Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 20. 9h:27' EZ A 450. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD 451. játékheted kezdete: ápr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 123. varázslatot a 133. varázslatot |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
bb 248 789 791 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (789 darabot) |
dd 56 750 1221 | eldobod az 56. tárgyat a 750. tárgyat az 1221. tárgyat |
kf 960 1771 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 1771. tárggyal |
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy láplidérc. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a láplidérc sáros testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (81 életpontot sebezve.) Wakizashival kilukasztod a láplidérc testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A láplidérc feléd harap, de sikertelenül. A láplidérc karmai majdnem eltalálnak! A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 xirnox szív. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 2, gyógyulás: 50, összesen: +48 ÉP}
be 747 147 | bemész a 747. épületbe |
fa 292 1697 99 | feladod a 292. tárgyat az 1697. kalandozónak (99 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+58 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 129 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. {KCC:} Wakizashival kissé megkarcolod a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 20818 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1366, sebződés: 228, gyógyulás: 194, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [363,4] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 991 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 2 vas dobónyíl és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 948 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 660 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11048 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3260 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Nyelvével az arcodra sújtva, a ml'othag szürcsölő komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +34 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Véres nyál csordul ki a ml'othag szürcsölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 28622 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4661, sebződés: 166, gyógyulás: 42, összesen: -124 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 660 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 132 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia angyala testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 13440 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 132, gyógyulás: 8, összesen: -124 ÉP}
vv 309 324 324 | elmormolod a 309. varázslatot a 324. varázslatot a 324. varázslatot |
vv 79 167 324 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 324. varázslatot |
h 1755 1500 | használod az 1755. tárgyat |
kb 980 1 | kiveszel a bankból a 980. tárgyat (1 darabot) |
im 0 4 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 433 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (72 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-19 életpont.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Wakizashival épp hogy eltalálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1224, sebződés: 178, gyógyulás: 68, összesen: -110 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy éjfattyak végzete varázslatot dobsz ellenfeledre. 3260 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a ml'othag szürcsölő testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 128 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvágod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A ml'othag szürcsölő nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 28622 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4705, sebződés: 149, gyógyulás: 38, összesen: -111 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3260 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vg'axtol torzító láthatatlan testét. Kritikus ütés! (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 121 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy eltalálod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A vg'axtol torzító csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 27960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4689, sebződés: 283, gyógyulás: 64, összesen: -219 ÉP}
bb 980 1 | beraksz a bankba a 980. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az áldott okerón behemót testét. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Wakizashival épp hogy megvágod az áldott okerón bal oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 áldott követ. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 0, gyógyulás: 237, összesen: +237 ÉP}
(Továbbmész...) [365,6] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Borzas Ámlin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rothadó lián. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 909 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rothadó lián testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a rothadó lián tekergő szárát. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Wakizashival kicsit megvágod a rothadó lián testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Fényaurád 28 sebzést okoz. A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 58 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a rothadó lián száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 5 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] 21216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2080, sebződés: 179, gyógyulás: 31, összesen: -148 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy édesmohát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sharg, a Raepa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt! (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délnyugatra egy nekrofun van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gh'raiton ölész nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3260 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvagdalod a gh'raiton ölész testét. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor meglegyinted a gh'raiton ölész testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +28 ÉP.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +23 ÉP.) Félrehajolsz, de a gh'raiton ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29058 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4829, sebződés: 350, gyógyulás: 78, összesen: -272 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 121 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 916 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 33, gyógyulás: 6, összesen: -27 ÉP}
kb 392 1 | kiveszel a bankból a 392. tárgyat (1 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 835 életpontot sebeztél. A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
8059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 113 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1004 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 37, gyógyulás: 6, összesen: -31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 975 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 15056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3260 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával végigvagdosod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. {KCC:} Wakizashival épp hogy megvágod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28622 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4639, sebződés: 172, gyógyulás: 43, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Night Buster, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +7% mászás.) Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy ében halálhajcsár!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 964 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
6985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Egy őstűz varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1076 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a biethlan kardot, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 8376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 1014 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy ezüstshuriken. 15056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 4, gyógyulás: 6, összesen: +2 ÉP}
v 198 392 46 | elmormolod a 198. varázslatot |
[392,46] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [393,44] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
szk 401 | keresed a 401. szörnyet |
bb 248 789 791 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (789 darabot) |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
a 1606 1697 1 | átadod az 1606. tárgyat az 1697. kalandozónak (1 darabot) |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
ef 99 513 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 219 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 212 |
Erő: | 58 | Szint: | 51 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 66 (91) | Támadás: | 106 (111) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 58 (67) | Védekezés: | 107 (117) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 11/14 év |
Egészség: | 60 (85) | Életpont: | 1823/1698 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 61 (91) | Varázspont: | 4205/515 | Pénz: | 8949 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 42/39 | Pszi pont: | 748/95 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/66 | ökölvívás: | 25/49 (+3%) | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 49/23 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 38/54 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << Shengoroth karma (#1520) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); dzsumbujharcos bóla (#1458) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/78 | 2. nyomkövetés: | 90/24 (+28%) | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 36/13 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 25/84 | 6. csapdaészlelés: | 15/71 |
7. gyógyítás: | 15/92 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 30/2 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 240/40 (+66%) | 12. taumaturgia: | 155/39 (+38%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 16/10 | 15. harcművészetek: | 26/99 |
16. zene: | 12/32 | 17. szörnyismeret: | 59/7 | 18. pszi: | 69/62 (+14%) |
19. zárnyitás: | 10/48 | 20. vadászat: | 6/67 | 21. vitalitás: | 6/19 (+6%) |
22. bányászat: | 33/44 (+9%) | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. ősteológia: | 42/32 (+60%) | 26. őstaumaturgia: | 30/10 (+57%) | 27. csapatmunka: | 8/8 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 66 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5(6) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 18 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Chara-din hívők (#987), Dl'orkhaugruk (#425), árnymanó (#4), Folrang (#331), Dornodon avatárja (#381) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 50 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | felejtés (#68) (987) | bűvölés (#20) (211,2) | Pörhemór köre (#205) (172,31,1) |
halálkapu (#126) | felejtés (#68) (4) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
fényaura (#211) | az elme hatalma (#123) | mágikus ütés (#147) | ősi sorvasztás (#258) |
fürkésző szemek (#213) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), bo'adhun csapás (#266), őstűz (#310), fehérál.roncsolása (#248), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 36, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | puha ütés (#60) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 31. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | |
armageddon (#218) | >> | Dreighatran (#523) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | armageddon (#218) | >> | fertőzött ent (#403) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | izomernyesztés (#33) | >> | 35. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | Rettegés Ura (#625) | armageddon (#218) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | puha ütés (#60) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnymanó (#4) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 36, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | fürgülés (#92) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Semmisíts meg 16 lidércóriást, a gonoszság megelevenedett teremtményeit! (számláló: 1) |
2.) Itt az ideje, hogy összeadj egy szerelmespárt, és celebráld a boldogító igent! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 75 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 642 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
793 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | gh'raiton származék (#789) | |||
8 | kaja (#2) | 2 | kr'uagon származék (#791) | 2 | madártoll (#112) | |||
3 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | Ouitmlen esszencia (#1606) | |||
3 | pszi kő (#248) | 65 | sárkánypikkely (#292) | 8 | spiritusz (#170) | |||
3 | tl'urlang fiola (#788) | 17 | türkiz karika (#750) | 1 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 2 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mászó-karperec (#392) | |||
2 | ml'othag származék (#792) | 1 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vg'axtol származék (#793) | |||
1 | vortex amulettje (#607) | 1 | xirnox szív (#213) |