38. forduló, 40. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 23. 15h:01'
EZ A 829. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
830. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,2] koordinátán.
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [1 pontot használtál fel, van még 176.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

ba 66 150 124 nem támadod a 66. szörnyet a 150. szörnyet a 124. szörnyet
BA 66 parancs tárolva. BA 150 parancs tárolva. BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

hu 57 89 192 hulladék: 57 89 192
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[43,2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Találsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bal Dahin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a garokk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy szintszívó.

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 36 (limit: 485), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3655.
Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [44,2] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ököllel megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy színes dözmöng. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,3] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [69 pontot használtál fel, van még 97.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 3 óndarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 83.]

m 1 8 6 mozogsz északkeletre, északra, nyugatra
[46,2] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nathan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mandibulakasza, 2 nyílvessző és egy bronzhegyű lándzsa. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a varkaudar kölyök jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar barlangot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tigroszlán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a tigroszlán megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A tigroszlán belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,1] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod az útonálló bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [45,1] Folytatod sétádat a házak közt. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért.
Találkozol Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [72 pontot használtál fel, van még 11.]

ve 131 10 megveszed a 131. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ve 14 10 megveszed a 14. tárgyat 10
Vásároltál 10 sünmedve tüskét. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[44,1] Továbbmész a város utcáján.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 66 11 leírod a 3379. kalandozónak a 66. szörnyet a 11. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vízionár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 68 12 leírod a 3379. kalandozónak a 68. szörnyet a 12. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy móleon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 71 23 leírod a 3379. kalandozónak a 71. szörnyet a 23. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fabontó szójer. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 75 32 leírod a 3379. kalandozónak a 75. szörnyet a 32. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szeksztánst. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 77 40 leírod a 3379. kalandozónak a 77. szörnyet a 40. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zoloboo. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 78 58 leírod a 3379. kalandozónak a 78. szörnyet az 58. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 79 59 leírod a 3379. kalandozónak a 79. szörnyet az 59. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 80 61 leírod a 3379. kalandozónak a 80. szörnyet a 61. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trollfa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyéksarat. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 81 62 leírod a 3379. kalandozónak a 81. szörnyet a 62. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tazunkaróka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 86 66 leírod a 3379. kalandozónak a 86. szörnyet a 66. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy topránypolip. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

in 3379 87 67 leírod a 3379. kalandozónak a 87. szörnyet a 67. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kék orchideacserjét. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 39. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 8 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 125/125 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: -2
Szerencse: 12 (15) Varázspont: 13/13 Pénz: 183 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 18/15
Eddig összesen 260 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 225 TP-t kaptál. Jelenleg 6 959 TP-d van. A következő szinthez még 41 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, emberevő, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/68 (+45%) szúrófegyverek: 6/68 (+26%) dobófegyverek: 11/91 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -);
44,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/61 2. nyomkövetés: 4/60 (+70%) 3. mászás: 3/39 (+9%)
4. csapdakészítés: 3/12 (+23%) 5. gyógyítás: 18/34 6. felderítés: 3/15 (+48%)
7. szörnyidomítás: 1/54 8. harcművészetek: 9/10 9. szörnyismeret: 3/92
10. vadászat: 3/13 (+3%) 11. bányászat: 4/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 53.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1768 TU szükséges.)

Összsúly: 43.39 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89) 1 csuklyavirág (#133)
2 mandibulapenge (#125) 1 szöges páncél (#65) 1 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 deus ex machina (#1)
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 4 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 2 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85)
10 sünmedve tüske (#14) 8 tigroszlán fog (#63) 2 varkaudar csont (#1113)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
0
1
2
3
4
(43,2) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, művészi porolit (#720), garokk (#73), zombi (#49), szintszívó (#96)
(44,2) élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar falu (#1109), színes dözmöng (#78)
(45,1) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), útonálló (#130), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(45,3) evaporőr (#69), mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, százfogú (#53)
(46,1) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173)
(46,2) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 17. jellempróba, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200), tigroszlán (#43)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.04.23 15:00 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 7.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.

Üzenet küldése a karakternek