376. forduló, 378. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 12. 9h:19'
EZ A 639. JÁTÉKHETED, 377. FORDULÓD
640. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [180,30] koordinátán.
A táborozás 17. napján összefutsz Corel con Copredoccal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Korrissh sisakját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun lidérc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (117).} Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Sürgető álmot látsz: 11 manakristály, 100 sötét ital... - számolgatod. Honnan kerítsem elő neki ma estig? Nagyon nem lenne jó, ha csalódnia kellene benned...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 848. hetének nyerőszámai: 2, 17, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tigroszlán nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel felnyársalod a tigroszlán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a tigroszlán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai majdnem eltalálnak! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 627.]

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 587.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 80. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 4. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 569.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+23 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 539.]

* 7. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 539.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: szent jogar (183,31)-> (50 ap), szöges bunkó (183,31)-> (20 ap), téfea-agy (183,31)-> (8 ap), vas dobónyíl (183,31)-> (21 ap), összesen 99 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 533.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 527.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 84 115 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

a 422 4784 1 átadod a 422. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 mágusölőt Drowsy Druid Abasc részére. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

kf 1550 kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

vv 58 79 11 elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 520.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 520.]
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 518.]
[A parancs tárolásra került.]

v 22 273 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szuper dobóhálót. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 szuperkötél. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]

v 15 209 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új szuperkötél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 503.]

kt 273 2 elkészíted a 273. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 szuper dobóhálót. [40 pontot használtál fel, van még 463.]

a 273 5300 1 átadod a 273. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szuper dobóhálót Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

ef 9 503 energia fejlesztése 9
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 430.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[181,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. {max. életpontja: 141-170.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,29] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel egy márványtornyot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely U.M.A. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 12, gyógyulás: 6, összesen: -6 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm! {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megvágod a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 7, összesen: -2 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 ezüst kulcsot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [183,29] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 18 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 31, gyógyulás: 27, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy csodák kútját. [64 pontot használtál fel, van még 366.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +3 pszi pont. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 362.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a titkosírás kapcsán. (Szakértelmed 8 százalékkal nőtt.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 358.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Tudd meg hát: a sötét kastplom lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 1 obszidián karkötővel fejezik ki hálájukat." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 354.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[184,30] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 33.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 16 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 26, gyógyulás: 31, összesen: +5 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy csapat őrjáratozó katona volt a rémület okozója. {támadása: 60.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1650 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Vlagyimir szobrát. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 330.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Mindenekelőtt jelentkezel a munkafelügyelőnél, aki meghatározza, hogy hol melózzál. Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a királyi emlékmű. 337 tapasztalati pontot kaptál. [150 pontot használtál fel, van még 180.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] - A következő feladat - és itt a papírjaiba néz - árokásás lenne. A pontos...
- Nem! - vágsz a szavába. - Én kalandozó vagyok, nem segédmunkás! Küldetést adjon nekem, ne kulimunkát! Szörnyek százait öltem le a csatornától nyugatra, tömegnyi küldetést teljesítettem, varázsolni tudok... Többre vagyok hivatott az általad kiadott munkáknál! - az írnok először döbbenten rád néz, majd arcán ravaszkás mosoly fut végig.
- Igazán? Nos, legyen! Lássuk, mit tud a hétpróbás kalandozó! Tavalyelőtt egy Morgan nevű varázsló valamilyen Moa relikvia segítségével betört a királyi kincseskamrába, és ellopott onnét több zsák galachmitot. Ezt több száz különböző helyen rejtette el, de ügynökeinknek sikerült ezen helyszínek nagy részét - úgy nagyjából - azonosítani. Az egyetlen probléma, hogy ezek a rejtekhelyek IGEN VESZÉLYESEK. A feladat a következő: hatolj be a megadott föld alatti rejtekhelyre, és szerezd meg az ott elrejtett galachmitokat, bármi áron!
- Csak ennyi? - mosolyodsz el. Gyerekjáték! Hadd látom a hely térképét! - A hivatalnok még köhécselve megjegyzi, hogy nem árt, ha valamilyen mágikus fegyvert is viszel magaddal.

1 16 21 22 24
39
17 25
2 14
18 19 27 38
23
20 15
3 13 32 26
9 29
4
12 30 28
8
31
10 33 34 37
5
7 35
11
6 36
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 1. térkép 3. pont
3: 1. térkép 2. pont
4: 1. térkép 5. pont
5: 1. térkép 4. pont

Ez a 70. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 45, északra 6 mérföldre található.

Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 mozogsz délre
[184,32] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 33.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 33, gyógyulás: 26, összesen: -7 ÉP}

Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié. Ahogy a Lesz Vigasz néven ismert mulatóhely mellett sétálsz el, egy különösen dekoratív hölgyre leszel figyelmes, aki kedvesen rád mosolyog, majd feléd int, hogy lépj közelebb. Már szabadkoznál, hogy épp fontos küldetésben jársz, így sajnos most nem térhetsz be kártyázni, de a hölgy elmondja, hogy nem is ezért szólított meg, hanem mert az intézmény gazdája három belevaló kalandort keres alkalmi munkára, tehát ha van két társad, és szeretnétek egy kis pénzt keresni, gyertek vissza este, és beszéljétek meg vele a részleteket. (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Összeakadsz Corel con Copredoccal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Korrissh sisakját, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun lidérc trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. {ereje: 52.} Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[12 pontot használtál fel, van még 163.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 5250 arany. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[183,31] Folytatod sétádat a házak közt.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).

(Továbbmész...) [183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 139.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 134.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 104.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 74.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 44.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [5 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 34 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

* 7. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 8. BP: imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 24 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 24 aranyat, és lepengeted. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 13, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 518 pontot. A következő körben tehát 519 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 377. fordulód.

Erő: 40 Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 41 (43) Védekezés: 74 Menekülés: 40 % Életkor: 10/12 év
Egészség: 41 (43) Életpont: 384/368 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 52 Varázspont: 574/400 Pénz: 1902 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 177/117 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1326 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8191 TP-t kaptál. Jelenleg 914136 TP-d van. A következő szinthez még 85864 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 377. fordulódban 5250 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 24/22 (+8%)
vágófegyverek: 24/27 (+3%) ütőfegyverek: 15/32 lőfegyverek: 23/77 (+6%)
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/94 (+22%) 2. nyomkövetés: 62/12 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/3 (+5%) 5. csapdakészítés: 25/60 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/67
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/33 (+9%) 9. felderítés: 42/94
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 41/16 (+24%) 12. taumaturgia: 23/4 (+2%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 71/56 (+34%)
16. szörnyismeret: 24/97 (+40%) 17. pszi: 22/73 (+6%) 18. zárnyitás: 7/13
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 35/77 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 5 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 230 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 1 mágusölő (#422)
1 quwarg tojás (#360) 1 szent jogar (#150) 2 szöges bunkó (#8)
1 téfea-agy (#172) 3 vas dobónyíl (#189) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1182 arany (#50) 2 csuklyavirág (#133) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fokhagyma (#403) 3 gyenge méreg (#26) 9 kaja (#2)
4 pirkit (#153) 8 tigroszlán fog (#63) 4 ugh méreg (#166)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(180,0) tigroszlán (#43), törpemammut (#115)
(181,-1) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bávatag golombár (#165)
(182,-1) bűbájlidérc (#761), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136)
(183,-1) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)
(183,0) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, nekrofun (#173), Ravashack (5188. kalandozó)
(183,1) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,0) olimpiai aréna (#633), őrült varázsló (#255)
(184,1) őrjáratozó katona (#274), királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), szopógödör (#177)
(184,2) őrült varázsló (#255), bank (#624), kaszinó (#638), ékszerbolt (#653), Fairlight oltár, 43. többszemélyes kaland, Corel con Copredoc (5303. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az Id‹folyamok képesség nem volt leprogramozva. Pótoltuk a mulasztást.

Üzenet küldése a karakternek