39. forduló, 41. forduló, Garthis the Red összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 5. 23h:03'
EZ A 1239. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD
1240. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1315
SZÁMLA : XXXX

GARTHIS THE RED KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,6] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Hosszú ideje vagy már a Túlélők Földjén: most van 1 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

d 7 1 eldobod a 7. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 mozogsz északkeletre
[42,5] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összefutsz Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot.
Egyszercsak megpillantod egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfi táborát. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[10 pontot használtál fel, van még 177.]

gy 25 gyógyítás 25 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+13 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [25 pontot használtál fel, van még 152.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 132.]

gyk 127 18 gyakorolsz a 127. tárggyal 18 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). [18 pontot használtál fel, van még 114.]

ea 1113 2 eladod az 1113. tárgyat 2
Eladtál 2 varkaudar csontot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ea 102 3 eladod a 102. tárgyat 3
Eladtál 3 vízionár szemet. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ve 71 1 megveszed a 71. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézpáncélt. 48 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 114.]

kf 71 kézbeveszed/felveszed a 71. tárgyat
Magadra öltöd a rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ve 15 2 megveszed a 15. tárgyat 2
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[42,6] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [42,7] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,8] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő agglomerátor nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az agglomerátor testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 84.]

gy 25 gyógyítás 25 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+14 életerő.) [25 pontot használtál fel, van még 59.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[43,9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Utad során felfedezel egy mély kutat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször eltalálod az északi aurach bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval épp hogy eltalálod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...) [45,10] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy szintszívó ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 19.]

m 2 mozogsz keletre
[46,10] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 9.]

gy 25 gyógyítás 9 pontért
Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+4 életerő.) [9 pontot használtál fel, van még 0.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-1 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-12 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 180 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

KARAKTERLAP

Garthis the Red, egy barna, copfos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 40. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 4/1 Magasság: 154 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 11 Menekülés: 35 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 13 Életpont: 129/72 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 1
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 170 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 306 TP-t kaptál. Jelenleg 8 921 TP-d van. A következő szinthez még 3 079 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, alpesi tehén, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 (+1) vágófegyverek: 2 (+1)
ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); tüske (#22) (2 .); kerek kő (#19) (3 -4.); nyílvessző (#108) (5 .); mérgezett tüske (#23) (6 -); nyílvessző (#108) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,33 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 46

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1316 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 16 3. lopás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 14 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 2
10. vadászat: 11 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a gnómoktól (6) surranó kígyó bőrt (#47)
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 8 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 2 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 5, 6, 8, 9, 10.

Összsúly: 38.03 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
31 arany (#50) 34 kaja (#2) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 3 nyílvessző (#108) 1 varkaudar csont (#1113)
2 víz (#27) 3 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 kerek kő (#19) 1 rézpáncél (#71)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45 46 47
4
5
6
7
8
9
10
11
(42,5) útonálló (#130), fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Silistra (6107. kalandozó), egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(42,6) Elenios rúnaköve, útonálló (#130)
(42,7) Leah rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 10. jellempróba, mutáns pók (#117)
(43,8) phua-kúp (#372), agglomerátor (#138)
(43,9) Raia rúnaköve, patak, mély kút (#93), uzbány (#102)
(44,10) északi aurach (#350), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(45,10) szintszívó (#96)
(46,10) varkaudar (#64), a 6. labirintus bejárata

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Garthis the Red 40. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Tugt-ork (#46) zombi (#49) gyíkember (#51) bakkura (#52)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
kaffogó hebrencs (#88) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) süvítő rája (#113) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) xirnox (#122) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) északi aurach (#350) ryuku gárdista (#360) csontlepke (#746)
csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41) távcső (#42) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézpáncél (#71) rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) díszes rézpajzs (#84)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119)
mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) oltár (#146) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
tatu ködmön (#255) phua-kúp (#372) sörsátor (#486) erődítmény (#488) varkaudar csont (#1113)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek