343. forduló, 345. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 21. 9h:18'
EZ A 492. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
493. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,36] koordinátán.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+62 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 701. hetének nyerőszámai: 7, 16, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 532.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 458.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bronzpenge (183,31)-> (12 ap), darázsszárny (183,31)-> (12 ap), ezüst nyaklánc (184,32)-> (kudarc), lapkorong (183,31)-> (2 ap), mutáns csont (183,31)-> (4 ap), rézpáncél (183,31)-> (24 ap), rövid íj (183,31)-> (8 ap), sallank nyíl (183,31)-> (3 ap), szvó-ektoplazma (183,31)-> (kudarc), trikornis szarv (183,31)-> (36 ap), összesen 101 arany, 20 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 443.]

v 22 71 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

fog 31 274 elfogod a 31. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

v 84 31 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 antilopbőr). [0 pontot használtál fel, van még 438.]

id 31 idomítod a 31. szörnyet
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

gyj 258 200 -1 felt. gyűjtés 258 200 -1
Ok, nem gyűjtesz több nehezéket. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

bb 229 3 beraksz a bankba a 229. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

a 239 4683 10 átadod a 239. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 pular kristályt Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

a 226 4683 10 átadod a 226. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 ramit követ Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[191,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [190,36] Dombos terepre érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vashegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 púderkövet. [68 pontot használtál fel, van még 355.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamlimmplaklopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy griffőniksz. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varlbrakjiuscérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Harcolnod kell, ellenfeled egy halálosztó kain. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a halálosztó kain farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálosztó kain fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a halálosztó kain jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 81, gyógyulás: 12, összesen: -69 ÉP}

A szörny még mindig életben van! Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 325.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy csontváz lord leöléséből áll a próba.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a csontváz lord testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csontváz lord testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Mágusölővel végigvágod a csontváz lord jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácskezű Dáin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy quwarg nagymester. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy nandát!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nanda testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a nanda farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklimmgárbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy lótuszfőzetet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [50 pontot használtál fel, van még 275.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklahegyi Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bronz fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 265.]

m 4 mozogsz délre
[190,37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy tetemember támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 237.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[189,37] A sík vidéket bozótos váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a zombi bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a dögkeselyű testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 35, gyógyulás: 1, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], 16 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP]. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [187,37] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 188.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[186,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [185,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi intéz feléd kihívást.

Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír jobb karját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sérült ősdentor volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a roguena bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a roguena malacfejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a roguena testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A roguena karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena malacfejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a roguena testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy pszi elementál lord trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [184,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ezoterikus mardel van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Oppsz, az ezoterikus mardel kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)
Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy sárkányfajzat trófea és egy Hoxxurton trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 120.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[183,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy magger közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger éles mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a magger testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 120, gyógyulás: 26, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [13 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 92.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Gloriózus ceremónia közepette elülteted a szent tölgyfa csíráját. Azonnal kihajt. Áldott legyen Földanya! [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 32.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 32 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 29.]

* 8. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tigroszlánt. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 9. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 26.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-62 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 21, 25.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 485 pontot. A következő körben tehát 511 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

Erő: 38 Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 36 Védekezés: 65 Menekülés: 40 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 34 (36) Életpont: 354/209 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (49) Varázspont: 520/234 Pénz: 1192 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 170/191 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1187 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9934 TP-t kaptál. Jelenleg 727897 TP-d van. A következő szinthez még 72103 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Chara-din fattya, orbitális mackósajt. A 340. fordulódban 9699 arany került a bankszámládra. 9892 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 22/34
vágófegyverek: 23/59 (+11%) ütőfegyverek: 13/82 lőfegyverek: 22/30 (+8%)
dobófegyverek: 14/8 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/7 (+10%) 2. nyomkövetés: 56/11 (+32%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 13/98 5. csapdakészítés: 23/77 (+12%) 6. csapdaészlelés: 5/67
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/24 9. felderítés: 42/43 (-22%)
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 35/66 (+17%) 12. taumaturgia: 21/71 (+6%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 60/63 (+30%)
16. szörnyismeret: 24/22 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 32/14 (+3%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 3 darázsszárny (#652) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 gyöngymangó (#135) 1 lapkorong (#80) 1 mutáns csont (#331)
1 nehezék (#258) 3 obszidián karkötő (#229) 4 pirkit (#153)
2 pular kristály (#239) 6 ramit kő (#226) 1 rézpáncél (#71)
1 rövid íj (#107) 1 sallank nyíl (#129) 2 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 trikornis szarv (#198) 2 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 7 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
1 óndarab (#85) 2 púderkő (#119) 10 szögletes kő (#17)
2 varázskő (#305) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,7) 36. jellempróba, magger (#747)
(184,7) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 39. jellempróba, művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(185,7) zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), 25. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ősdentor (#282), roguena (#779), Kárász (5300. kalandozó)
(186,7) patak
(187,7) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(188,7) zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262)
(189,7) 22. jellempróba
(190,6) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), kihívás tornya (#502), oltár, 43. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, halálosztó kain (#168), csontváz lord (#177), nanda (#224)
(190,7) friss csatamező (#262)
(191,6) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek