41. forduló, 43. forduló, I. Cleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 6. 9h:32'
EZ A 42. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
43. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat legkorábbana 43. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4713
SZÁMLA : XXXX

I. CLEON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-4] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kőevő nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 170.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

f 43 42 4 kísérletezel a 43. tárggyal a 42. tárggyal a 4. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 158.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 150.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 142.]

fas 16 felt. ásás 16 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[39,-3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [39,-2] Továbbra is dombság. Találsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A rőtmanó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy kaffogó hebrencs trófea és egy szőrös pók trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! (Auralátás: Kentril Dumon - 3593. kalandozó) Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[36 pontot használtál fel, van még 106.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 905 2 8 mozogsz 905 2 8
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A térkép szerint 2-essel jelölt útvonalon mész végig. Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél?
[20 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 3 4 9 mozogsz 3 4 9
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 3-assal jelölt útvonalat választod. Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
[30 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 5 6 10 mozogsz 5 6 10
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
A térkép szerint 6-ossel jelölt útvonalon mész végig. Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél?
[30 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 7 900 1 mozogsz 7 900 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 7-essel jelölt útvonalat választod. Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát.
[15 pontot használtál fel, van még 6.]

ba 69 755 nem támadod a 69. szörnyet a 755. szörnyet
BA 69 parancs tárolva. BA 755 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 81 keresed a 81. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tazunkarókát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

I. Cleon, egy barna hajú, barna szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios követője vagy. Ez a 42. fordulód.

Erő: 19 Szint: 8 Merészség: 4/3 Magasság: 262 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 4 Testsúly: 539 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 6 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 130/114 Jellem: jó (43) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 17/8 Pénz: 207 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 99 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 209 TP-t kaptál. Jelenleg 6136 TP-d van. A következő szinthez még 864 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -5.); dárda (#10) (6 -); dárda (#10) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 2 (+1) 5. gyógyítás: 14 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 3 8. teológia: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 6 12. bányászat: 6 (+1)
13. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), evaporőr (#69), csodabogár (#755)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát.
2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

Összsúly: 47.26 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,-3) Leah oltár, érclelőhely
(39,-2) a 9. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelőhely, rőtmanó (#55), Kentril Dumon (3593. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zoltán, szeretnénk sok boldogságot kívánni névnapod alkalmából. További kellemes kalandozást a TF-en! <<A TF Stábja>>

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek