387. forduló, 389. forduló, Lord Vader összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 12h:00'
EZ A 563. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD
564. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3554
SZÁMLA : XXXX

LORD VADER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,27] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 1 xirnox szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Varázserőd regenerálódik. (+662 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+199 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 2. KP: elmormolod a 76. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 731.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +59 max. életerő, +59 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 725.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 724.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 723.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 721.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 719.]

* 5. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 843. tárggyal a 842. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 719.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

fgo felt. gonoszkodás
Minden fgo parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 719.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 719.]

vv 112 elmormolod a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 704.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 704.]

hu 229 hulladék: 229
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

hh 1133 1269 1534 használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 683.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 5800 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 679.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 2, gyógyulás: 47, összesen: +45 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 108, gyógyulás: 32, összesen: -76 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. [varkaudar lándzsa ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [41 pontot használtál fel, van még 638.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 637.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 636.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 635.]

hh 473 473 473 használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 634.]
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Ennek a varázslatnak most nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[188,28] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a halálhozó bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a halálhozó bal vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a halálhozó fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 465, gyógyulás: 221, összesen: -244 ÉP}


Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Sötét motyogó, 1 Déja vu, 1 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 2 Sötét motyogó, 1 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Piromenyét, 1 Sötét motyogó, 1 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Illúziópalota, 1 Orbitális mackósajt, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 1186 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 71 aranyad, ami most már az övé.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (117 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, az ősi szellem áll. Amint megpillant, feléd indul.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ősi szellem testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősi szellem szellemtestét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ősi szellem bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősi szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +19 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 91, gyógyulás: 98, összesen: +7 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Egy szörnyet pillantasz meg, amely gyors iramban feléd közeledik. Nyálkás csáprágói ijesztően merednek előre, és élelem után kutakodnak. - Ryukut akar - vonod le a következtetést, amikor észreveszed a rajtad lévő ryuku nadrág milyen sóvárgó pillantásokat csal elő belőle. Sajnos már nincs időd levetni, és élelemként felhasználni a tárgyat, úgyhogy inkább az irhád mented. Szerencsédre a lény meg sem próbál követni. [Ha legközelebb ebbe a helyzetbe kerülsz, és meg szeretnéd ryuku-val etetni a lényt, legyen nem beKFelt ryuku tárgyad.] Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 2, gyógyulás: 109, összesen: +107 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy ongóliant trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
Szörnyen éhezel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [189,29] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 2, gyógyulás: 100, összesen: +98 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [188,30] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Al'Worg lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [73 pontot használtál fel, van még 561.]

m 4 mozogsz délre
[188,31] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél.

Utad során felfedezel egy térkaput. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [11 pontot használtál fel, van még 550.]

v 181 184 29 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(187,27) quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(188,28) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), halálhozó (#419), ősi szellem (#422), kputtyintó csalán (#247)
(188,30) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(189,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720), 27. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)

[184,29] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Leah hívei emelték. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 540.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +34 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve energiapajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! 2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! 3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. [30 pontot használtál fel, van még 510.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 6 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 480.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Látsz egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.)
[11 pontot használtál fel, van még 469.]

ek 30 15 t. energia kisütése: 30 15
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 120 varázspontot. [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 469.]

vv 161 160 160 elmormolod a 161. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 462.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 457.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 452.]
Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 447.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 442.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
111 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 120 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
111 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 120 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
111 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 120 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+2026 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 442.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely

[364,61] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (81 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az albinó küklopsz testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az albinó küklopsz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner csontgólem trófeát, és kiszedsz egy albinó küklopsz trófeát. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 242, gyógyulás: 176, összesen: -66 ÉP}

Észreveszel egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy amniosz-fát. Találsz egy barátság szent tüzét. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 427.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 432.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 437.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 442.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 447.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 452.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 457.]

m 7 1 7 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra
[363,60] A terep továbbra is sűrű erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-53 életerő.)

(Továbbmész...) [364,59] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bohmer Kair. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy árnylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az árnylord jobb karját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord jobb lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az árnylord testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az árnylord testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az árnylord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 85, gyógyulás: 126, összesen: +41 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-59 életerő.)

(Továbbmész...) [363,58] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A távolból robbanások hangját hallod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a viharóriás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált albinó küklopsz trófeát, és kiszedsz egy viharóriás trófeát. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 281, gyógyulás: 231, összesen: -50 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Lüke Szálybaver formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 150 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 424.]

m 8 mozogsz északra
[363,57] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Valéra orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az albinó küklopsz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (82 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó küklopsz jobb oldalát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az albinó küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 212, gyógyulás: 161, összesen: -51 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Szörnyen éhezel. (-57 életerő.) [11 pontot használtál fel, van még 413.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 6 bef. parancs berakása: 6

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 8 bef. parancs berakása: 8

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 9 bef. parancs berakása: 9

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 10 bef. parancs berakása: 10

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 413.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még 404.]

* 2. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 843. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 404.]
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 404.]
Leveszed a hótarantula köpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-54 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 364.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-58 életerő.) Megiszol egy adagnyi sötét italt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +340 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 324.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-54 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-55 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Szörnyen éhezel. (-52 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-59 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 21, 30.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 529 pontot. A következő körben tehát 729 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ENERGIAPAJZS (103. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ez a különlegesen erős védekező varázslat tökéletes védelmet nyújt mindenfajta energiatámadás (tisztítótűz, energiatüskék, stb.) ellen. Elmondása 20 VP-t igényel, anyagi komponense egy trikornis szarv!

KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY)
A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének.

ÁRNYLORD (342. SZÖRNY)
A Sötét Föld poklában az árnyak megtelnek gonoszsággal, és lassan megelevenednek, megszülve a megtestesedett iszony teremtményeit. Bár nem élőholtak, hiszen sosem éltek, kevés kötöttségük van az anyagi világgal ezeknek a szellemszerű, mágikus lényeknek. Egyetlen céljuk, hogy egyre hatalmasabbak legyenek, és ezt más, hatalmas lények elpusztításával és életenergiájuk megsemmisítésével érhetik el. Az árnylordokat kizárólag mágikus ütőfegyver sebezheti meg, más mágikus fegyverek kevés segítséget nyújtanak egyszerre, hiszen bárhol is sebzed meg a lényt, a keletkezett seb azonnal összeforr, kivéve, ha egyetlen jól irányzott ütéssel szétrobbantod a teljes entitást.

KARAKTERLAP

Lord Vader, egy rövid ezüsthajú, félszemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Leah főpapja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 388. fordulód.

Erő: 52 (67) Szint: 33 Merészség: 6/3 Magasság: 172 cm
IQ: 63 (88) Támadás: 40 Agresszió: 5 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 51 (56) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 28/31 év
Egészség: 52 (61) Életpont: 597/495 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 4
Szerencse: 62 (75) Varázspont: 2137/1706 Pénz: 1545 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 42/24 Pszi pont: 579/167 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 379
Eddig összesen 3293 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43793 TP-t kaptál. Jelenleg 4595268 TP-d van. A következő szinthez még 404732 TP szükséges. Trófeáid: viharóriás, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 374. fordulódban 6332 arany került a bankszámládra. 6775 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13 ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 38
vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 17 lőfegyverek: 22
dobófegyverek: 30

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30 2. nyomkövetés: 79 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 18 5. csapdakészítés: 23 6. csapdaészlelés: 13
7. gyógyítás: 42 8. titkosírás: 8 9. felderítés: 27
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 60 12. taumaturgia: 78
13. szerencsejáték: 7 14. versengés: 19 15. zene: 4
16. szörnyismeret: 27 17. pszi: 62 (+1) 18. zárnyitás: 15
19. vadászat: 19 20. vitalitás: 3 21. bányászat: 30
22. úszás: 11 23. főzés: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó;
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284))
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 25 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), ködmangót (#59) (max. 2 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ősi szellem (#422), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250), halálelementál (#279) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), őrült varázsló (#255), Elenios hívők (#994), Raia hívők (#993), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,40,4) láthatatlanság (#76)
esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
Symulf rúnája (#182) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> borzalmas varkaudar (#166)
villámcsapás (#50) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214)
villámcsapás (#50) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
villámcsapás (#50) >> nanda (#224) villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> csontváz hadúr (#423)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250) villámcsapás (#50) >> lidércúr (#252)
háló (#186) >> molgan (#284) sötét halál (#45) >> woorgard (#231)
sötét halál (#45) >> halálelementál (#279) tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIV. olimpián.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 4 fiatalság itala (#473) 5 kőszem (#304)
1 manakristály (#500) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 quwarg tojás (#360)
7 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 6 isteni könnycsepp (#260)
2 küklopsz szem (#643) 1 lótuszvirág (#447) 1 mocsári penke (#148)
3 varázskő (#305) 17 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(363,57) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopszok (#338)
(363,58) viharóriások (#278), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(363,60) szent liget (#439)
(364,59) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), árnylordok (#342)
(364,61) albinó küklopsz (#338), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek