Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 15. 12h:09' EZ A 79. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD 80. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [48,13] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Látsz egy mocsári penkét. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy umor-pióca közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az umor-pióca bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod az umor-pióca testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az umor-pióca belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a csontlepke jobb első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
be | bemész |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sakál bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sakál fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,11] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy színes dözmöng közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a színes dözmöng testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzpengével alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [47,9] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy mérges pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével alaposan megvágod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 25 | bemész a 25. titkos labirintusba |
lm 2 902 5 | mozogsz 2 902 5 |
lm 4 900 2 | mozogsz 4 900 2 |
lm 902 6 8 | mozogsz 902 6 8 |
lm 7 900 2 | mozogsz 7 900 2 |
lm 902 9 11 | mozogsz 902 9 11 |
lm 10 900 1 | mozogsz 10 900 1 |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
![]() Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot). |
![]() A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
![]() Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
![]() A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY) Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
Erő: | 18 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 166/162 | Jellem: | jó (72) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 235 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 6/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/13 (+22%) | vágófegyverek: | 8/77 (+50%) | ütőfegyverek: | 10/54 (+4%) |
lőfegyverek: | 8/31 | dobófegyverek: | 10/83 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
47,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/35 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 9/31 (+23%) | 3. mászás: | 2/11 |
4. csapdakészítés: | 3/57 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 1/42 (+36%) | 6. gyógyítás: | 16/92 |
7. titkosírás: | 1/33 | 8. felderítés: | 1/33 | 9. zene: | 1/20 |
10. szörnyismeret: | 1/40 | 11. zárnyitás: | 3/37 (+14%) | 12. vadászat: | 1/23 |
13. bányászat: | 14/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), láplidérc (#352) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 25. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | királyi korona (#338) | |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | csontkés (#11) | ||
1 | csontszablya (#64) | 1 | dárda (#10) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 7 | * | mérgezett tüske (#23) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
10 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | |
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | távcső (#42) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
2 | bordacsont (#16) | 5 | dözmöng szív (#122) | 9 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fabontó (#106) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | lapkorong (#80) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 25 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mandibulapenge (#125) | 5 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 9 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 45.32 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 3 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | grifftojás (#179) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | királyi korona (#338) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | rézkulcs (#75) | 9 | sünmedve tüske (#14) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|