Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 8. 14h:34' EZ A 563. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD 564. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3554 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (84 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz jobb lábát. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az albinó küklopsz jobb lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +26 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 294, gyógyulás: 193, összesen: -101 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat |
ek 273 16 412 | t. energia kisütése: 273 16 412 |
ek 273 16 216 | t. energia kisütése: 273 16 216 |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 165 | elmormolod a 112. varázslatot a 165. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
ek 7 6 18 | t. energia kisütése: 7 6 18 |
hh 1133 1269 1534 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester nyakát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 8, gyógyulás: 71, összesen: +63 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 45 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás jobb lábát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a viharóriás villámló testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 287, gyógyulás: 228, összesen: -59 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. 44 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus fejét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus nyakát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 44, gyógyulás: 203, összesen: +159 ÉP}
(Továbbmész...) [364,59] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bohmer Kair előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálelementál jobb karját. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a halálelementál ébentestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálelementál fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a halálelementál testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak viharóriás trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes halálelementál trófeát. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 54, gyógyulás: 196, összesen: +142 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnylord fejét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az árnylord testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az árnylord fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Az árnylord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 141, gyógyulás: 133, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [364,60] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy árnylord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az árnylord testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az árnylord testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az árnylord jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az árnylord feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 71, gyógyulás: 116, összesen: +45 ÉP}
m 5 6 4 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az elemi rin vakítófényű bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az elemi rin fejét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az elemi rin jobb hátsó lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az elemi rin jobb hátsó lábát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az elemi rin vakítófényű bőrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az elemi rin szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Vad döféseivel az elemi rin nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 116, gyógyulás: 136, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy árnylord. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az árnylord testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord fénytelen testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az árnylord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 101, gyógyulás: 125, összesen: +24 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos bal lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 52, gyógyulás: 127, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A messzeségben füstoszlopot látsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ragnar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sziklaskorpió jobb vállát. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a sziklaskorpió bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 35, gyógyulás: 43, összesen: +8 ÉP}
v 198 375 85 | elmormolod a 198. varázslatot |
[375,85] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Látsz egy gyilkos csalánt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében hadúr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 107, gyógyulás: 116, összesen: +9 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [376,87] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél.
(Továbbmész...) [377,88] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen!
be 101 | bemész a 101. titkos labirintusba |
lm 905 5 5 | mozogsz 905 5 5 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy energiapajzs mágia... Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg egyik karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan jobb oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 56, gyógyulás: 27, összesen: -29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 68, gyógyulás: 56, összesen: -12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mancsával a Notermanthi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 23, gyógyulás: 51, összesen: +28 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 19, gyógyulás: 21, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan zsoldos megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A Thargodan zsoldos belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 64, gyógyulás: 54, összesen: -10 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan légiós jobb oldalát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megérinted a Thargodan légiós gigászi testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Thargodan légiós nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Eldobod az értéktelenné vált halálelementál trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Thargodan légiós trófeát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 261, gyógyulás: 182, összesen: -79 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal vállát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós bal oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós jobb lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 169, gyógyulás: 220, összesen: +51 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan mágus jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. (-20 támadás). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 2, gyógyulás: 56, összesen: +54 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
* 10. BP: | elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY) Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük! |
ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY) Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz... |
ELEMI RIN (786. SZÖRNY) Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják? |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY) Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget. |
SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
Erő: | 52 (67) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 63 (88) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 51 (56) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/31 év |
Egészség: | 52 (61) | Életpont: | 598/970 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 62 (75) | Varázspont: | 2143/309 | Pénz: | 1839 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 42/14 | Pszi pont: | 587/78 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 379 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13 | ökölvívás: | 3 | szúrófegyverek: | 38 |
vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 17 | lőfegyverek: | 22 |
dobófegyverek: | 30 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30 | 2. nyomkövetés: | 79 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 18 | 5. csapdakészítés: | 23 | 6. csapdaészlelés: | 32 (+19) |
7. gyógyítás: | 42 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 27 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 61 (+1) | 12. taumaturgia: | 79 (+1) |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 19 | 15. zene: | 4 |
16. szörnyismeret: | 28 (+1) | 17. pszi: | 63 (+1) | 18. zárnyitás: | 16 (+1) |
19. vadászat: | 19 | 20. vitalitás: | 3 | 21. bányászat: | 30 |
22. úszás: | 11 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (95,40,4) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
villámcsapás (#50) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
villámcsapás (#50) | >> | nanda (#224) | villámcsapás (#50) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | zombi mester (#251) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | villámcsapás (#50) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | sötét halál (#45) | >> | woorgard (#231) | |
sötét halál (#45) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | quwarg tojás (#360) | 40 | spiritusz (#170) | |||
2 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
294 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 11 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lótuszvirág (#447) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | sáfránypor (#211) | 3 | sötét ital (#284) | |||
10 | Thargodan esszencia (#328) |