44. forduló, 47. forduló, Kehes összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 14. 12h:04'
EZ A 49. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
50. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5224
SZÁMLA : XXXX

KEHES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán.
Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 1 trikornis szarvat.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+67 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

ve 291 1 megveszed a 291. tárgyat 1
Vásároltál 1 bíbor erőövet. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 291 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat
Felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 166 112 651 eladod a 166. tárgyat a 112. tárgyat a 651. tárgyat
Eladtál 36 ugh mérget. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 24 madártollat. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rinóbőrt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

ee 267 655 198 eladod a 267. tárgyat a 655. tárgyat a 198. tárgyat
Eladtál 2 fülemüle agyart. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 liumbe hajtást. 8 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad trikornis szarv. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
[0 pontot használtál fel, van még 185.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 181.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[139,54] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy purifikátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [140,55] Fák, mindenütt csak fák. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 35 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy lajhárlord. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 18.} Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. [+7% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 161.]

ft 123 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ft 154 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 mozogsz délre
[140,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. [+7% tau] Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Látsz egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bea Melindre vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 151.]

kut 25 kutatsz 25 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {támadása: 19.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi készül a lemészárlásodra. {támadása: 2.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot sebeztél. [+7% tau] A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra támad rád. {támadása: 23.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [25 pontot használtál fel, van még 126.]

h 305 1 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[139,55] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hókusz-pók a Mágus lábát masszírozza. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ryuku kopjával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [138,55] Továbbra is síkságon vagy. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával felnyársalod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 35 életpontot sebeztél. [+7% tau] Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ryuku kopjával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [137,55] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. [+7% tau] Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 96.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[136,54] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. {támadása: 14.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Látsz egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [135,54] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bíbor szulfagor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+3% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. [+7% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 76.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 73.]

* 2. BP: h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [20 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 65 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 11, 9.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN
Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak.
Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó).
Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába.
Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát.

KARAKTERLAP

Kehes, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 162 cm
IQ: 24 (32) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 21 (29) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 (25) Életpont: 331/251 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (25) Varázspont: 418/5 Pénz: 5401 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 68/42 EFejl: 8
Eddig összesen 206 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 221 TP-t kaptál. Jelenleg 95 705 TP-d van. A következő szinthez még 24 295 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, kétfejű troll. A 44. fordulódban 116969 arany került a bankszámládra. 117553 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/78 szúrófegyverek: 15/81 (+36%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 15/33 (+27%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
135,54 mezőn táborozol
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 37 időszaki: 37

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/7 2. nyomkövetés: 4/3 (+19%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/0 5. csapdakészítés: 8/82 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 4/98 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 6/39 (+14%)
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 3/54 (+7%) 12. taumaturgia: 19/80 (+122%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 7/50 (+23%) 17. szörnyismeret: 2/85 18. pszi: 8/76 (+14%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/50 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 1/79 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> kobudera (#8)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látványos áldozat lenne, ha be tudnál mutatni nekem egy xirnox szivet.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 15 (limit: 723), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 605.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1032 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
410 arany (#50) 1 álompor (#396) 13 drótszőr (#37)
2 gyíkfű (#201) 2 kaja (#2) 2 liumbe hajtás (#655)
24 madártoll (#112) 6 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 rinóbőr (#651)
3 spiritusz (#170) 36 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bíbor erőöv (#291) 1 dorony tüdő (#212) 1 gyöngymangó (#135)
2 lajhár csont (#236) 1 mutáns csont (#331) 1 purifikátor háj (#269)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

134 135 136 137 138 139 140 141
53
54
55
56
57
(135,54) bíbor szulfagor (#358), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(136,54) trikornis (#104), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(137,55) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg felderítő (#299)
(138,55) 45. jellempróba, sóhajtó dornyok (#112), manaelementál (#290)
(139,54) purifikátor (#157), egy ismeretlen isten rúnaköve
(139,55) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba, oltár, manaelementál (#290), élőholt quwarg (#202)
(140,55) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), kardfogú fülemülék (#146), lajhárlord (#757)
(140,56) élőholt quwarg (#202), friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek