Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 13. 12h:01' EZ A 79. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 80. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
gyj 0 0 1 | felt. gyűjtés 1 |
d 71 1 13 | eldobod a 71. tárgyat (1 darabot) 13 |
fse 1 | felt. segítség 1 pontért |
fas 90 | felt. ásás 90 pontért |
fku 50 | felt. kutatás 50 |
fgy 40 30 | felt. gyógyítás 40 30 |
fkt 43 | felt. készítesz a 43. tárgyat |
ef 1 501 | energia fejlesztése 1 |
kf 1552 | kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat |
fkt 36 3 | felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot) |
be 25 | bemész a 25. titkos labirintusba |
lm 2 3 1 | mozogsz 2 3 1 |
m 8 4 | mozogsz északra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a csontlepke nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [47,9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sullár bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak északi aurach trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sullár trófeát. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A trollfa egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a trollfa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [47,11] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy agglomerátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az agglomerátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A grákó denevér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. A grákó denevér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 grákóbőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [47,12] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rambó bogár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rambó bogár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az umor-pióca testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az umor-pióca belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. Az umor-pióca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [46,14] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 7 5 | mozogsz 7 5 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
lm 4 1 | mozogsz 4 1 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
![]() A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
![]() Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
![]() Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
![]() A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
Erő: | 18 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 165/165 | Jellem: | jó (72) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 205 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 6/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9/91 (+25%) | vágófegyverek: | 8/27 (+73%) | ütőfegyverek: | 10/50 |
lőfegyverek: | 8/31 | dobófegyverek: | 10/73 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,33 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/2 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 9/8 (+35%) | 3. mászás: | 2/11 |
4. csapdakészítés: | 3/36 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 1/6 (+106%) | 6. gyógyítás: | 16/92 |
7. titkosírás: | 1/33 | 8. felderítés: | 1/33 | 9. zene: | 1/20 |
10. szörnyismeret: | 1/40 | 11. zárnyitás: | 3/23 | 12. vadászat: | 1/23 |
13. bányászat: | 14/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), láplidérc (#352) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 25. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 498 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | * | csontkés (#11) | ||
1 | csontszablya (#64) | 1 | dárda (#10) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 7 | * | mérgezett tüske (#23) | 1 | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
10 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | * | regeneráló gyűrű (#254) |
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | távcső (#42) | 2 | varázskő (#305) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | |||
2 | bordacsont (#16) | 2 | dözmöng szív (#122) | 9 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fabontó (#106) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | lapkorong (#80) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
23 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mandibulapenge (#125) | |||
5 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
3 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 43.70 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | rézpáncél (#71) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | fáklya (#36) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 1 | sullár hólyag (#168) | 2 | víz (#27) |
45 | 46 | 47 | 48 | |
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|
15 | |
|
|
|