Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 11. 21h:55' EZ A 1265. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD 1266. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 169 4 30 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: kf 529 223 1559 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 9. KP: vv 53 28 188 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 10. KP: vv 64 120 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 220 209 | elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
flh 33 430 | felt. lőfegyver haszn. 33 a 430. tárggyal |
h 1137 | használod az 1137. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc rávág a derekadra. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-65 életerő). A bo'adhun lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1542, sebződés: 290, gyógyulás: 317, összesen: +27 ÉP}
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
fkt 1905 3 1 | felt. készítesz az 1905. tárgyat (3 darabot) |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
364 | 365 | 366 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[309,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
hu 280 249 584 | hulladék: 280 249 584 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Tharr haragja varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 161 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus jobb lábát. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 115 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 8 299 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 278, gyógyulás: 121, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,64] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat Chara-din fattya lehet. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb vállát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 10 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 36, gyógyulás: 145, összesen: +109 ÉP}
v 198 364 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
364 | 365 | 366 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[364,72] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranytű, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 42, gyógyulás: 86, összesen: +44 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály köpenyét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály testét. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a lidérckirály testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 51, gyógyulás: 146, összesen: +95 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal vállát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály csuklyáját. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 47, gyógyulás: 135, összesen: +88 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy varázsvédelem II mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg póklábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru herceg testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru herceg fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 52 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP]. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 71, gyógyulás: 83, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [362,71] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő Notermanthi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 48.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [361,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy Suhanó Árny. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 4d10+18.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Suhanó Árny jobb lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Suhanó Árny testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Suhanó Árny nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A Suhanó Árny fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Alig tudod elkerülni, hogy a szörny le ne metssze a fejed. A Suhanó Árny szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 koponya gyűrű. 6 825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 223, gyógyulás: 29, összesen: -194 ÉP}
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A lény dobófegyverként bogyógránátot használ. Már repül is belőlük feléd pár. 50 életpontot sebződsz. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Foghíjas Trom testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Foghíjas Trom testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A Foghíjas Trom kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Foghíjas Trom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 koponya gyűrű. 4 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 133, gyógyulás: 10, összesen: -123 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a káoszbajnok jobb lábát. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 6 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a smaragd drakón testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a smaragd drakón testét. (7 támadással 156 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megpöccinted a smaragd drakón bal első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 146, gyógyulás: 18, összesen: -128 ÉP}
A másik mormol valamit: egy varázsvédelem II varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg póklábát. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 7 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 42 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 7 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 62, gyógyulás: 12, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [361,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy albinó küklopsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (83 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 199, gyógyulás: 24, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [362,73] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy sárkánybarlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy albinó küklopsz került az utadba. {védettsége: 30 szúró, 60 vágó, 70 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (103 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az albinó küklopsz jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 214, gyógyulás: 23, összesen: -191 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a smaragd drakón bal első lábát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón nyakát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 100, gyógyulás: 9, összesen: -91 ÉP}
ek 503 364 72 | t. energia kisütése: 503 364 72 |
359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
[364,72] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan tábort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +54 életerőt.
ef 20 541 | energia fejlesztése 20 |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 223 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (110 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
RÉM (315. SZÖRNY) A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni. |
SUHANÓ ÁRNY (7616. SZÖRNY) Ezt félelmetes árnymanó orgyilkost a yaurr birodalom lakói csak a körözési plakátokról ismerik. Nincs olyan élő személy, aki találkozott volna vele. Te most megtudtad a rejtekhelyét, de légy óvatos! Nem véletlenül halott mindenki, aki látta őt! |
ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY) A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán. |
THARGODAN KORONA (543. TÁRGY) A Thargodan koronák nagyhatalmú mágikus tárgyak, amelyeket a legsötétebb Thargodan hercegek viselnek. Védettségedet 6-tal, max. lehetséges életpontodat 20-szal növeli. Azonban amikor a fejedre illeszted, valamilyen kellemetlen dolog kúszik végig rajtad, egy láthatatlan, félelmetes bizsergés. Hát igen, nagyon is lehetséges, hogy valamilyen sötét, gonosz átok lappang ebben a varázstárgyban! De mindegy, ez igazándiból nem sokat számít, hiszen a dolognak nem látod semmi külső jelét. Persze azért lehet, hogy mégsem kéne hordani, biztos ami biztos... |
SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
Erő: | 62 (81) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 48 (57) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 87 (94) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 74/211 év |
Egészség: | 51 (57) | Életpont: | 695/562 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 59 (73) | Varázspont: | 1186/874 | Pénz: | 25401 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 60/33 | Pszi pont: | 235/91 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/20 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 36/25 (+3%) | ütőfegyverek: | 40/90 (+4%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 31/7 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
364,72 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 362,74 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 367 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 364,72 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 2. hónapban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 88/45 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 74/60 (+27%) | 3. mászás: | 21/72 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 32/6 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 23/31 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 18/21 | 8. felderítés: | 32/47 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 69/70 (+49%) | 11. taumaturgia: | 63/22 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 58/80 | 17. pszi: | 34/7 (+79%) | 18. zárnyitás: | 19/37 |
19. vadászat: | 14/14 | 20. vitalitás: | 2/20 | 21. bányászat: | 42/55 (+17%) |
22. úszás: | 19/49 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ), tátika bibét (#1905) (max. 3 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279), ongóliant hadúr (#178) (csak egyszer), kronoelementál (#287) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (128,2,1) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) | pszi-ernyő (#64) |
nagyobb agypajzs (#120) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 87, 92, 94, 95, 102, 107, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 3, 4, 5, 12, 15, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45900. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 72 TU. szükséges még: 98 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1411 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | arx formázó minta (#298) | $1 | csatabárd ($555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 50 | Huddens elixírje (#830) | 9664 | isteni könnycsepp (#260) | $2 | ryuku mellvért ($689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | $26 | bunthar bőr ($733) | $3 | csatabárd ($555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | $1750 | dözmöng szív ($122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2746 | gyógykenőcs (#313) | 891 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 310 | Huddens elixírje (#830) | 360 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2414 | kábító nyilacska (#1590) | 5440 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | $668 | mákrózsa virág ($56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $2546 | purifikátor háj ($269) | $10301 | quwarg tojás ($360) | $421 | rókafarok ($124) | 586 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 97 | sötét ital (#284) | $589 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | $1832 | vasérc ($152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
435 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 2 | koponya gyűrű (#1733) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | púderkő (#119) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
3 | tátika bibe (#1905) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) |