46. forduló, 48. forduló, Erina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 11. 9h:15'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1794
SZÁMLA : XXXX

ERINA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,-16] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy arany papi karkötőt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chenon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+3 varázspont.)

le 90 leveszed/lerakod a 90. tárgyat
Lecsatolod a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 90 2808 átadod a 90. tárgyat a 2808. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 34 2808 átadod a 34. tárgyat a 2808. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 8 2808 átadod a 8. tárgyat a 2808. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 128 2808 6 átadod a 128. tárgyat a 2808. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 sallank karmot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 37 2808 7 átadod a 37. tárgyat a 2808. kalandozónak (7 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 7 drótszőrt Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 36 2808 6 átadod a 36. tárgyat a 2808. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 fáklyát Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 85 2808 3 átadod a 85. tárgyat a 2808. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 óndarabot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 70 2808 3 átadod a 70. tárgyat a 2808. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 rézdarabot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 13 2808 átadod a 13. tárgyat a 2808. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 326 2808 4 átadod a 326. tárgyat a 2808. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 ezüstdarabot Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 92 2808 2 átadod a 92. tárgyat a 2808. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kötelet Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 17 2808 4 átadod a 17. tárgyat a 2808. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 szögletes követ Chenon részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

fkt 19 felt. készítesz a 19. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[74,-17] Továbbra is síkságon vagy.

Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [75,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy megsebesített ryuku légiós. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Éhes vagy. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. 2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 153.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szaporítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. 2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 123.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[74,-17] Még mindig füves síkságon vagy.

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 113.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Teleeszed magad. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 83.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[73,-16] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy szent tölgyfát. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összeakadsz Chenonnal. Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi táborát. Fekete a bőre. Chara-din ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Vérmes Amazon trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy Quirov volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

SZAPORÍTÁS (15. VARÁZSLAT)
Ezzel a különösen hasznos varázslattal képes vagy egy birtokodban levő növényt vagy egyéb élőlényt (amelyet valamilyen bokorról, fáról szakítottál, szereztél KT paranccsal) csíráztatni, megduplázni. Ilyen például a smirglilevél vagy a fáklya. A parancs második paramétereként kell megadnod a tárgy sorszámát. Példa: V 15 29 hatására csinálsz egy smirglilevelet. Figyelem: a varázslattal mindig csak olyan tárgyat csinálhatsz, amilyen már van a birtokodban, és egyszerre csak egyet! Elmondása 7 VP-be kerül.
Figyelem! Új módosítások a varázslathoz: I. Egy körben maximum 6 db tárgyat állíthatsz elő szaporítással. II. A varázslatnak mennyiségi paramétere van, tehát pl. a V 15 <tárgy> 6 paranccsal 6 darabot készítesz 42 VP árán <tárgy>-ból. (Természetesen több tárgy előállítása több TVP-be is kerül.)

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

KARAKTERLAP

Erina, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 47. fordulód.

Erő: 17 Szint: 9 Merészség: 3/3 Magasság: 160 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 130/64 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 32/32 Pénz: 182 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 127 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 89 TP-t kaptál. Jelenleg 8804 TP-d van. A következő szinthez még 3196 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, púpos burástya, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 13 6. teológia: 6
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 8
10. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

Összsúly: 15.11 kg Megterheltség: 34%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 1 bronzpáncél (#90) 7 drótszőr (#37)
4 ezüstdarab (#326) 6 fáklya (#36) 2 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 2 kötél (#92) 3 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128) 1 szöges bunkó (#8)
4 szögletes kő (#17) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,-16) útonálló (#130), főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Chenon (2808. kalandozó), NaUgyanKii (3310. kalandozó), egy árnymanó férfi, Quirov (#975)
(74,-17) oltár
(75,-18) ryuku légiós (#361), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek