386. forduló, 388. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 23. 12h:16'
EZ A 662. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
663. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,29] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5000 tapasztalati pontot.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy bőrkantárt (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+131 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 873. hetének nyerőszámai: 28, 8, 24. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 149 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy spagulár nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 522.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 482.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 80. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 480.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]

* 3. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 474.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 474.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 444.]

* 6. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
[0 pontot használtál fel, van még 444.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +39 max. életerő, +39 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 438.]

fog 141 274 elfogod a 141. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

v 84 141 elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy szőrlajhárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy szőrlajhár jelenlétét jelzi. Előkészíted a dobóhálót, majd a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, megpróbálsz közel lopódzni, és rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a szőrlajhár köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 420.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

at 4683 20 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

at 5230 20 TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

at 1548 20 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

at 4102 20 TU-t adsz át a 4102. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 420.]

v 22 181 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasalt bunkót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 göcsörtös bunkó, 10 vasérc, 20 pirkit. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 415.]

a 232 4683 10 átadod a 232. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ilkin ércet Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

kno 20 10 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[179,30] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy FéNYeS NaP orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megütöd az ekharion testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 40, gyógyulás: 11, összesen: -29 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,31] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy gyóntatás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg hófehér sörényét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a trikornis herceg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a trikornis herceg hófehér sörényét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a trikornis herceg jobb első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A trikornis herceg sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 84, gyógyulás: 19, összesen: -65 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög FéNYeS NaP előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [181,32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a Raia szent lovagja jobb vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 47, gyógyulás: 11, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 40.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 87, gyógyulás: 19, összesen: -68 ÉP}

[76 pontot használtál fel, van még 334.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[182,32] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios hívei emelték. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (636. épület.).

(Továbbmész...) [183,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hősi övcsatot, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy moa munkáskesztyűt, egy Natharion amulettet, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tünde tegezt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy trakuun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Alkotó kalapácsot, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 90.} Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Choler. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1200 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). [36 pontot használtál fel, van még 298.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 mozogsz keletre
[185,31] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. {max. életpontja: 201-240.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár kard. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 46, gyógyulás: 1, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+119 életerő.) Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 241.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 191.]

m 8 mozogsz északra
[185,30] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon híveié.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 179.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
energiatüskék (#29) 18 aranyért, tüskepajzs (#30) 15 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért,
villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
állatvédelem (#192) 210 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
tolvajvér (#364) 90 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[184,29] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat őrjáratozó katona. {támadása: 60.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Látsz egy templomot. Leah hívei emelték. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő vasalt bunkó. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Blounther apó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 28 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó bal lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy fokhagyma. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 100, gyógyulás: 10, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [17 pontot használtál fel, van még 157.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 145.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 143.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 140.]

* 7. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 8. BP: imádkozol
Képtelen vagy belépni a templom kapuján - mintha egy erőtér védené. [0 pontot használtál fel, van még 140.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 24 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 24 aranyat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-39 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 7, 19.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +32 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 140 pontod maradt, ebből a következő körre 140 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 668 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY)
Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni).

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 38 Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 74 (78) Menekülés: 40 % Életkor: 10/15 év
Egészség: 42 (44) Életpont: 405/381 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 52 Varázspont: 606/387 Pénz: 836 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 177/192 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1383 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8587 TP-t kaptál. Jelenleg 1003408 TP-d van. A következő szinthez még 196592 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, ongóliant. A 381. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5202 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 24/79 (+2%)
vágófegyverek: 24/69 (+2%) ütőfegyverek: 16/1 (+30%) lőfegyverek: 24/1 (+1%)
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/26 (+11%) 2. nyomkövetés: 63/2 (+9%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/47 5. csapdakészítés: 26/62 (+29%) 6. csapdaészlelés: 6/72
7. gyógyítás: 57/37 (+46%) 8. titkosírás: 15/56 9. felderítés: 43/23
10. szörnyidomítás: 11/66 11. teológia: 42/16 (+28%) 12. taumaturgia: 23/58 (+2%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 74/96 (+34%)
16. szörnyismeret: 26/41 (+26%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 7/13
19. vadászat: 28/31 20. vitalitás: 2/9 (+100%) 21. bányászat: 36/22
22. úszás: 16/53 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177) hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
gitonga (#76) státusz: OK
szőrlajhár (#141) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 98 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ilkin érc (#232) 1 kvazár kard (#297) 1 lajhár csont (#236)
1 quwarg tojás (#360) 4 spiritusz (#170) 1 szeksztáns (#32)
2 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
74 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 fokhagyma (#403)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
20 pirkit (#153) 10 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(178,-1) ekharion (#232), szőrlajhár (#141)
(179,0) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 43. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), ekharionok (#232)
(180,1) trikornis herceg (#261), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720)
(181,2) oltár, 42. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), qwarg rohamosztagos (#242)
(182,2) piroslámpás ház (#636), Elenios oltár
(183,2) fogadó # (#621), Choler (4131. kalandozó)
(184,-1) őrjáratozó katona (#274), Leah oltár, Blounther apó (#972)
(184,1) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(185,0) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(185,1) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek