392. forduló, 394. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 18. 9h:20'
EZ A 683. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD
684. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,41] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 38. pontnál.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2010. nov. 23., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy bronzkulcsot, egy destabilizátort (ld. enc.) és egy kis vaskulcsot.
Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked egy vaskulcsot.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+88 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 892. hetének nyerőszámai: 18, 9, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 528.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 527.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 4. KP: elmormolod a 116. varázslatot a 86. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 477.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 8. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 9. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 445.]

* 10. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
[0 pontot használtál fel, van még 445.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 439.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

a 449 4683 20 átadod a 449. tárgyat a 4683. kalandozónak (20 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 13 kristályfolyadékot Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [35 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 3 900 mozogsz 3 900
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megint csak kanyarodik. [3. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 375.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 5 5 1 mozogsz 5 5 1
Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] egy átokmurgattyú lakik itt. {max. életpontja: 91-110.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt.
Találkozol egy copfos aranyhajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy mithril sisakot, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír fülbevalót, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy hidra trófea és egy Ek'Hor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nuin Loriel Sant. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy zafír erőöv (ld. enc.)} Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Újabb kanyar! [2. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [42 pontot használtál fel, van még 328.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[160,40] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi góliát közeledik. {max. életpontja: 301-346.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát jobb oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi góliát bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi góliát testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hegyi góliát testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [161,39] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [162,39] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Emella a Bombázó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. {max. életpontja: 450-499.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos torát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}

[53 pontot használtál fel, van még 275.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Draenar. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy díszes rézpajzs. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy fpi formázó minta. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Acélfejű Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Nekilátsz a feladatnak. Gyorsan kinyitod a lakatot. Már vigyorodnál is el, amikor rájössz, hogy az ajtó még mindig nem nyílik - a zárat is ki kell nyitni. Hosszasan bíbelődsz, a zárnyitó készlet egy ízben majdnem eltörik, de végül kinyílik az ajtó. Kilenc és fél perc. Pfű! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Harcolnod kell, ellenfeled egy ezoterikus mardel. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-6011 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roókdormukklopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy nyu-shurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 235.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklahegyi Grindan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy dobóhálót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kalapácskezű Bergin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy gránitelementál. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gyémántgyúró Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy hordóagyú mamelukot. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 23 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy sivatagi doareg. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy tűzfőnix. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Különlegesen nehéz feladatot kapsz. A kalandmester elteleportál egy hegymélyi tárnába, ahol adamantitot kell bányásznod! Ellátnak a szükséges felszereléssel és két fáklyával. Nesze neked! Hát igen, mindig ilyen kihívásra vágytál! Bányászat szakértelmed, no meg intuíciód segítségével megtalálod a telért, és hozzálátsz a különleges ásvány kitermeléséhez, majd feldolgozásához. Két óra múlva jön érted a tökéletesen elégedett kalandmester. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácskezű Rain nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy Mnebolathot. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 35, gyógyulás: 5, összesen: -30 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamzorvan néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy masszát! {támadása: 44.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza pikkelyes combját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a massza pöffedt fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a massza nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A massza egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsthegyű nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 jégszivet. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 71, gyógyulás: 10, összesen: -61 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve tiltott teleport. (ld. enc.) Ez azonban még mind semmi. Ihatsz a kihívás tornyának közepén elhelyezkedő szent forrásból. A szent forrás hihetetlen hatással van a kortyintóra, de mindenki csak egyszer ihat életében. Odavezetnek a forráshoz. Áhítattal beleiszol. A hatás döbbenetes! (+30 max. életerő, +30 max. varázspont, +1 minden tulajdonságodra.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [70 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[163,39] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, I.Q. Howard lábát masszírozza. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [164,39] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Véres Holló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-20977 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [165,39] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Találsz egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Emella a Bombázó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}

Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [85 pontot használtál fel, van még 70.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,41) a 71. labirintus bejárata, átokmurgattyú (#225), Nuin Loriel Sant (2090. kalandozó)
(160,40) hegyi góliát (#244), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Tharr oltár, érclelőhely
(161,39) Raia oltár, 31. jellempróba, művészi porolit (#720)
(162,39) kihívás tornya (#502), oltár, művészi porolit (#720), qwarg rohamosztagos (#242), ezoterikus mardel (#184), hordóagyú mameluk (#254), Mnebolath (#237), massza (#217)
(163,39) tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(164,39) oltár, művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184)
(165,39) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

[182,26] A bozótost ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {támadása: 23.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a purifikátor jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP] 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 22, gyógyulás: 12, összesen: -10 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy borkonyó cserjét.
Összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {támadása: 25.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hohó! Örömmel látod, hogy eggyel kevesebb szopókő van nálad.
Összeakadsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. varázspontja: 634; max. pszije: 143.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Kárásszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Thargodan zsoldos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {támadása: 28.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 31.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 65.]

at 1548 30 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 30
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

at 3070 30 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 30
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 63.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 63.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 61.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 61 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 7. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy spagulárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 8. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Beizzik a turbómágia. Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 56.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 55.]

* 9. BP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 25.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 25, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját fal föl a kőszáli disznó. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 534 pontot. A következő körben tehát 559 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

ZAFÍR ERŐÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselőjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 393. fordulód.

Erő: 40 Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 44 Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 44 (46) Védekezés: 78 (82) Menekülés: 40 % Életkor: 10/15 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 435/321 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 54 (60) Varázspont: 636/72 Pénz: 1119 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 177/202 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1427 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3391 TP-t kaptál. Jelenleg 1056719 TP-d van. A következő szinthez még 143281 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, ongóliant. A 381. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5354 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: *24/101
vágófegyverek: 24/92 (+3%) ütőfegyverek: 16/14 lőfegyverek: 24/44 (+11%)
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/91 2. nyomkövetés: 63/21 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/61 (+7%) 5. csapdakészítés: 27/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/11 (+6%)
7. gyógyítás: 57/37 8. titkosírás: 15/79 9. felderítés: 43/84
10. szörnyidomítás: 12/30 (+6%) 11. teológia: 43/22 (+18%) 12. taumaturgia: 23/85 (+7%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 77/0 (+34%)
16. szörnyismeret: 26/45 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 7/21 (+8%)
19. vadászat: 28/31 20. vitalitás: 4/9 21. bányászat: 36/55 (+8%)
22. úszás: 16/53 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) hadiszerencse III (#59) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177) hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 8 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 209 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2) 14 kristályfolyadék (#449)
1 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 drótszőr (#37) 1 jégszív (#282) 3 kvazár (#244)
2 vasérc (#152) 11 víz (#27)


Üzenet küldése a karakternek