és elkezded a vizet nyelni! Iszonyatosan kínos halál a fulladás... Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait.
Feltámadsz! (+363 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 626 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 485. fordulód.

Erő: 50 (53) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 49 Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 54 Menekülés: 40 % Életkor: 32/44 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 484/363 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 61 (62) Varázspont: 876/142 Pénz: 1423 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/19 Pszi pont: 226/76 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2330 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7296 TP-t kaptál. Jelenleg 1750775 TP-d van. A következő szinthez még 249225 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 481. fordulódban 33071 arany került a bankszámládra. 33732 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/76 (+48%) ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 26/37 (+1%)
vágófegyverek: 27/94 (+3%) ütőfegyverek: 25/88 (+2%) lőfegyverek: 29/32 (+1%)
dobófegyverek: 12/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/71 2. nyomkövetés: 102/38 3. mászás: 18/38
4. csapdakészítés: 31/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/45 6. gyógyítás: 75/48
7. titkosírás: 14/5 8. felderítés: 55/83 (+12%) 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 49/52 (+5%) 11. taumaturgia: 38/61 (+3%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 97/49 (+30%) 14. szörnyismeret: 29/43 (+34%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/84 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 37/37
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 244 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 szögletes kő (#17) 1 tyrex csont (#280) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
120 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 halcsont (#390) 2 kaja (#2)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 18 polip szívóka (#391) 2 rájabőr (#404)
1 szent jogar (#150) 1 szigony (#389) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-6,-48) ryuku csapásvezető (#778)
(-5,-49) purifikátor császár (#393), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429)
(-4,-49) hidra (#780), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(-3,-49) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194), diuretikus kráken (#207), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.

Üzenet küldése a karakternek