TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:43'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX
|
ARANA KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,101] koordinátán.
A táborozás 2. napján összefutsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ezüsthajú Bali. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
kf 138 |
kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
d 56 20 |
eldobod az 56. tárgyat (20 darabot) |
Elhajítasz 16 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
v 15 312 3 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[102,102] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs bal első lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Varkaudar szablyával megcsapod a khór darázs testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy varkaudar falu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [101,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Scorpioval. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [100,104] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku légiós trófeát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 152.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[99,105] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy nektoraf közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nektoraf nyakát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nektoraf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy fény szentélyét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [25 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 127 1 |
eladod a 127. tárgyat 1 |
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 182 1 |
eladod a 182. tárgyat 1 |
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 166 45 |
eladod a 166. tárgyat 45 |
Eladtál 45 ugh mérget. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 169 8 |
eladod a 169. tárgyat 8 |
Eladtál 8 uzbány csőrt. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 396 20 |
eladod a 396. tárgyat 20 |
Eladtál 17 álomport. 17 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 129 2 |
eladod a 129. tárgyat 2 |
Eladtál 2 sallank nyilat. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 237 1 |
eladod a 237. tárgyat 1 |
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
ea 148 4 |
eladod a 148. tárgyat 4 |
Eladtál 4 mocsári penkét. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
[96,107] Még mindig a városban vagy.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [5 pontot használtál fel, van még 122.]
bb 1113 20 |
beraksz a bankba az 1113. tárgyat (20 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 9 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
bb 312 1 |
beraksz a bankba a 312. tárgyat (1 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 122.]
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [5 pontot használtál fel, van még 117.]
be 376 |
bemész a szentélybe |
Lélegzetedet visszafogva, belépsz a méltóságos építménybe. Áhítattal vegyes félelemmel vegyes tisztelettel vegyes salátával vegyes körülnézel. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Magenta Jade. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A lány enyhén elpirul, amint észreveszi, hogy az ujját ékesítő jegygyűrűre téved a pillantásod. Szívesen megkérdeznéd, hogy ki lehet a szerencsés ifjú, de nem akarod még jobban zavarba hozni Szonját. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol NaUgyanKiivel. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy animált hókutya trófea és egy jégzabáló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Csak Csupi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[5 pontot használtál fel, van még 112.]
h 242 100 |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 111.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 71.]
tf 4 40 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]
tf 4 1 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 7, 19.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) A gyerek már egész jól beszél, mászkál. Mesélsz neki a szörnyekről, amelyekkel eddig találkoztál. Ámulattal hallgatja. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
KARAKTERLAP
Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 44. fordulód.
Erő: |
24 (26) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
5/1 |
Magasság: |
108 cm |
IQ: |
24 |
Támadás: |
18 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
Ügyesség: |
14 |
Védekezés: |
19 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
110/111 év |
Egészség: |
12 (14) |
Életpont: |
183/51 |
Jellem: |
semleges (+2) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
259/0 |
Pénz: |
398 arany |
Kép. pont: |
0 |
Eddig összesen 278 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2065 TP-t kaptál. Jelenleg 63071 TP-d van. A következő szinthez még 11929 TP szükséges. Trófeáid:
ryuku légiós,
varkaudar kósza,
vérfürdető magszim. Gyermeked egészséges. A 35. fordulódban 1775 arany került a bankszámládra. 1934 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
17 |
ütőfegyverek: |
1 |
dobófegyverek: |
12 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
5 |
2. nyomkövetés: |
15 |
3. mászás: |
6 |
4. csapdakészítés: |
5 |
5. gyógyítás: |
1 |
6. felderítés: |
2 |
7. teológia: |
4 |
8. taumaturgia: |
18 |
9. versengés: |
1 |
10. zene: |
2 |
11. szörnyismeret: |
1 |
12. vadászat: |
1 |
13. bányászat: |
3 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
6. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) |
>> |
10. szintű lényekre |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
13. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(96,107) helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(97,107) fegyverbolt (2819592), vegyesbolt (3310595), fény szentélye (3353376), sötét gnóm (#132), Magenta Jade (#. kalandozó), NaUgyanKii (#. kalandozó), Csak Csupi (#. kalandozó)
(98,106) Fairlight oltár, tündöklő szobor (331587), művészi porolit (#720), #. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(99,105) oltár, nektoraf (#355)
(100,104) oltár, 37. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(101,103) vaskohó (1094155), oltár, Scorpio (#. kalandozó)
(102,102) khór darázs (#348), patak, Sheran oltár