Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jan. 27. 9h:21' EZ A 1109. JÁTÉKHETED, 374. FORDULÓD 1110. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4927 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 28 53 165 | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: vv 86 64 71 | elmormolod a 86. varázslatot a 64. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 243 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot a 243. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 30 555 | energia fejlesztése 30 |
ek 273 1 46 | t. energia kisütése: 273 1 46 |
ek 273 2 90 | t. energia kisütése: 273 2 90 |
vv 78 90 209 | elmormolod a 78. varázslatot a 90. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 73 73 12 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 12. varázslatot |
hh 841 1534 1554 | használod a 841. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwaxotix testét. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quwaxotix fejét. (4 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a Quwaxotix testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A Quwaxotix megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A Quwaxotix összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], 46 arany, egy fűszertartó, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő, ezenkívül 1 quwarg katalizátor. 15 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1207, sebződés: 225, gyógyulás: 157, összesen: -68 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag jobb oldalát. (8 támadással 712 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a templomos lovag testét. (9 támadással 1226 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 190 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a templomos lovag jobb karját. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a templomos lovag mellkasodba döf. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) {GYD:} Biethlan lándzsával néhányszor megkarcolod a templomos lovag sisakfedte fejét. (2 támadással 278 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 350 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a templomos lovag testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a templomos lovag mellkasodba döf. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A templomos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3463, sebződés: 396, gyógyulás: 76, összesen: -320 ÉP}
dd 4 5 18 | eldobod a 4. tárgyat az 5. tárgyat a 18. tárgyat |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty testét. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat fatty testét. (6 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) {GYD:} Cápafoggal megdöfködöd a mópat fatty bal oldalát. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (14 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Több marást ejt rajtad a 14 mópat fatty csáprágójával. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. 14 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2048, sebződés: 19, gyógyulás: 276, összesen: +257 ÉP}
(Továbbmész...) [421,119] Tovább kóborolsz a pusztán. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy ml'othag szürcsölő. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 4560.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 3000 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a ml'othag szürcsölő testét. (7 támadással 898 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megérinted a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 24 590 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4799, sebződés: 157, gyógyulás: 38, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [422,120] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy ében hadúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 651-720.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal vállát. (8 támadással 705 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 582 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 33, gyógyulás: 6, összesen: -27 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. 3000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 294 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kr'uagon pusztító bal oldalát. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (7 támadással 893 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a kr'uagon pusztító testét. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A kr'uagon pusztító rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kr'uagon pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 24 965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4783, sebződés: 661, gyógyulás: 80, összesen: -581 ÉP}
(Továbbmész...) [422,122] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vg'axtol torzító. {támadása: 150.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3000 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 712 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (6 támadással 784 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 24 021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4585, sebződés: 329, gyógyulás: 73, összesen: -256 ÉP}
(Továbbmész...) [422,123] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Analotha, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a ősi sorvasztás hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. (ld. enc.) Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 3 arany, -2 ÉP] Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy gejzír van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rd'alv lélektipró. {egyik sebzési módja: 1x 16d20+40.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy éjfattyak végzete varázslatot dobsz ellenfeledre. 3000 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy armageddon varázslattal köszönt csatapartnered. 302 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a rd'alv lélektipró testét. (8 támadással 719 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd elemi tüzed okád. Eláraszt a borzalmas tűzön túli tűz. (310 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: íjászkence, 137 azúrharmat, óndarab, jégszilánk, 2 szárnyas hernyó. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró testét. (7 támadással 869 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a rd'alv lélektipró testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 57 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 25 807 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4869, sebződés: 844, gyógyulás: 41, összesen: -803 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (8 támadással 719 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 37, gyógyulás: 6, összesen: -31 ÉP}
h 697 3000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
419 | 420 | 421 | 422 | 423 | |
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
[364,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[191,105] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő kronotapír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (21 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 23, gyógyulás: 139, összesen: +116 ÉP}
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
h 719 4 | használod a 719. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontakt. II. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+126 varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és 2 sáfránypor. 2 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+126 varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és 4 pirkit. 2 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [185,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontakt. II pszi támadást. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+126 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 28 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (3 támadással 273 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-46 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
RYUKU TŰVETŐ (1521. TÁRGY) Ez a tenyérnyi, fekete fémből készült nyílpuska nem közönséges számszeríjvessző, hanem úgynevezett "precíziós vetőtű" kilövéséhez készült. Ha sikerül szerezned néhány ilyen vetőtűt, csak készítsd be a tűvetődhöz bátran, vagy állítsd be az FLH parancsban, és lődd a legkeményebb ellenfeleidre... persze csak ha már elég jól értesz a lőfegyverhasználathoz (legalább 20. szinten), mivel néhány lépésnél nagyobb távolságból már igencsak nehézkes vele a célzás. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
Erő: | 66 (97) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 59 (71) | Támadás: | 130 (136) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 57 (67) | Védekezés: | 123 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/49 év |
Egészség: | 57 (76) | Életpont: | 1876/1852 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 63 (87) | Varázspont: | 4007/1320 | Pénz: | 25210 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 90/21 | Pszi pont: | 464/118 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/86 | ökölvívás: | 35/42 (+7%) | szúrófegyverek: | 50/78 (+2%) |
vágófegyverek: | 27/1 (+300%) | ütőfegyverek: | 7/55 | lőfegyverek: | 42/30 (+3%) |
dobófegyverek: | 24/5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -17.); bumeráng (#249) (18 -25.); ezüsttollú nyíl (#363) (26 -32.); bronzhegyű nyíl (#94) (33 -39.); ében nyílvessző (#848) (40 -49.); ében nyílvessző (#848) (50 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); mihlanil nyíl (#597) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,106 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,105 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 25, 57, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/11 | Pszi katalizátor 50/27 |
Max életkor 189 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 201 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 7. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/92 | 2. nyomkövetés: | 93/4 (+4%) | 3. mászás: | 24/83 |
4. csapdakészítés: | 39/53 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 21/90 | 6. gyógyítás: | 13/24 |
7. titkosírás: | 9/2 | 8. felderítés: | 35/16 | 9. szörnyidomítás: | 12/75 |
10. teológia: | 272/30 (+47%) | 11. taumaturgia: | 285/45 (+75%) | 12. versengés: | 12/86 |
13. harcművészetek: | 31/50 | 14. zene: | 12/53 | 15. szörnyismeret: | 48/37 (+20%) |
16. pszi: | 42/94 (+26%) | 17. zárnyitás: | 36/42 | 18. vadászat: | 6/4 |
19. vitalitás: | 1/10 | 20. bányászat: | 33/68 (+3%) | 21. testépítés: | 63/74 |
22. úszás: | 16/21 | 23. főzés: | 8/35 | 24. csapatmunka: | 4/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 44, max: 50) |
tetemember (#123), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), csontváz lord (#177), kisebb quwarg isten (#213), quwarg anyakirálynő (#269), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), ősquwarg (#300), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg szellem (#676), halálelementál (#279), Raia angyala (#333), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), talriai behemót (#312), Nateilena úrnő (#404), Suma Surma (#6137) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241), quwarg ősmágus (#302), quwarg nagymester (#214), q. rohamosztagos (#242), quwarg tűzköpő (#678), ősöreg góliát (#313), sötét ölész (#314) (csak egyszer), fényhozó (#602), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), bolyongó lidérc (#388), éjfattyak (#9096), Rém (#315), Dl'orkhaugruk (#425), Eruol (#378), Őrült Montrix (#698), Techiulan (#400) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), szolgalidérc (#931) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 46 vp; taumaturgia: 90 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (932,0) | áldomás II (#169) (880,0) | Pörhemór köre (#205) (98,23,3) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) | pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | agyburok (#90) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
puha ütés (#60) | >> | Chara-din hívők (#987) | háló (#186) | >> | halálelementál (#279) | |
háló (#186) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | apró lidércfi (#930) | |
háló (#186) | >> | sötét ölész (#314) | háló (#186) | >> | quwarg orákulum (#7554) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | quwarg lidérc (#7553) | jégoszlop (#231) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | őrült varázsló (#255) | háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | |
háló (#186) | >> | zombi mágus (#389) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | quwarg hangyabűvölő (#7552) | agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +15 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Semmisíts meg oltáromnál öt manakristályt, hiszen te nem mágiával, hanem a karod erejével győzedelmeskedsz! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 11, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1 155. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2061, pontszámod: 25 027. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
mérgezett fegyver (119) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
azért a támadás... (221) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
köszöntés (274) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 980 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 137 | azúrharmat (#1161) | 2 | bot (#4) | |||
1 | bunkó (#5) | 1 | ében nyílvessző (#848) | 35 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | parittya (#18) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | Techiulan amulettje (#499) | 8 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tl'urlang fiola (#788) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kr'uagon származék (#791) | 1 | lótuszvirág (#447) | 16 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | ml'othag származék (#792) | 3 | mópat tetem (#584) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
12 | pirkit (#153) | 1 | quwarg katalizátor (#1535) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rd'alv származék (#790) | 7 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | vg'axtol származék (#793) | 150 | víz (#27) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|