47. forduló, 49. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 15. 12h:06'
EZ A 49. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
50. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,68] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+154 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+42 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 197.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [+6% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

h 305 1 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a nyu-shurikent, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

id 74 70 idomítod a 74. szörnyet 70 pontért
Nekikezdesz a tintacsiga idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 TVP-be kerül egy lépés, 2 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 50 tapasztalati pontot kaptál. [65 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[128,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vérfürdető magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy móricserjét. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány bal hátsó lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [130,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 79.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[131,69] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. {támadása: 13.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 41 életpontot sebeztél. [+4% tau] Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [132,70] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. [+4% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,71] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 99-108.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat egyik lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Chara-din híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a massza fekete fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fekete fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 225 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 46.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

126 127 128 129 130 131 132 133 134
67
68
69
70
71
72
(128,68) vérfürdető magszim (#148), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 35. jellempróba
(129,68) karmos tankányok (#137), szent liget (#439), oltár, 47. jellempróba
(130,68) erszényes elkarog (#354), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba
(131,69) oltár, 43. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(132,70) pattanóböde (#145), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(133,71) arató csattanatok (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), oltár, 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), massza (#217)

[93,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [+7% tau] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 36.]

bb 303 1 beraksz a bankba a 303. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

bb 310 3 beraksz a bankba a 310. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

pki 2500 kiveszel a bankból 2500 aranyat
Kiveszel a bankból 2500 aranyat. A számládon van még 111509 arany. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Még mindig a városban vagy.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy fény szentélyét. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol Kensoival. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Mostharral. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[11 pontot használtál fel, van még 25.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db,
nyílvessző (#108) 2 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db,
vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db,
harci kalapács (#174) 72 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db,
bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, sárga erőöv (#276) 400 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db,
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, ezüstshuriken (#327) 8 ap /db,
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, mágusköpeny (#453) 200 ap /db, méregfog (#1553) 240 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, ryuku kopja (#694) 70 ap /db,
tankány karom (#237) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, zangrozi csizma (#451) 25 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 20.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db,
moa zafír (#381) 80 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
jégkristály (#593) 40 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db,
kitintüske (#879) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, hűségérme (#1141) 4800 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db, fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, ork sör (#1701) 32 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony duda (#235) 28 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db,
gromak bőr (#268) 8 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, mágusköpeny (#453) 200 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
purifikátor háj (#269) 18 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szulfin (#676) 20 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varázskő (#305) 30 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, magszim bél (#103) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 15.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ee 137 237 269 eladod a 137. tárgyat a 237. tárgyat a 269. tárgyat
Eladtál 3 mérg. ubuk tüskét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 3 tankány karmot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 purifikátor hájat. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

ee 212 15 268 eladod a 212. tárgyat a 15. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 2 dorony tüdőt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 15.]

be 376 bemész a szentélybe
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 11 aranyat. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 27 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 21.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a tintacsiga. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 188 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kehes, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, vizenyős szemű mutáns férfi vagy. A bőröd undorítóan nyálkás. Fairlight tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 24 (32) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 21 (29) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 (25) Életpont: 332/294 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (25) Varázspont: 445/53 Pénz: 2603 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/14 Pszi pont: 79/53 EFejl: 10
Eddig összesen 232 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 157 TP-t kaptál. Jelenleg 116 849 TP-d van. A következő szinthez még 3 151 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, ezoterikus mardel. A 48. fordulódban 111509 arany került a bankszámládra. 111509 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 16/75 (+28%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 16/2 (+21%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
94,53 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 133,71
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 49 időszaki: 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/7 2. nyomkövetés: 4/17 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 9/29 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 4/98 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 6/39
10. szörnyidomítás: 1/93 (+93%) 11. teológia: 3/86 (+14%) 12. taumaturgia: 20/88 (+31%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 8/4 (+8%) 17. szörnyismeret: 3/11 18. pszi: 9/19 (+14%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/50 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/79 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kobudera (#8) energiatüskék (#29) >> félelem-járó (#56)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 16 (limit: 726), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 720.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 928 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 dorony tüdő (#212) 5 drótszőr (#37)
1 Fairlight köpenye (#303) 3 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 purifikátor háj (#269) 2 tankány karom (#237)
1 vadász tatu bőr (#15) 2 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2600 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 4 kaktusztüske (#114)
1 magszim bél (#103) 1 moa kristály (#2203) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
52
53
54
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek