471. forduló, 473. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 15. 9h:04'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 472. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


38 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [207,34] koordinátán.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy mithrilt, 13 pirkitet és 3 kvazárt.
UgyanKedvesPotrien, amikor találkoztál vele, adott neked 2 csillezsályalevelet, 20 mithrilt és 11 mithrilt. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 26354 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 807.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 767.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 757.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 755.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 725.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 725.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 717.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 716.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 714.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 708.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 708.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 706.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új csillezsályalevél. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 679.]

kb 328 3 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 679.]

a 328 5300 3 átadod a 328. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 Thargodan esszenciát Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 674.]

a 464 5300 1 átadod a 464. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 nehéz harci kesztyűt Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 669.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 669.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[206,33] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy ében halálhajcsár. {max. életpontja: 501-550.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Longnower előtt. Felfedeztél egy törpe bányát. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy viharóriás barlang van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [205,32] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy árnylord. {max. életpontja: 361-420.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,31] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Viza EtDran előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áldott okerón közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 40.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb vállát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón bal első lábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 625.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 625.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 625.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[203,30] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánybarlangot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy taalru közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a taalru egyik lábát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru póklábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-2 varázspont.) Fókuszpengével végigvagdosod a taalru tigristestét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a taalru tigristestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 nagy vaskulcs, 8 arany, egy nagy bronzkulcs, egy rejtőköpeny és egy fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 69, gyógyulás: 17, összesen: -52 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [202,29] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy méregelementál. {max. életpontja: 431-470.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [201,28] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy különös vadászházat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy szubreális vámpír. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Itt csata lesz.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. (A balkezes gyűrű védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 28, összesen: +7 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 581.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[200,27] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy különös vadászházat. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,26] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat Chara-din fattya. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}


(Továbbmész...) [198,25] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[44 pontot használtál fel, van még 537.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[197,24] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy káoszbajnok. {védettsége: 65 szúró, 30 vágó, 65 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 525.]

a 352 5230 1 átadod a 352. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mithrilt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Tars Tarkasz részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 11 mithrilt Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad mithril. [10 pontot használtál fel, van még 510.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 13 pirkitet Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

aa 444 444 444 átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat
Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 503.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 503.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 500.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 500.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 460.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 420.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 380.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 173 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-57 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 26, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 613 pontot. A következő körben tehát 813 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 472. fordulód.

Erő: 47 Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 49 Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 79 Menekülés: 40 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 466/374 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 58 (59) Varázspont: 791/0 Pénz: 1248 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 213/49 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2240 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8023 TP-t kaptál. Jelenleg 1590796 TP-d van. A következő szinthez még 109204 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 457. fordulódban 5817 arany került a bankszámládra. 6253 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 25/71 (+2%)
vágófegyverek: 27/60 (+3%) ütőfegyverek: 25/53 (+2%) lőfegyverek: *28/100
dobófegyverek: 11/76

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/16 (+44%) 2. nyomkövetés: 100/77 (+9%) 3. mászás: 18/34
4. csapdakészítés: 31/11 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 74/79
7. titkosírás: 13/34 8. felderítés: 53/66 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 47/55 (+15%) 11. taumaturgia: 38/12 (+1%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 93/59 (+30%) 14. szörnyismeret: 28/65 15. pszi: 18/18 (+20%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 37/5 (+10%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26354. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1292.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 nehéz harci kesztyű (#464)
13 pirkit (#153) 32 mithril (#352)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 pular kristály (#239) 2 ramit kő (#226)
1 rejtőköpeny (#277) 1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,24) művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293)
(199,26) Chara-din fattya (#236)
(200,27) nekrofun (#173), 54. jellempróba, érclelőhely
(201,28) szubreális vámpír (#223)
(202,29) méregelementál (#306)
(203,30) sárkánybarlang (#620), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, taalru (#249)
(204,31) művészi porolit (#720), áldott okerón (#336)
(205,32) olvasztókemence (#86), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), árnylord (#342)
(206,33) ében halálhajcsár (#295), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek