45. forduló, 47. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 27. 9h:13'
EZ A 830. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
831. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,2] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 26. pontnál.
A táborozás 1. napján találkozol egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight hittérítője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Fegyverzetét egy Quwargamanga trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Torq. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
14 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Sajnos nincs nálad csuklyavirág. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kno 9 3 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Sziklaököl technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Kos Csapásának technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 182.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [18. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [47. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [48. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [49. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [50. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ork sámán van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 41 41 41 mozogsz 41 41 41
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [45. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [43. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. (ld. enc.) Valamilyen fegyver van nála. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a varkaudar mágus jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[45 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 57 57 57 mozogsz 57 57 57
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [58. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! Nem látod jól, milyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [57. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 22 életpontot vesztettél. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 28 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 56. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [57. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 56. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [57. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 56. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 55 55 55 mozogsz 55 55 55
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [55. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [55. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Valamilyen fegyver van nála. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [55. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 54. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [20 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 53 53 53 mozogsz 53 53 53
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [53. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 28 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [10 pontot használtál fel, van még 32.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+79 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

45 46 47
1
2
3
(46,2) az 53. labirintus bejárata, vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345), varkaudar mágus (#128), vark. nekromanta (#173)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[0,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 32.]
[0 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 72 72 72 mozogsz 72 72 72
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 27.]

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 26.]

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 25.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIKLAÖKÖL
A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével.

A KOS CSAPÁSA
Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 11 Merészség: 10/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 147/87 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 24/14 Pénz: 226 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/19
Eddig összesen 332 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 808 TP-t kaptál. Jelenleg 21 472 TP-d van. A következő szinthez még 3 528 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, emberevő, vadász varkaudar.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/90 (+18%) szúrófegyverek: 7/51 (+6%) dobófegyverek: 14/7 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
45,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/36 2. nyomkövetés: 6/96 (+11%) 3. mászás: 3/39
4. csapdakészítés: 4/53 (+18%) 5. gyógyítás: 19/0 6. felderítés: 4/59
7. szörnyidomítás: 1/54 8. teológia: 1/8 9. harcművészetek: 13/20 (+300%)
10. szörnyismeret: 3/92 11. vadászat: 3/32 (+4%) 12. bányászat: 4/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1414 TU szükséges.)

Összsúly: 38.87 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 ubuk dobónyíl (#138) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 drótszőr (#37)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1
-1
0
1
(0,0) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, tintacsiga (#74)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.04.27 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kronokristály -> 3 (H‹si babérok.)
2018.04.27 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 150 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Makró -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek