474. forduló, 476. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 12. 9h:06'
EZ A 691. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD
692. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


42 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [363,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! {egészsége: 49.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
Épp a tábort kezded bontani, amikor egyszercsak nagy füstfelhő jelenik meg. Amint a füst oszlani kezd, egy négy méter magas alak bontakozik ki előtted. Rossz előérzeted van... A füst teljesen eloszlik. Egy hatalmas, fémtestű behemót bontakozik ki előtted. Egy acélkolosszus! (ld. enc.)
- Az adósságért jöttem - recsegi színtelen hangon.
- Valakivel össze teccik keverni! - sipítod vékony hangon. A lény nem szól semmit, csak megragad két lábadnál fogva, és rázni kezd. Amikor az Összes tárgyad előpotyogott, elégedetten felnyalábolja őket, téged a földre hajít, és a következő pillanatban köddé válik. Sírni volna kedved - minden tárgyat, amit eddig összegyűjtöttél! Evvel az erővel akár meg is halhattál volna... Szerencsére azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az álom gyorsan szertefoszlik, így nem kapod meg az acélkolosszus leírását sem. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+167 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 775.]

* 2. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 755.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Egy gigantikus Orkhan Thai emelkedik fel előtted. "Ki szólított?" kérdi mennydörgő hangon. "Izé, tévedés történt." cincogod. Az Orkhan Thai eltűnik. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel. [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Beizzik a turbómágia. Trollként kezdesz regenerálni (+40 életpont). [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Gyorsvarázsolsz! Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 753.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 723.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 723.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felemelkedsz a földről, és a következő pillanatban visszazuhansz (-25 életpont). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Beizzik a turbómágia. Hatalmas, sötét felhő vesz körül, és fojtogatni kezd (-35 életpont). [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen egy labirintusban találod magad. Hosszú időbe telik, mire megtalálod a kijáratot (-10 TVP). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 707.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 704.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 696.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 696.]
[0 pontot használtál fel, van még 696.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 694.]
Fürgén varázsolsz! A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy bronzhegyű nyíl [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]

ef 30 501 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 652.]

kf 397 511 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat az 511. tárggyal
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 652.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

a 299 5367 10 átadod a 299. tárgyat az 5367. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 9 bev formázó mintát Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

aa 444 352 352 átadod a 444. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 gór formázó mintát Szőrös Karom részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Szőrös Karom részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Szőrös Karom részére. [15 pontot használtál fel, van még 632.]

aa 352 153 153 átadod a 352. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 17 mithrilt Szőrös Karom részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet Szőrös Karom részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 pirkitet Szőrös Karom részére. [15 pontot használtál fel, van még 617.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

m 2 mozogsz keletre
[364,61] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Látsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hira Lal, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy Mnebolath. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 176-205.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 65, gyógyulás: 29, összesen: -36 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 605.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
25 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 55 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 590.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 560.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 530.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 500.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munka nem volt hiábavaló! Megvizsgálod, mit találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Elrakod. [20 pontot használtál fel, van még 480.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[365,61] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy küklopsz. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 45.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz bal oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz jobb oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a küklopsz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a küklopsz testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 190, gyógyulás: 23, összesen: -167 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+302 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kaqxar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy törpe bányát. Látsz egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [366,61] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-4 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb karját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [367,61] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Raia angyala. {támadása: 77.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi elementál lord. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord bal oldalát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pszi elementál lord bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a bal karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 26 arany, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs, 9 fekete gyöngy, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}

[84 pontot használtál fel, van még 396.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 396.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 376.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[366,62] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy mópat boly van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy árnylord. {támadása: 50.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [365,63] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy árnylord. {egyik sebzési módja: 1x 4d30+30.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elendil formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy mópat bolyt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy lovagi tábor van. Délnyugatra egy térkapu van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... {támadása: 104.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wizax Quicklyhand. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy sötét ital (ld. enc.)} Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy lovagi tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy félig kész tutajt. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy térkapu van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Moonstruckkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy ryuku csizmát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy rothadó lián trófea, egy rubin sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. {támadása: 51.} Moonstruck kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Xilannével. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősi övcsatot, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy karomkesztyűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy napmedált, egy ogre övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy nekromanta kóborló trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy sötét kaszás trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. {max. életpontja: 1815.} Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy elit csatavért (ld. enc.)} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[36 pontot használtál fel, van még 340.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 320.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[364,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy térkaput. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,62] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy térkaput. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+59 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 284.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 184.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 181.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 181.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-61 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 14, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 181 pontod maradt, ebből a következő körre 181 pontot vihetsz át. Kapsz még 616 pontot. A következő körben tehát 797 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 475. fordulód.

Erő: 48 (49) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 49 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 77 Menekülés: 40 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 469/408 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 58 Varázspont: 791/0 Pénz: 126 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/-4 Pszi pont: 213/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2254 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11203 TP-t kaptál. Jelenleg 1626688 TP-d van. A következő szinthez még 73312 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 474. fordulódban 7360 arany került a bankszámládra. 7396 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 25/77 (+4%)
vágófegyverek: 27/63 (+1%) ütőfegyverek: 25/69 (+4%) lőfegyverek: 29/4 (+2%)
dobófegyverek: 11/84 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/47 (+33%) 2. nyomkövetés: 101/40 (+23%) 3. mászás: 18/34
4. csapdakészítés: 31/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 75/25 (+23%)
7. titkosírás: 13/34 8. felderítés: 54/6 (+33%) 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 47/99 (+15%) 11. taumaturgia: 38/15 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 94/49 (+30%) 14. szörnyismeret: 28/65 15. pszi: 18/83 (+22%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 37/16 (+3%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 19 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 bev formázó minta (#299) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gór formázó minta (#444)
2 kaja (#2) 57 mithril (#352) 60 pirkit (#153)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 ezüstdarab (#326)
10 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135) 1 lótuszvirág (#447)
19 mákrózsa virág (#56) 1 nagy bronzkulcs (#185)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(191,6) Chara-din monolitja (#534)
(192,5) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Mnebolath (#237)
(192,7) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(193,5) küklopsz (#337), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(193,7) árnylord (#342), művészi porolit (#720), Wizax Quicklyhand (2479. kalandozó)
(193,8) lovagi tábor (#624), nekrofun (#173), régészeti lelőhely (#1208), Raia oltár, tutaj (#1242), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Moonstruck (1148. kalandozó), Xilanne (3592. kalandozó)
(194,5) zombi mester (#251)
(194,6) Chara-din monolitja (#534), árnylord (#342)
(195,5) Raia angyala (#333), művészi porolit (#720), pszi elementál lord (#272)

Üzenet küldése a karakternek