40. forduló, 42. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 1. 12h:05'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: okt. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-14] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 186.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 186.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+30 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 146.]

m 6 mozogsz nyugatra
[41,-14] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét.

[10 pontot használtál fel, van még 136.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 128.]

m 4 mozogsz délre
[41,-13] Továbbra is dombság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 118.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 mozogsz délre
[41,-12] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 100.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 92.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[40,-11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gitonga. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gitonga bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gitonga hosszú nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a gitonga csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. (ld. enc.) 32 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 82.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 74.]

m 4 mozogsz délre
[40,-10] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vízionár nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vízionár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 64.]

ep 146 59 építed a 146. tárgyat 59 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 64.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 29 gyógyítás 29 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 209 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rád sandít.
- Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy!
- Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt.
A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

GITONGA (76. SZÖRNY)
A gitongák békés, hosszú nyakú tollas lények, a dombvidék göröngyös sziklái között fészkelnek. Az állandó harc a nagyobb ragadozókkal rákényszerítette őket arra, hogy megtanuljanak harcolni: hosszú, hegyes, kemény csőrük sokszor még egy rőtmanót is meghátrálásra kényszerít.

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Tharr követője vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 13 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 Életpont: 124/88 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 26 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 101 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 277 TP-t kaptál. Jelenleg 5788 TP-d van. A következő szinthez még 1212 TP szükséges. Trófeáid: szőrös pók, vadtroll.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2 (+1)
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. harcművészetek: 8 (+1)
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 2 12. vadászat: 6
13. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 44.45 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(40,-11) Tharr oltár, vaskohó (#155), gitonga (#76)
(40,-10) Tharr oltár, vízionár (#66)
(41,-14) Sheran oltár, manóodú (#698), olvasztókemence (#86)
(41,-13) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), Tharr oltár
(41,-12) gyilkos tetű (#116), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek