336. forduló, 338. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:12'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [384,88] koordinátán.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy mágusölőt, egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy borkonyó bibét.
Vadak Ura egyszer odajött hozzád, és adott neked 2 obszidián karkötőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 474.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 404.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 399.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

* 8. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

kno 20 1 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 389.]

kno 4 10 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 389.]

ff 422 181 568 felt. fegyverváltás: 422 181 568
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << vasalt bunkó << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

bb 309 1 beraksz a bankba a 309. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

a 2 5300 10 átadod a 2. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

v 15 447 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 384.]

at 5367 20 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 3 TU árán átcsúsztatsz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

at 4683 20 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

at 5300 20 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

h 504 használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 384.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 300 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[383,88] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő halálosztó kain mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain bal vállát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 78, gyógyulás: 11, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [382,87] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sziklaskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 95, gyógyulás: 21, összesen: -74 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy sárkányfajzat trófea és egy Hoxxurton trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[34 pontot használtál fel, van még 350.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 350.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat 300 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 350.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[381,86] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 42 pontot kell rákölteni.) Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy halálosztó kain nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[8 pontot használtál fel, van még 342.]

ep 435 500 építed a 435. tárgyat 342 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy törpe bányát. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 300 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[380,86] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kronokukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronokukac testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 33, gyógyulás: 9, összesen: -24 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [379,86] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 54.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 54 pontért
Elkezdesz építeni egy olvasztókemencét. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az olvasztókemence. 13 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. A szervezetedet méreg pusztítja (-60 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 17, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 478 pontot. A következő körben tehát 478 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

Erő: 38 Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 40 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 64 Menekülés: 40 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 342/150 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 45 (46) Varázspont: 520/144 Pénz: 230 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 170/186 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1141 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2154 TP-t kaptál. Jelenleg 637366 TP-d van. A következő szinthez még 162634 TP szükséges. Trófeáid: woorgard, őrült varázsló, Mnebolath. A 333. fordulódban 10338 arany került a bankszámládra. 10544 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 22/30 (+4%)
vágófegyverek: 22/53 ütőfegyverek: 13/82 (+18%) lőfegyverek: 22/2
dobófegyverek: 13/72

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/27 2. nyomkövetés: 54/43 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 13/93 (+600%) 5. csapdakészítés: 23/55 6. csapdaészlelés: 5/50
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 14/98 9. felderítés: 40/84
10. szörnyidomítás: 11/53 11. teológia: 34/29 (+16%) 12. taumaturgia: 21/28 (+3%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 58/53 (+30%)
16. szörnyismeret: 23/87 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/5
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 31/82 (+111%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany papi karkötő (#309) 3 gyöngymangó (#135) 13 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 2 ramit kő (#226)
1 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(379,86) törpe bánya (#435), oltár, érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(380,86) Tharr oltár, érclelőhely, kronokukac (#285)
(381,86) Dornodon oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, halálosztó kain (#168), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(382,87) sziklaskorpió (#339), nekrofun (#173), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(383,88) halálosztó kain (#168), Raia oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A serteperte tündérkék egyike átköltözött a ryuku szigetekre.

Üzenet küldése a karakternek