33. forduló, 35. forduló, I. Cleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 9h:23'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat legkorábbana 35. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4713
SZÁMLA : XXXX

I. CLEON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-23] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 grifftojást (400 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 sáfránypor (eladási ár: 660 arany, ebből a kezelési költség: 66 arany) ellenértékét.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight hűséges követője. Egy aranygyűrűt, egy bronzpáncélt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

ff 28 64 13 felt. fegyverváltás: 28 64 13
Felt. fegyverváltás: << ököl << csontszablya << kőkalapács. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 4 5 905 mozogsz 4 5 905
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Duer-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a Duer-ork nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Duer-ork bal karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 6 900 mozogsz 6 900
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A félkör bemélyedés utáni szoba látszik az orkok lakószobájának: ugyanis 1.) itt a legnagyobb a bűz, 2.) lerágott csontok hevernek szanaszét, 3.) kizárásos alapon. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Itt csata lesz.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a Tugt-ork testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tugt-ork fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt (ld. enc.) és 1 kígyóbőr kesztyűt. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 arany, 2 bakkura bőr (ld. enc.) és 1 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 5 4 1 mozogsz 5 4 1
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel.
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [21 pontot használtál fel, van még 137.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+6 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 117.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[46,-23] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-23] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sünmedve lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a sünmedve bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [48,-23] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Eltaposod a tüzet, és szétrugdosod, szétütöd a bogyókat. Köhögsz és hánysz, de befejezed az akciót. Hamarosan szerencsére szellő kerekedik, és szétviszi a mérgező füst maradékát. (+4 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 67.]

kt 116 6 elkészíted a 116. tárgyat (6 darabot)
Itt nincs móricserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy móri gyümölcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 67.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[47,-24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bolhakutya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bolhakutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [46,-24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű gnóm férfival. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea és egy sünmedve trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.

(Továbbmész...) [45,-24] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy spagulár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a spagulár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [34 pontot használtál fel, van még 33.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[44,-24] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ormánygőte. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az ormánygőte testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ormánygőte száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-25] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Szöges bunkóval eltalálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 13.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.

KARAKTERLAP

I. Cleon, egy barna hajú, barna szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 34. fordulód.

Erő: 17 Szint: 7 Merészség: 4/3 Magasság: 262 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 539 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 4 Menekülés: 40 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 Életpont: 119/52 Jellem: jó (36) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 293 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 84 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 328 TP-t kaptál. Jelenleg 3905 TP-d van. A következő szinthez még 95 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, garokk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 5 (+1) lőfegyverek: 5 (+1) dobófegyverek: 3 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -5.); bumeráng (#249) (6 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 13 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 2 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 5
10. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

Összsúly: 38.56 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
1 bőrpáncél (#51) 2 csontszablya (#64) 1 evaporőr háj (#105)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 ormánygőte csont (#21) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,-25) evaporőrök (#69), gumifa (#38), Elenios oltár, alpesi tehén (#91)
(44,-24) olvasztókemence (#86), ormánygőték (#18)
(45,-24) spagulár (#82)
(45,-23) a 20. labirintus bejárata, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46)
(46,-24) egy gnóm férfi
(46,-23) olvasztókemence (#86)
(47,-24) bolhakutya (#17), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár
(47,-23) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), sünmedve (#33)
(48,-23) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 14. jellempróba, Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek