380. forduló, 382. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 20. 15h:03'
EZ A 653. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD
654. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


35 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,29] koordinátán.
Vadak Ura átadott neked a 1. napon 5 TU-t.
A táborozás 2. napján találkozol Jennifer Lopezzel. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany sárkánynadrágot, egy árnyékpáncélt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zekhartax köpenyét visel. Fegyverzetét egy magmaköpő trófea, egy Zekhartax trófea és egy kaptárparancsnok trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! {egészsége: 115.} Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. NépekMindenSzigete átadott neked a 6. napon 4 TU-t. [20 TVP-t használtál fel.]
A 15. napon összefutsz Corel con Copredoccal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy árnygyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy gnomori rémszolga trófea, egy triklem drakolder trófea és egy patás tanough trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy mihlanil dobótőr. Holmiját egy nektoraf cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 41.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Nantosvelta átutalt a bankszámládra 600 aranyat a táborozásod 16. napján.
A 21. napon ismét találkozol Corel con Copredoccal. {egészsége: 69.} Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy kis vaskulcsot.
Kárász, amikor találkoztál vele, adott neked egy kvazár kardot.
HóKinn,CsendBenn egyszer odajött hozzád, és adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+107 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy spagulár nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 518.]

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 478.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 80. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 476.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]

* 3. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 440.]

* 6. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 440.]
[0 pontot használtál fel, van még 440.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +38 max. életerő, +38 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 434.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

a 716 4784 1 átadod a 716. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-7 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 Zinthurg pallost Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

bb 451 3 beraksz a bankba a 451. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

bb 422 1 beraksz a bankba a 422. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ef 25 502 energia fejlesztése 25
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 359.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[177,29] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy olvasztókemencét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet!

(Továbbmész...) [176,29] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 41, gyógyulás: 37, összesen: -4 ÉP}

Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. {max. életpontja: 111-121.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [175,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 62, gyógyulás: 29, összesen: -33 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. {támadása: 60.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[114 pontot használtál fel, van még 245.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Kalapácssújtó Balrin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy gyöngysor. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy quwarg tojás. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókzoroncérr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Sziklakezű Garhin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Harcolnod kell, ellenfeled egy aurapollátor. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor bal szárnyát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az aurapollátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy dizen kulcs. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy Raia pallosa. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belső kamrából! Huh. Megindulsz. Az első néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kőtömb elől. Pfű! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó előtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegű volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [50 pontot használtál fel, van még 185.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy agyagelementál. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Aranykezű Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Le kell ölnöd egy kputtyintó csalánt. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél! {max. életpontja: 341-390.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 42, gyógyulás: 11, összesen: -31 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vashegyi Bergin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy hosszú íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 145.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[174,30] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a bundás csirmáz bal első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 11 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar felderítő bal karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,30] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 3d10+15.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vámpírtőrrel megdöfködöd az óriás csontváz jobb lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az óriás csontváz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 16, összesen: +6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag földet termelsz ki. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 24, gyógyulás: 12, összesen: -12 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült magger. {támadása: 50.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a magger éles mandibuláját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a magger testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 87, gyógyulás: 20, összesen: -67 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel jobb vállát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 7, gyógyulás: 24, összesen: +17 ÉP}


Találkozol Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [172,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető bal vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

[82 pontot használtál fel, van még 63.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 63.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[171,30] Még mindig füves síkságon vagy.


(Továbbmész...) [170,30] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [169,29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sebesült woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 35.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Brujeria, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ekharion testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 16, gyógyulás: 27, összesen: +11 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 19.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 14.]

lm 2 4 17 mozogsz 2 4 17
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [14 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 18 29 31 mozogsz 18 29 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 36 39 5 mozogsz 36 39 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 1 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 7. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-38 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 20, 13.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 522 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 381. fordulód.

Erő: 40 Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 74 Menekülés: 40 % Életkor: 10/12 év
Egészség: 42 (44) Életpont: 388/250 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 52 Varázspont: 574/537 Pénz: 140 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 177/76 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1363 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20306 TP-t kaptál. Jelenleg 965331 TP-d van. A következő szinthez még 34669 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, ongóliant. A 381. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 24/69 (+17%)
vágófegyverek: 24/56 (+14%) ütőfegyverek: 15/32 lőfegyverek: *23/100
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/60 (+44%) 2. nyomkövetés: 62/20 (+8%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/33 (+16%) 5. csapdakészítés: 25/84 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/89 (+10%)
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/33 9. felderítés: 43/21 (+3%)
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 41/47 (+2%) 12. taumaturgia: 23/31 (+7%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 72/92 (+34%)
16. szörnyismeret: 25/23 (+26%) 17. pszi: *22/100 (+3%) 18. zárnyitás: 7/13
19. vadászat: 28/31 (+4%) 20. bányászat: 35/99 (+7%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 198 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 kristályfolyadék (#449) 1 mágusölő (#422)
1 quwarg tojás (#360) 7 víz (#27) 3 zangrozi csizma (#451)
1 Zinthurg pallos (#716)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 8 drótszőr (#37)
3 ezüstdarab (#326) 11 madártoll (#112) 1 remák szív (#264)
4 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,29) woorgard (#231), a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, ekharion (#232)
(170,30) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 22. jellempróba
(172,30) arató csattanatok (#144), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(173,30) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár, magger (#747), ezoterikus mardel (#184), Ravashack (5188. kalandozó)
(174,30) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93), élőholt tigris (#766), varkaudar felderítő (#7133)
(175,29) quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), oltár, 24. jellempróba, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), bűbájlidérc (#761), aurapollátor (#222), kputtyintó csalán (#247)
(176,29) quwarg boly (#359), 41. jellempróba, quwarg nagymester (#214), bűbájlidérc (#761), élőholt tigris (#766)
(177,29) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek