TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 10. 9h:46'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy rövid ezüsthajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre kreolszínű. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ezüstsörény. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz Hínárhajúval. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Rumival. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy gránit szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 186.]
v 96 96 108 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(101,102) piromenyétek (#99)
[96,108] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 176.]
ve 736 |
megveszed a 736. tárgyat |
Vásároltál 1 jegygyűrűt. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Eszel valamit. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [10 pontot használtál fel, van még 166.]
ve 37 10 |
megveszed a 37. tárgyat 10 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
m 3 3 4 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi őrsáncot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy sötét főgnóm előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [102,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [102,104] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 10 életpontot vesztettél. Csápjaival a mosolygó rettenet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 116.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 111.]
v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 106.]
m 5 8 8 |
mozogsz délnyugatra, északra, északra |
[101,105] Még mindig hegyvidéken vagy. Észreveszel egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [101,104] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó berzerker került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [101,103] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 56.]
[101,102] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi őrsáncot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy sötét főgnóm egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy varkaudar falut. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 46.]
h 242 |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 45.]
h 233 100 |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [45 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 99 |
keresed a 99. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 1 1 |
követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 2 1 |
követed a 2. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 3 1 |
követed a 3. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 4 1 |
követed a 4. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 5 1 |
követed az 5. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 6 1 |
követed a 6. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 7 1 |
követed a 7. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
k 8 1 |
követed a 8. fajúakat 1 lépésig |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 19, 21.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Gyermekedet most már nem lehet többé gyermeknek tekinteni: felnőtt kalandozó ő, minden tudással, amit ilyen rövid idő alatt át lehetett neki adni, de komoly tapasztalat nélkül. A tanítását azzal fejezed be, hogy leírod, milyen kalandozókkal találkoztál eddig - talán hasznát veszi majd. A felnőtté avatás véget ért: gyermeked mostantól már a maga ura, önállóan fog kalandozni. Könnyes szemmel búcsúztok. [Megjegyzés: mellékeltük gyermeked 0. fordulóját, ez ingyenes. Döntsd el, hogy te vagy valamelyik barátod szeretne-e ezzel a karakterrel játszani. Ha igen, akkor kérlek, töltsd ki a mellékelt Jelentkezési Lapot, adj nevet, nemet, külsőt a bébinek. Rögtön küldhetsz számára már egy UL-t is, onnét indul, ahol ezt a fordulót befejezted. A JL visszaküldésére és a gyermek elindítására a forduló betáplálásának időpontjától egy hónapon keresztül van lehetőséged, ezután a karaktert automatikusan kitöröljük, úgy vesszük, hogy senki sem akar vele játszani.] Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 187 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
JEGYGYŰRŰ (736. TÁRGY)
A házasság szent kötelékének anyagi szimbóluma ez az arany karikagyűrű. Nem veheted fel bármikor KF paranccsal, csakis az esküvő során KF-elődik be. LEvenni sem lehet, legfeljebb D paranccsal eldobni, de ez egyben a házasság megszakítását jelenti. A jegygyűrűt hordhatod a szokásos két mágikus gyűrű mellett, nem foglal el helyet a KF-elhető tárgyak közül. A jegygyűrű nem eladható és nem átadható (kivéve persze az esküvői ceremóniát, ahol kicserélitek a gyűrűtöket.) |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 48. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
110/111 év |
Egészség: |
13 (15) |
Életpont: |
187/143 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
265/56 |
Pénz: |
321 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 307 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2106 TP-t kaptál. Jelenleg 72793 TP-d van. A következő szinthez még 2207 TP szükséges. Trófeáid:
arató csattanat,
varkaudar kósza,
vérfürdető magszim. A 35. fordulódban 1775 arany került a bankszámládra. 2005 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
18 |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
13 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6 |
2. nyomkövetés: |
18 (+1) |
3. mászás: |
7 (+1) |
4. csapdakészítés: |
5 |
5. gyógyítás: |
1 |
6. felderítés: |
2 |
7. teológia: |
5 |
8. taumaturgia: |
19 (+1) |
9. versengés: |
1 |
10. zene: |
4 |
11. szörnyismeret: |
2 (+1) |
12. vadászat: |
1 |
13. bányászat: |
3 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
13. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
100 |
|
arany (#50) |
4 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(101,103) vaskohó (#155), oltár
(101,104) trappoló dinymák (#118), rőtmanó berzerker (#369)
(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), púpos burástya (#92)
(102,103) Fairlight oltár, vaskohó (#155)
(102,104) mély szakadék (#154), Tharr oltár, mosolygó rettenet (#97)