Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 27. 9h:00' EZ A 365. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD 366. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3592 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat |
* 8. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat a 150. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 385. varázslatot a 211. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 123. varázslatot a 133. varázslatot |
tv 38 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot |
h 473 99 | használod a 473. tárgyat |
le 1322 722 | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
kf 531 1467 727 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1467. tárggyal a 727. tárgyat |
kf 533 1347 1537 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1347. tárggyal az 1537. tárgyat |
vv 247 213 112 | elmormolod a 247. varázslatot a 213. varázslatot a 112. varázslatot |
be 719 | bemész a 719. épületbe |
be 719 | bemész a 719. épületbe |
megifjodás (#309) 3 teológiáért, | isteni gyógyítás (#324) 10 teológiáért, | isteni eledel (#326) 1 teológiáért, | isteni kegy (#376) 10 teológiáért, |
kristály formázás (#396) 35 teológiáért. |
kno 11 26 | képesség-növelés 11 |
kno 12 6 | képesség-növelés 12 |
kb 1406 1 | kiveszel a bankból az 1406. tárgyat (1 darabot) |
h 1406 | használod az 1406. tárgyat |
vtn 307 | varázslat tanulás: a 307. varázslatot |
vtn 319 | varázslat tanulás: a 319. varázslatot |
vtn 318 | varázslat tanulás: a 318. varázslatot |
vtn 324 | varázslat tanulás: a 324. varázslatot |
vtn 309 | varázslat tanulás: a 309. varázslatot |
vtn 326 | varázslat tanulás: a 326. varázslatot |
v 198 380 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
[380,43] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
be 720 | bemész a 720. épületbe |
be 720 | bemész a 720. épületbe |
őstűz (#310) 5 taumaturgiáért, | őskreáció (#320) 1 taumaturgiáért, | szingulár. védelem (#322) 7 taumaturgiáért, | redukció (#365) 4 taumaturgiáért. |
vtn 365 | varázslat tanulás: a 365. varázslatot |
vtn 310 | varázslat tanulás: a 310. varázslatot |
vtn 320 | varázslat tanulás: a 320. varázslatot |
tv 310 318 | támadó/véd. varázslat a 310. varázslatot a 318. varázslatot |
vv 319 326 324 | elmormolod a 319. varázslatot a 326. varázslatot a 324. varázslatot |
le 1347 727 | leveszed/lerakod az 1347. tárgyat a 727. tárgyat |
kf 1322 722 466 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal a 466. tárgyat |
kf 1088 1119 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1119. tárggyal |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 747 147 126 | bemész a 747. épületbe |
h 1268 749 | használod az 1268. tárgyat |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 6 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 455 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a kr'uagon pusztító testét. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 125 életpontot sebeztél. {GYD:} Wakizashival kicsit megvagdalod a kr'uagon pusztító testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (87 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A kr'uagon pusztító csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +32 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +36 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a kr'uagon pusztító testét. Kritikus ütés! (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. {KCC:} Wakizashival súrolod a kr'uagon pusztító jobb oldalát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (21 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Végighúz rajtad a kr'uagon pusztító a csápjával. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) Végighúz rajtad a kr'uagon pusztító a csápjával. (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +40 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kr'uagon pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 32035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5075, sebződés: 1170, gyógyulás: 151, összesen: -1019 ÉP}
(Továbbmész...) [380,42] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy rd'alv lélektipró közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
(Továbbmész...) [379,41] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Találsz egy mópat bolyt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy nekrofunt. Délnyugatra nézve látsz egy bíborcserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drótszőrű mópat. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 281 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat bal oldalát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a drótszőrű mópat meredező tüskéit. Kritikus ütés! (7 támadással 623 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 117 életpontot sebeztél. Wakizashival néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat jobb oldalát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával a drótszőrű mópat felkarcolja a combodat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 drótszőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 24145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1980, sebződés: 436, gyógyulás: 35, összesen: -401 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy őstűz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról őstűz varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 190 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (86 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a smaragd sárkány jobb vállát. (7 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. {GYD:} Wakizashival végigvagdosod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (3 ép-t sebezve). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl és egy arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 22952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1226, sebződés: 365, gyógyulás: 305, összesen: -60 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Wakizashival párszor súrolva eltalálod a gh'raiton ölész testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +29 ÉP.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +35 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.) {GYD:} Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a gh'raiton ölész testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 116 életpontot sebeztél. Wakizashival kissé megkarcolod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +24 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +31 ÉP.) Karmait felemelve, a gh'raiton ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +27 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. 32035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5111, sebződés: 849, gyógyulás: 179, összesen: -670 ÉP}
(Továbbmész...) [376,38] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Felfedeztél egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy áldozati oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében halálhajcsár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 1 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 645 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
szk 295 | keresed a 295. szörnyet |
fu 2015 | udvarolsz a 2015. kalandozónak |
ef 99 505 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 219 |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 212 |
HOARIÁN UJJKARIKA (1347. TÁRGY) A hoarián sámánok hordják az ujjukon ezt a borzasztó egyszerűnek látszó tárgyat. A csontból készült karika megsegíti őket, ha varázsolnak, de ezt te is tapasztalni fogod, ha az ujjadra húzod: ilyenkor +15 taumaturgiát kapsz. |
ŐSTEOLÓGIA Most, hogy már igazi mestere lettél a papi mágiának, képessé lettél rá, hogy befogadd a tudaton túlit, azt a mágiát, amely nem egy áttételes, legyengített formáját adja az istenedtől származó varázserőnek, hanem közvetlen kapcsolatot ad istenedhez. Az ősteológia útján mágikus erődet közvetlenül az istenedtől kapod, nem pedig oltárokon vagy rúnaköveken keresztül. Ennek köszönhetően, az ősteológia varázslatok sokkal nyersebb hatalmat is képviselnek - igaz, varázspont költségük is magasabb. Az ősteológiát akkor sajátíthatod el, ha teológia szakértelmed eléri a 250-es szintet. Az ősteológia fejlődését semmilyen KT képesség, varázslat vagy faji módosító nem befolyásolja, és nem tudatturbózható. Az ősteológiára rakhatsz KNO-t, de csak korlátozott mértékben. Minden 10 szakértelemszint után, amennyivel a teológiád meghaladja a 250-et, 1 KNO-t rakhatsz az ősteológiára. Pl. 300-as teológiánál 5 KNO-t költhetsz rá. Az ősteológia varázslatokat ugyanott sajátíthatod el, ahol az ősteológia szakértelmet megkaptad, a VTN paranccsal. A varázslatok nem pénzbe, hanem teológia képzettség pontokba kerülnek. Csak a 250 feletti szakértelem pontjaidat használhatod fel tanulásra. Minden varázslat megtanulása teológia szinthez kötött. Pl. lesznek varázslatok, amelyek elsajátításához akár 400-as teológia kell. Az ősi támadó varázslatokat a normál támadó varázslat mellett használhatod, tehát először elmondasz egy ősteológia támadó varázslatot, és utána egy normál támadó varázslatot. Beállításuk a szokásos parancsokkal történik. Innentől kezdve egy lényre (lénycsoportra, szintre) két FTV-d lehet kiadva, egy ősi és egy normál varázslat. A támadó varázslatok hatását tárgyak nem módosítják, és a teológia, taumaturgia varázslatok többsége (védő varázslatok, agytaposás) nem hat rájuk. Persze lehetnek kivételek, ezeket megemlítjük az adott tárgy, varázslat enciklopédiájában. Az FNO képességek hatnak rájuk. Az ősi varázslatok ellen a mentődobást lényegesen nehezebb megdobni, még akkor is, ha a varázslatot alacsony szinten ismered. |
ISTENI BÖLCSESSÉG (319. ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Az isteni bölcsesség a halhatatlanoknak kijáró tapasztalatot hoz számodra. Ha a varázslatot elmondod 200 VP és 4 TVP árán, akkor a következő táborozásod végéig minden csatában 5%-kal több tapasztalati pontot fogsz kapni. |
FIZIKAI PAJZS (318. VÉDEKEZŐ ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Ha ezt a láthatatlanul vibráló pajzsot tested köré idézed, fel fogja fogni a harcban kapott fizikai sebzések egy részét. Minden harmadik ősteológia szakértelmed után a fizikai sebzések 1%-kal csökkennek. A varázslat maximális hatásfokát 45-ös ősteológiánál éri el, ekkor minden csatában 15%-kal kevesebb fizikai sebzést fogsz kapni. A varázslat elmondása 50 VP-be kerül. |
ISTENI GYÓGYÍTÁS (324. ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Semmi sem tökéletesebb, mint az istenektől közvetlenül kapott gyógyító mágia. Az isteni gyógyítás erőfeszítés nélkül, egyetlen intésedre gyógyítja be a legborzalmasabb, halálos sebeket is. 4 TVP árán, 60 VP elköltésével 500 ÉP-t gyógyít rajtad. (Labirintusban ha valamiért a gyógyító totemben lévő varázslatot/tárgyat nem tudod, az FGY beállításod alapján automatikusan ezt használod.) |
MEGIFJODÁS (309. ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Az isteni halhatatlanság a hozzád hasonló papoknak is jár - ezzel a varázslattal gyakorlatilag az idők végezetéig képes vagy fiatal maradni, komoly erőfeszítés nélkül. A varázslat elmondásakor, mindössze 200 VP és 10 TVP árán, fiatalodsz annyi évet, ahányas az ősteológia szakértelmed, de nem leszel így 20 évnél fiatalabb. Ha természetes életkorod kisebb, mint 20, a megifjodással egészen addig fiatalodhatsz. |
ISTENI ELEDEL (326. ŐSTEOLÓGIA VARÁZSLAT) Az istenektől kapott mannával bárki képes szinte korlátlan időre jóllakni. Ha elmormolod ezt a varázslatot, neked és összes befogott lényednek a jóllakottsága azonnal a lehetséges maximum lesz, szomjúsága azonnal megszűnik. Elmondásához a V 326 parancsot add ki, 70 varázspont és 6 TVP árán. |
ŐSTAUMATURGIA Mindeddig a varázslói varázslatokhoz egyfajta szűrőn keresztül fértél hozzá. Ez a szűrő védett meg attól, hogy a túlzott varázsenergia felhasználás kiégesse az agyadat - azonban ugyanez a korlát akadályozta meg, hogy a képességeidet teljes mértékben kiaknázhasd. Most, hogy elérted a 250-es taumaturgiát, végre lehetőséged nyílik, hogy igazi varázslóvá válj! Elsajátíthatod az őstaumaturgia varázslatokat, amely segítségével kaput tudsz nyitni a Mágia Létsíkjára, és így a varázsenergiát eredeti, szelídetlen formájában tudod megformálni. Persze ez azt jelenti, hogy az őstaumaturgia varázslatok manaigénye is lényegesen magasabb. Az őstaumaturgia fejlődését semmilyen KT képesség, varázslat vagy faji módosító nem befolyásolja, és nem tudatturbózható. Az őstaumaturgiára rakhatsz KNO-t, de csak korlátozott mértékben. Minden 10 szakértelemszint után, amennyivel a taumaturgiád meghaladja a 250-et, 1 KNO-t rakhatsz az őstaumaturgiára. Pl. 300-as taumaturgiánál 5 KNO-t költhetsz rá. Az őstaumaturgia varázslatokat ugyanott sajátíthatod el, ahol az őstaumaturgia képességet megkaptad, a VTN paranccsal. A varázslatok nem pénzbe, hanem taumaturgia képzettség pontokba kerülnek. Csak a 250 feletti szakértelem pontjaidat használhatod fel tanulásra. Minden varázslat megtanulása taumaturgia szinthez kötött. Pl. lesznek varázslatok, amelyek elsajátításához akár 400-as taumaturgia kell. Az ősi támadó varázslatokat a normál támadó varázslat mellett használhatod, tehát először elmondasz egy őstaumaturgia támadó varázslatot, és utána egy normál támadó varázslatot. Beállításuk a szokásos parancsokkal történik. Innentől kezdve egy lényre (lénycsoportra, szintre) két FTV-d lehet kiadva, egy ősi és egy normál varázslat. A támadó varázslatok hatását tárgyak nem módosítják, és a teológia, taumaturgia varázslatok többsége (védő varázslatok, agytaposás) nem hat rájuk. Persze lehetnek kivételek, ezeket megemlítjük az adott tárgy, varázslat enciklopédiájában. Az FNO képességek hatnak rájuk. Az ősi varázslatok ellen a mentődobást lényegesen nehezebb megdobni, még akkor is, ha a varázslatot alacsony szinten ismered. |
REDUKCIÓ (365. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Rettenetesen idegesítő, amikor a különböző, szivatós képességekkel rendelkező szörnyek miatt mindenféle átkok, béklyók, gúzsba kötik hétköznapinak nem nevezhető tulajdonságaidat. Ennek most vége! Ezzel a varázslattal, 80 VP elköltésével, őstaumaturgia szakértelmed/5, szörnyek által rád rakott mínusz hatást tudsz semlegesíteni. Ilyen hatások a minden tulajdonságra, erőre, támadásra és védettségre negatív bónuszt adó módosítók. A varázslat egy fordulóban csak egyszer használható, anyagi komponense nincs, elmondása 5 TVP-nyi időt vesz igénybe. |
ŐSTŰZ (310. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A tűz elemi létsíkjáról közvetlenül megidézett őstűz ellen még a védelem a tűztől varázslat sem jelent védelmet. A varázslat 50 varázspont árán őstaumaturgia szintenként 1-5 sebzést okoz. Maximumát 50-es szakértelem szintnél éri el. Ezt semmilyen tárgyból, vagy egyéb forrásból eredő, tűzvarázslatok hatékonyságát módosító hatás nem tudja befolyásolni. A sikeres mentődobás a tűzsebzést felezi. |
ŐSKREÁCIÓ (320. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A legtöbb őstaumaturgia varázslat megidézéséhez szükséged van egy fókuszra, amely segítségedre van abban, hogy közvetlen kapcsolatot teremthess a Mágia Síkjára. Ezt a furcsa, foszlós, kőzetszerű anyagot ősmatériának hívjuk. Az ősmatériát az őskreáció varázslattal idézheted meg, a V 320 {mennyiség} paranccsal, 5 TVP árán. Az idézés matériánként 30 VP-be kerül, de a TVP költség a mennyiségi paramétertől független. |
Erő: | 55 (56) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 64 (92) | Támadás: | 94 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 55 (60) | Védekezés: | 122 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 10/53 év |
Egészség: | 59 (80) | Életpont: | 1768/1251 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 60 (77) | Varázspont: | 3801/2758 | Pénz: | 1671 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 36/12 | Pszi pont: | 664/136 | Halhatatlanság: | 13 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/22 | ökölvívás: | 21/8 | szúrófegyverek: | 9/74 |
vágófegyverek: | 46/69 (+1%) | ütőfegyverek: | 6/36 | lőfegyverek: | 2/4 |
dobófegyverek: | 36/96 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (50%) << Shengoroth karma (#1520) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); dzsumbujharcos bóla (#1458) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/14 | 2. nyomkövetés: | 81/72 | 3. lopás: | 1/76 |
4. mászás: | 37/15 | 5. csapdakészítés: | 25/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/11 |
7. gyógyítás: | 15/86 | 8. titkosírás: | 1/9 | 9. felderítés: | 29/29 |
10. szörnyidomítás: | 6/5 | 11. teológia: | 205/32 (-1943%) | 12. taumaturgia: | 146/69 (-180%) |
13. szerencsejáték: | 4/76 | 14. versengés: | 16/10 | 15. harcművészetek: | 24/5 |
16. zene: | 12/32 | 17. szörnyismeret: | 54/16 | 18. pszi: | 61/6 (+6%) |
19. zárnyitás: | 6/96 | 20. vadászat: | 4/67 | 21. vitalitás: | 4/63 |
22. bányászat: | 32/52 (+2%) | 23. úszás: | 9/6 | 24. főzés: | 11/46 |
25. ősteológia: | 1/63 (+163%) | 26. őstaumaturgia: | 1/42 (+142%) | 27. csapatmunka: | 6/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
5. varázslat sebzés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 2015. karakternek |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 99 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), márvány sárkány (#328), mösze uralkodó (#789), Raia angyala (#333), Tyriel (#777), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) (csak egyszer), Vértestvérek (#9146) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +95 vp 50 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | felejtés (#68) (987) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) |
Pörhemór köre (#205) (113,20,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem (#165) |
fényaura (#211) | elme dominanciája (#247) | fürkésző szemek (#213) | isteni bölcsesség (#319) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), bo'adhun csapás (#266), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | tűzgolyó (#155) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
izomernyesztés (#33) | >> | térfaló (#783) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 31. szintű lényekre | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Strissha (#528) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Eruol (#378) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | drag'kór kolosszus (#522) | |
armageddon (#218) | >> | Dreighatran (#523) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | armageddon (#218) | >> | fertőzött ent (#403) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | izomernyesztés (#33) | >> | 35. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | fürgülés (#92) | >> | Eruol (#378) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | pszi-acéltorony (#98) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | speciális védelem (#292) | >> | férfiak (#998) | |
speciális védelem (#292) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A szerelem és élet mindig is uralkodni fog a sivár halál felett. Pusztítsd el Leah avatárját! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 52 |
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 378 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig -2754 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | 8 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
214 | arany (#50) | 1 | gh'raiton származék (#789) | 1 | kr'uagon származék (#791) | |||
1 | tl'urlang erőkő (#825) | 2 | vas dobónyíl (#189) |