Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 27. 12h:10' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5296 ingyenf: 3 |
ba 111 | nem támadod a 111. szörnyet |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Nem találtad el. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [83,5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy nukleáris cickány közeledik feléd! (ld. enc.) Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Továbbmész...) [82,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manifesztátor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [80,7] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy nukleáris cickány közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
(Továbbmész...) [79,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy karmos tankány volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a woor-antilop bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a woor-antilop testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 51 1 | elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot) |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
gyk 123 40 | gyakorolsz a 123. tárggyal 35 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
* 1. BP: szk 99 0 0 | keresed a 99. szörnyet |
EZÜST NYAKLÁNC (117. TÁRGY) Minden kalandozó leghőbb vágya, hogy kincset találjon. Kincset, amelynek tetején nem ül tíztonnás sárkány, nem védik halálos csapdák, mégis annyi van belőle, hogy alig tudja elhordani. Az ezüst nyaklánc egyike az első kincseknek. Azon kívül, hogy pénzre, ezáltal egy csomó hasznos dologra cserélheted, semmi speciális funkciója nincs. A KF-el nyakadba akaszthatod (egyszerre két különböző fajta tárgy lehet a nyakadban). |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY) Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz. |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 12 | Merészség: | 2/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 487 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 160/160 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 79 arany | Kép. pont: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16 | lőfegyverek: | 10 |
78,120 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 77 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 22 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. versengés: | 1 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
piromenyét (#99), alpesi tehén (#91), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | * | göcsörtös bunkó (#123) | |
1 | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | ||
2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 17 | * | tüske (#22) | 19 | ubuk tüske (#131) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 17 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | rézkulcs (#75) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | |||
17 | drótszőr (#37) | 6 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 5 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | |||
28 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 9 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 14 | pirkit (#153) | 5 | rézdarab (#70) | |||
3 | rókafarok (#124) | 23 | sallank karom (#128) | 9 | sünmedve tüske (#14) | |||
8 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szulfagor agyar (#677) | 8 | tigroszlán fog (#63) | |||
4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 53.98 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 3 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) |
77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|