47. forduló, 49. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 15. 12h:09'
EZ A 79. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
80. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,14] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz ThunderRabbittal. Egy mind. topázát és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy láplidérc trófea, egy élőholt mágus trófea és egy ryuku gárdista trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[47,14] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy agglomerátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az agglomerátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 12 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 60 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6100.

(Továbbmész...) [48,13] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Látsz egy mocsári penkét. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy umor-pióca közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az umor-pióca bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod az umor-pióca testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az umor-pióca belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a csontlepke jobb első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a csontlepke, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 királyi koronát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 62 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6310.
[20 pontot használtál fel, van még 179.]

be bemész
Sajnos itt nincs semmilyen épület. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[48,12] Füves síkságra érkeztél. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sakál lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sakál bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a sakál fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [47,11] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy színes dözmöng közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a színes dözmöng testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy láplidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[46,10] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a mutáns pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy zombi áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzpengével alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 grifftojást. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 65 (limit: 900), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6625.

(Továbbmész...) [47,9] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy mérges pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével alaposan megvágod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 139.]

be 25 bemész a 25. titkos labirintusba
Ahogy feltárul előtted a lejárat, erős, hideg szél csap az arcodba. Vajon van még egyéb szellőzése is ennek az innét igen nehezen elérhető járatnak? A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Lemászol a lépcsőn. A távolból orgonaszó hangzik fel. A falon egy feliratot látsz: "Eh, eh, eh. Ez lesz a sírod, szerencsétlen. A csapdáim elemésztenek. Istenem vár rád!" Thirgaon, Leah főpapja. [5 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 2 902 5 mozogsz 2 902 5
Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. Odalépsz az 5. beugróhoz. Ez egy díszes, fából készített imafülke. [5. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
[12 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 4 900 2 mozogsz 4 900 2
Bekukkantasz a 4. fülkébe. [4. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 7 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 902 6 8 mozogsz 902 6 8
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. Megvizsgálod a 6. pontnál levő alkóvot. [6. PONT] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Körülnézel a 8. pontnál, de semmi különöset nem találsz. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[14 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 7 900 2 mozogsz 7 900 2
Ezután belépsz az északi folyosó mélyén megbúvó imafülkébe. [7. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT]
[12 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 902 9 11 mozogsz 902 9 11
Figyelsz a csapdákra, de annyira nem, hogy a mozgásban ez komolyan akadályozzon. Ahogy belépsz a nyugati szárny keleti alkóvjába, egy nagy és díszes emelvényt pillantasz meg egy függöny mögött. [9. PONT] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 18 arany, 1 rézkulcs (ld. enc.), 2 dözmöng szív, 1 ezüst karkötő (ld. enc.) és 9 sünmedve tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kíváncsiságod a 11. pont imafülkéjéhez vezet. [11. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 7 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[14 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 10 900 1 mozogsz 10 900 1
A nyugati szárny nyugati alkóvját is ellenőrzöd. [10. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Belépsz az óriási terem közepére. Feletted hatalmas kupola van, de az azt borító rengeteg rajzot, mintát nem tudod kivenni a fáklyád gyenge fényében. Minden irányba apró alkóvok bújnak meg. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszatérsz a kereszt-kamra kijáratához, és elhagyod a mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[17 pontot használtál fel, van még 53.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

GYENGE MÉREG (26. TÁRGY)
A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved).

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 48. fordulód.

Erő: 18 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 Életpont: 166/162 Jellem: jó (72) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 235 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 6/1
Eddig összesen 299 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 876 TP-t kaptál. Jelenleg 23 761 TP-d van. A következő szinthez még 1 239 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, trappoló dinymák, sullár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/13 (+22%) vágófegyverek: 8/77 (+50%) ütőfegyverek: 10/54 (+4%)
lőfegyverek: 8/31 dobófegyverek: 10/83 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/35 (+33%) 2. nyomkövetés: 9/31 (+23%) 3. mászás: 2/11
4. csapdakészítés: 3/57 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/42 (+36%) 6. gyógyítás: 16/92
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 1/33 9. zene: 1/20
10. szörnyismeret: 1/40 11. zárnyitás: 3/37 (+14%) 12. vadászat: 1/23
13. bányászat: 14/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 90 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), láplidérc (#352)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 421 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 királyi korona (#338)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 1 dárda (#10) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 7 * mérgezett tüske (#23) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk dobónyíl (#138)
10 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst karkötő (#158) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 2 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
2 bordacsont (#16) 5 dözmöng szív (#122) 9 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 1 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179)
2 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 1 lapkorong (#80)
2 lapockacsont (#33) 25 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
3 mandibulapenge (#125) 5 óndarab (#85) 10 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 9 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vasérc (#152)

Összsúly: 45.32 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 3 dözmöng szív (#122) 1 ezüst karkötő (#158)
2 grifftojás (#179) 5 gyenge méreg (#26) 1 királyi korona (#338)
2 madártoll (#112) 1 rézkulcs (#75) 9 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49
8
9
10
11
12
13
14
15
(46,10) mutáns pók (#117), zombi (#49), csontváz (#48)
(46,14) a 6. labirintus bejárata
(47,9) mérges pók (#20), a 25. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár
(47,11) színes dözmöng (#78), csontváz (#48)
(47,14) agglomerátor (#138), zombi (#49), csontlepke (#746)
(48,12) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve, sakál (#28)
(48,13) lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), umor-piócák (#63), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek