45. forduló, 47. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 13. 9h:11'
EZ A 79. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
80. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+2 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 196.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fse felt. segítség
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 20 23 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérgezett tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

d 6 2 eldobod a 6. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 5 mozogsz északra, délnyugatra
[45,7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy láplidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.

(Továbbmész...) [44,8] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy megsebesített trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval megütöd a trappoló dinymák jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges proteinfecske trófeát, és diadalmasan beszerzel egy trappoló dinymák trófeát. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy láplidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 164.]

d 71 1 101 eldobod a 71. tárgyat (1 darabot) 101
A kódnak 10 és 99 között kell lennie.

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpáncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 94.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Lecsatolod a rézpáncélt, majd magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

kt 87 elkészíted a 87. tárgyat
Legyártottál 1 bronzhegyű lándzsát. [50 pontot használtál fel, van még 44.]

d 12 eldobod a 12. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

ff 126 8 87 felt. fegyverváltás: 126 8 87
Felt. fegyverváltás: << bronzpenge << szöges bunkó << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[45,9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csontlepke nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontlepke bordás testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [46,10] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [47,9] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy félelem-járó közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A következő ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a csontlepke jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 saválló fülbevalót. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 57 (limit: 890), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5785.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 8.]

jlk 5298 jelszó kimondása 5298
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Döbbenetes dolog történik! A falon felfénylik egy térkép, és a padlón feltárul egy kapu. 67 tapasztalati pontot kaptál.

7
8 6
9 5
10 2 4
11 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 25. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: tpf 3 0 0 TVP elővétele: 3 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY)
Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Raia híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 18 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 Életpont: 164/107 Jellem: jó (72) Tul. pont: 4
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 205 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 6/6
Eddig összesen 273 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 612 TP-t kaptál. Jelenleg 21 634 TP-d van. A következő szinthez még 3 366 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, trappoló dinymák, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9/66 (+12%) vágófegyverek: 7/54 (+30%) ütőfegyverek: 10/50 (+8%)
lőfegyverek: 8/31 dobófegyverek: 10/68 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
47,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/36 (+55%) 2. nyomkövetés: 8/73 (+27%) 3. mászás: 2/11
4. csapdakészítés: 3/15 (+23%) 5. gyógyítás: 16/92 6. titkosírás: 1/33 (+22%)
7. felderítés: 1/33 8. zene: 1/20 9. szörnyismeret: 1/40
10. zárnyitás: 3/23 11. vadászat: 1/23 12. bányászat: 14/44 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), láplidérc (#352)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 546 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rézpáncél (#71)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 1 * csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 1 dárda (#10) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 7 * mérgezett tüske (#23) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk dobónyíl (#138)
10 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
2 kaja (#2) 1 távcső (#42) 2 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 2 dözmöng szív (#122) 9 drótszőr (#37)
2 evaporőr háj (#105) 1 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 2 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199)
1 lapkorong (#80) 23 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
3 mandibulapenge (#125) 5 óndarab (#85) 10 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
5 smirglilevél (#29) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 46.80 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 csontszurony (#12) 2 kaja (#2)
2 kőkés (#6) 8 óndarab (#85) 8 rézdarab (#70)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpáncél (#90) 2 madártoll (#112)
1 saválló fülbevaló (#1552)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
6
7
8
9
10
11
(44,8) Raia oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116)
(45,7) Sheran oltár, tetemember (#123), csontváz (#48)
(45,9) csontlepke (#746), Raia oltár
(46,10) mutáns pók (#117)
(47,9) félelem-járó (#56), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746), mínosz-kúp (#178), oltár

Üzenet küldése a karakternek