364. forduló, 366. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 12. 9h:06'
EZ A 586. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD
587. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


46 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [379,87] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5000 tapasztalati pontot.
A táborozás 4. napján találkozol Lord Steyrrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked 4 bev formázó mintát, 20 mithrilt, 2 mithrilt, egy szeksztánst és 2 aranytermő ládikót. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-37 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+129 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 205 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 659.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 649.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+23 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 619.]

* 6. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
[0 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

ef 30 501 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 549.]

fkt 306 1 felt. készítesz a 306. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

fkt 629 1 felt. készítesz a 629. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

fkt 631 1 felt. készítesz a 631. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 84 115 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 509.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[379,86] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy taalru. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [380,86] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronokukac testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronokukac farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Vámpírtőrrel jól megszurkálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 25, gyógyulás: 36, összesen: +11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [381,86] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy küklopsz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [43 pontot használtál fel, van még 456.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy drónkeselyűt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy drónkeselyű! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű tollas testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drónkeselyű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drónkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 446.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[382,87] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálosztó kain. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a halálosztó kain testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a halálosztó kain jobb lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [383,88] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy halálosztó kain nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain farkát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a halálosztó kain testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a halálosztó kain testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 82, gyógyulás: 11, összesen: -71 ÉP}

Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
Összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[31 pontot használtál fel, van még 415.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 415.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[382,88] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sárkányfajzat. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [381,87] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drakolich. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a drakolich jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 62, gyógyulás: 7, összesen: -55 ÉP}

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [380,87] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy albinó küklopsz volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [35 pontot használtál fel, van még 380.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[379,87] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sárkányfajzat ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [378,87] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. Találsz egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP]

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [34 pontot használtál fel, van még 346.]

a 133 5367 1 átadod a 133. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 csuklyavirágot Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 bev formázó mintát Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt Szőrös Karom részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 mithrilt Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad mithril. [10 pontot használtál fel, van még 326.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

aa 444 444 444 átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat
Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

aa 239 226 244 átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 244. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 8 pular kristályt Szőrös Karom részére. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 308.]

* 6. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy spagulárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy halálosztó kain közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a halálosztó kain jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a halálosztó kain jobb karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a halálosztó kain testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 45, gyógyulás: 11, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [28 pontot használtál fel, van még 195.]
A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 11, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 506 pontot. A következő körben tehát 701 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 365. fordulód.

Erő: 39 Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 38 (39) Védekezés: 65 Menekülés: 40 % Életkor: 10/10 év
Egészség: 40 (42) Életpont: 376/253 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 50 (51) Varázspont: 557/456 Pénz: 642 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 170/303 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1280 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3115 TP-t kaptál. Jelenleg 847781 TP-d van. A következő szinthez még 152219 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 352. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: *23/101
vágófegyverek: 24/6 (+1%) ütőfegyverek: 14/96 (+15%) lőfegyverek: 23/61 (+7%)
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/17 (+60%) 2. nyomkövetés: 60/39 (+28%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/98 5. csapdakészítés: 24/89 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/67
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/24 9. felderítés: 42/61
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 39/27 (+21%) 12. taumaturgia: 22/45 (+2%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 67/56 (+30%)
16. szörnyismeret: 24/57 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 34/38 (+18%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 0 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 22 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 3 gyöngymangó (#135)
1 manakristály (#500) 8 pular kristály (#239) 1 víz (#27)
2 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 22 mithril (#352)
4 bev formázó minta (#299)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 3 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(378,57) művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, halálosztó kain (#168), sziklaskorpió (#339)
(379,56) olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, vaskohó (#155), taalru (#249)
(379,57) törpemammut (#115), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Thargodan mágusok (#318), sárkányfajzat (#340)
(380,56) kronokukac (#285), vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(380,57) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), albinó küklopsz (#338)
(381,56) küklopsz (#337), Raia oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely, drónkeselyű (#208)
(381,57) drakolich (#760), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(382,57) halálosztó kain (#168), nekrofun (#173), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(382,58) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(383,58) halálosztó kain (#168), Raia oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Ravashack (5188. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek