457. forduló, 459. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 13. 9h:12'
EZ A 613. JÁTÉKHETED, 458. FORDULÓD
614. játékheted kezdete: júl. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 23

VADAK URA KALANDJAI


45 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,68] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 2. napján összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősi karkötőt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. {ereje: 105.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Drasworth Shengorr. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 6. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight első számú avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csillogó karkötőt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. {ereje: 110.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Médzsik Hórsz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
A 6. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr esszenciájának örököse. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Blounther gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát és egy yiang surranót visel. Ruházatát egy árnytündér csontváz trófea, egy káoszdémon trófea és egy végzetes szójer trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (221).} Összeismerkedtek. Az ő neve Ababo. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 8. napon összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 14. napon összeakadsz egy göndör aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Raia első számú avatárja. Egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy teriád varázsló trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb fegyver szakértelme: 58.} Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bundás Süsin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.)
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot.
A 22. napon összefutsz Aremmel. Sheran első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy teriád varázsló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 23. napon összefutsz Bundás Süsinnel. Raia első számú avatárja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy teriád varázsló trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biethlan kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy eszement trappoló. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (305).} Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.)
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. {max. életpontja: 814.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Apa Tifusz. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 27. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr testi manifesztációja. Egy árnyszőttest, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy lovagi övcsatot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kasul Herolf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
A 35. napon találkozol egy fekete hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy haramakit, egy hoarián bőrnadrágot, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy Vlagyimir-díjat, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy tébolyodott sellő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! {védettsége: 106 szúró, 106 vágó, 106 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Pinyó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked 3 quwarg tojást, egy pular kristályt, egy ramit követ és egy Thargodan esszenciát. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+306 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-25 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 222 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 787.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 757.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 755.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 749.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 747.]
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 747.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 745.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +43 max. életerő, +43 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 739.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 739.]
[0 pontot használtál fel, van még 739.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]

a 338 5300 1 átadod a 338. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 királyi koronát Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 732.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 732.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 702.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Utad során felfedezed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Egy che-vállszalagot, egy csillogó karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod kesztyűjét visel. Fegyverzetét egy márvány sárkány trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? {egészsége: 54.} Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 692.]

be 686 4 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 642.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 592.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
VV 13 224 77 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 13 224 86 elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 592.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 592.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. {max. életpontja: 87-96.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut fejét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 582.]
[A parancs tárolásra került.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,68] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy quwarg anyakirálynő. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 140, gyógyulás: 19, összesen: -121 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lávatavat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chaar-Lee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mópat boly van. Északra egy térkapu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [365,68] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy viharóriás barlangot. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy térkaput. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy albinó küklopsz. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 70 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [366,68] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy Mnebolath nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 67, gyógyulás: 25, összesen: -42 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[367,69] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan zsoldos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [368,70] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy mópat boly van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült drakolich lehet. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Notermanthi. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi nyakát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP]. 4140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [369,71] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

[39 pontot használtál fel, van még 504.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 504.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[370,72] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: sziklaskorpió szagot érzel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a sziklaskorpió a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Továbbmész...) [371,73] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [372,74] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg széltáncos volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

[43 pontot használtál fel, van még 461.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[373,75] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy Mnebolath. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 42.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Mnebolath testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és 4 arany. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 60, gyógyulás: 27, összesen: -33 ÉP}

Utad során felfedezel egy életsziklát. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 452.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tars Tarkasz részére. Sajnos nincs nálad manifeszt.nyúlvány. Sajnos nincs nálad vapár ág. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 435.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 434.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 174 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 394.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 354.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-43 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 30, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 628 pontot. A következő körben tehát 828 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY)
- Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül!

QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY)
Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen.

ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY)
A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni.
Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.]

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 458. fordulód.

Erő: 47 (49) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 23 Agresszió: 6 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 47 Védekezés: 69 Menekülés: 40 % Életkor: 31/41 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 439/332 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 54 Varázspont: 751/78 Pénz: 303 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 173/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2148 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9942 TP-t kaptál. Jelenleg 1375860 TP-d van. A következő szinthez még 24140 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, pszi elementál lord. A 457. fordulódban 5817 arany került a bankszámládra. 5846 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 25/4 (+4%)
vágófegyverek: 27/3 (+3%) ütőfegyverek: 25/2 (+2%) lőfegyverek: 28/54 (+3%)
dobófegyverek: 11/64

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/66 (+44%) 2. nyomkövetés: 96/20 (+9%) 3. mászás: 14/34
4. csapdakészítés: 30/27 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 70/65
7. titkosírás: 13/34 8. felderítés: 53/52 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 45/22 (+27%) 11. taumaturgia: 37/83 (+8%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 89/39 (+30%) 14. szörnyismeret: 28/65 15. pszi: 15/56 (+9%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 34/54 (+9%)
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
204 arany (#50) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 királyi korona (#338) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fekete gyöngy (#99) 1 pular kristály (#239) 1 szögletes kő (#17)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,12) quwarg anyakirálynő (#269), lávató (#595), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393)
(193,12) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely, albinó küklopsz (#338)
(194,12) Mnebolath (#237)
(195,13) Thargodan zsoldos (#310)
(196,14) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, drakolich (#760), Notermanthi (#257)
(197,15) lidércúr (#252)
(198,16) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(199,17) művészi porolit (#720)
(200,18) mópat boly (#583), quwarg széltáncos (#540)
(201,19) Mnebolathok (#237), életszikla (#621)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.

Üzenet küldése a karakternek