33. forduló, 35. forduló, Kovács János összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 6. 15h:02'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2334
SZÁMLA : XXXX

KOVÁCS JÁNOS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-3] koordinátán.

tf 2 12 fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 189.]

m 1 mozogsz északkeletre
[26,-4] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gitonga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 177.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

f 2369 kísérletezel a 2369. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Valahogy most csődöt mondott a fejed. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bronzhegyű lándzsát. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[27,-3] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyűjtögetsz, és ellátod az ember sebét. Hálásan megköszöni a segítségedet, és elmondja, hogy épp az egyik mágus számára gyűjtögetett a táblakészítéshez anyagot, amikor goblinok támadták meg. Szerencsére a közeledtedre elinaltak. Amikor a táblakészítéssel kapcsolatban kérdezősködni kezdesz, elmondja a fickó, hogy a mágus, akinek dolgozik, időnként táblákat tűz ki, eligazításképp a vándorok számára. "Miért, te még sosem csináltál ilyet?" kérdi. Kiderül, hogy a feliratos táblakészítéshez nemcsak bot, hanem tintacsiga tinta és valamilyen faformáló anyag is szükséges. Elköszönsz a fickótól, és folytatod utadat. (+4 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy láplidérc közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [28,-2] Még mindig füves síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 112.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[29,-1] Dombos terepre érkeztél. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. Felfedeztél egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy homokvarány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszablyával kilukasztod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a homokvarány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A homokvarány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy óriás csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [30,0] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy homokvarány lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a homokvarány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a homokvarány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a homokvarány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontlepke.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontlepke testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 80.]

h 233 5 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 75.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 35.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak.

KARAKTERLAP

Kovács János, egy vörös, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 34. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 12 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 Életpont: 141/141 Jellem: jó (45) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 8 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 3/0
Eddig összesen 187 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 756 TP-t kaptál. Jelenleg 9 483 TP-d van. A következő szinthez még 2 517 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, sörényes ubuk, gyilkos tetű.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8/35 (+14%) vágófegyverek: 4/18 (+34%) ütőfegyverek: 8/57 (+20%)
lőfegyverek: 6/98 (+21%) dobófegyverek: 8/25 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -5.); dárda (#10) (6 -);
30,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 685 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/9 (+44%) 2. nyomkövetés: 6/68 (+44%) 3. mászás: 2/11
4. gyógyítás: 13/79 5. zene: 1/20 (+6%) 6. vadászat: 1/23
7. bányászat: 13/12 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1229 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 mászókarom (#78) 1 * rézpáncél (#71)
Fegyverek és lövedékek
1 * csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)
5 dárda (#10) 1 fúvócső (#20) 6 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nekrofun medál (#253)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 7 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 távcső (#42) 2 varázskő (#305)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 5 csepp tinta (#101), fér még: 5]
1 vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16) 11 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 gyöngymangó (#135) 3 hebrencs állkapocs (#130) 3 királygyík bőr (#44)
3 lapkorong (#80) 37 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 6 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
5 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
4 szárnyas hernyó (#69) 7 tigroszlán fog (#63) 10 varányszem (#30)
4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 61.71 kg Megterheltség: 134%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
6 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
(25,-3) tanya (#507), gátvakond (#57)
(26,-4) olvasztókemence (#86), 1. jellempróba, Sheran oltár, gitonga (#76)
(27,-3) oltár, 20. jellempróba, evaporőr (#69), élőholt mirg (#135)
(28,-2) rájanyék (#58)
(29,-1) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, homokvarány (#16), zombi (#49)
(30,0) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Sheran oltár, érclelőhely, homokvarány (#16), csontlepke (#746)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba az FPH parancs. Mindenki kapott róla enciklopédiát, akinek a legmagasabb fegyverszakértlme 36 fölött van.
* - Ha 0 aranyas tárgyra van HU kiadva, azt ezentúl nem veszi fel a karakter.
* - Az EK 99 parancs hatására 1 TU 10 TVP-ért forduló végéig bármely más KT-tagnak lehet átadni információt, tárgyat és TU-t, mintha egy szövetségben lenne a két karakter. MXTU így nem adható át.
* - A KT szövetségbe való belépéshez elég, ha a vezetők 51%-a engedélyezi a belépést.
* - A KT aktuális képességfás képessége akkor is fejlődik, ha valaki nem azt a képességet fejleszti, hanem egy korábbit. Ily módon a képesség fejlesztése nem fejezhető be, tehát 1 TU-t mindenképp kell rajta fejleszteni a végén úgy, hogy valaki az aktuális képességet fejleszti.
* - A nekronfókusz (2374) +10% TP-t ad élőholtakra, nem +1%-kot, viszont nem adódik össze belőle több.

Üzenet küldése a karakternek