Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 5. 23h:03' EZ A 1239. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 1240. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1315 SZÁMLA : XXXX |
d 2 30 | eldobod a 2. tárgyat (30 darabot) |
d 6 1 | eldobod a 6. tárgyat (1 darabot) |
d 7 1 | eldobod a 7. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
gyk 127 18 | gyakorolsz a 127. tárggyal 18 pontért |
ea 1113 2 | eladod az 1113. tárgyat 2 |
ea 102 3 | eladod a 102. tárgyat 3 |
ve 71 1 | megveszed a 71. tárgyat 1 |
kf 71 | kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat |
ve 15 2 | megveszed a 15. tárgyat 2 |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [42,7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [43,8] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő agglomerátor nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az agglomerátor testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [44,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod az északi aurach bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval épp hogy eltalálod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [45,10] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 2 | mozogsz keletre |
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 9 pontért |
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY) A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
Erő: | 16 | Szint: | 9 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 129/72 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 (+1) | vágófegyverek: | 2 (+1) |
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); tüske (#22) (2 .); kerek kő (#19) (3 -4.); nyílvessző (#108) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,33 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1316 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 16 | 3. lopás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 14 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 2 |
10. vadászat: | 11 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a gnómoktól (6) surranó kígyó bőrt (#47) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 8 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10. |
Összsúly: 38.03 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 34 | kaja (#2) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | kőkés (#6) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | víz (#27) | 3 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | kerek kő (#19) | 1 | rézpáncél (#71) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) | zombi (#49) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) |
piromenyét (#99) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | xirnox (#122) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | északi aurach (#350) | ryuku gárdista (#360) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézpáncél (#71) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | díszes rézpajzs (#84) |
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
tatu ködmön (#255) | phua-kúp (#372) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | varkaudar csont (#1113) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |